• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

10 września 2011

Candy rocznicowo-urodzinowe w Wymarzonym Domu

Nareszcie nadszedł czas, kiedy mogę ogłosić kolejne Candy w Wymarzonym Domu.



Okazje są aż trzy - dawno obiecane juz Candy z okazji pierwszej rocznicy bloga, moja wczorajsza piąta rocznica ślubu i ...dzisiejsze urodzinki:) Tak tak moi Kochani, dziś rozpoczyna się ostatni rok, w którym dwójeczka będzie widnieć z przodu cyfry, która oznacza moje urodziny...29....a przecież dopiero miałam 20 lat ....




Uczucia są mieszane, jest odrobina nostalgii, niedowierzania, jest i radość - córcia zaśpiewała mi dziś piosenkę ze swego ulubionego kanału TV


"Dziś mam urodziny to wielki dzień, raz na rok, tylko raz [...] cały rok czekałam i doczekałam się...urodziny...to bardzo szczęśliwy dzień..."


Bardzo chciałabym, żebyście swiętowali razem ze Mną i dlatego chcę sobie i Wam osłodzić ten czas drobnym prezentem. Do wygrania drewniany ptaszek i ramka na zdjęcia z drobną decoupage'ową aplikacją i moje małe rysunki (oczywiście kredkami bambino:) ), które zdobić mogą ową ramkę lub wisieć samodzielnie w dowolnym miejscu (wzory zaczerpnięte z internetu)...



Zasady ogólnie znane:

1. Zostawcie komentarz pod dzisiejszym postem
2. osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie adresu e-mail
3. Skopiujcie pierwszą fotkę i podlinkujcie na Waszym blogu





Miłej zabawy!!


90 komentarzy:

  1. Sto lat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A te cudeńka oczywiście chętnie przygarnę :-)
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie się zapiszę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne obrazki :)
    Podobają mi się niesamowicie, więc zgłaszam się i ja ;)
    ewasznejder@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania - 3 z przodu super wygląda - więc zacznij się cieszyć, ze jeszcze tylko rok i... :D
    A na piękne słodycze z chęcią się piszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anu, wszytskiego najlepszego, stoje juz w kolejce po candy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek .Zglaszam sie na candy.A musze tylko dodac ze Ania....tez jest moja najukochansza bohaterka.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Naj naj :)
    Obrazeczki sa super :) zglaszam sie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Noooo Kochana,
    w takim razie zycze Ci wszystkiego Naj, naj w Urodzinki!!! Na rocznice dwie rozne! Ah, tyle imprez! No to swietuje razem z Toba i zapisuje sie! :)

    Sciskam Cie!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę samych słonecznych dni i w Waszym Małżeństwie i Twoim kolejnym roczku życia!Blogowej rocznicy gratuluję i oczywiście staję do kolejeczki!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuuudne candy... ustawiam się w kolejce i życzę kolejnych lat z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troche spoznione zyczenia, mimo to wszystkiego najlepszego!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem wiem, że masz i candy i urodzinki i rocznicę i jeszcze jedna, saaame uroczystości a wszystkie piękne, ale najbardziej zazdroszczę wieku, cóż moja trzydziecha była baaaaardzo dawno ;)))
    więc zapisuje się a Tobie radości życzę samych kochana ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepsze zyczenia i oczywiscie staje w kolejce po te cudowne prezenty shpirt2@o2.pl
    P.S uwielbiam Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu kochana, choć troszkę spóźnione, ale szczere Wszystkiego Najlepszego dla Ciebie z okazji urodzinek oraz okrągłej rocznicy. Kiedyś pisałaś, mi, że my prawie rówieśniczki jesteśmy i teraz jak tak czytam, to widzę, że i ślub brałyśmy proporcjonalnie (ja skończyłam lat 27 a za parę dni będę miała 3 rocznicę ślubu), tylko jeszcze brakuje mi kolejnego słodziaka, ale to da się załatwić w przyszłości:-)
    No ale już przechodzę dalej do rzeczy.
    Twoje rysunki są powalające i bardzo ale to bardzo mi się podobają, ale wiem, że ja już nie powinnam stawać po nie w kolejce, bo mam już przepiękne Twoje prace, no i oczywiście zdobią moje wnętrza. Mimo wszystko zapisuję się, ale myślę, że i tak niedługo się do Ciebie uśmiechnę po jakiś szkic dla mnie.
    Pozdrowienia dla Ciebie i dzieciaków i życzę kolejnych rocznic!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana wszystkiego najlepszego!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i oczywiście staję cierpliwie w kolejce do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Same najlepsze zyczenia urodzinowe i rocznicowe!
    od "pokrewnej duszy",bo tak jak Ty,"Anie z Zielonego Wzgorza" niose ze soba przez cale zycie juz 40 lat.
    Ustawiam sie tez w kolejce do losowania.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystkiego naj naj :-)))
    ustawiam się po prześliczne cukierasy, przyda się obrazek z pięciolinią, bo córka gra na skrzypcach i pięknie będzie zdobił jej pokój :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. na takie słodkości chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ustawiam się w kolejce :)
    kati.sc625(malpa)interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wiek - wszystko, co najlepsze jeszcze przed Tobą! Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy:roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapragnęłam mieć te obrazki u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego z okazji 3 okazji;D Śliczne ptaszorki, rameczka i niesamowite obrazeczki!;)
    Zapisze się na nie z wieelką checią;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Najlepsze życzenia - tyle wspaniałych okazji!!!

    A prezenty rozdajesz wspaniałe, oczka mi wypłynęły od patrzenia, więc się szybko zapisuję z nadzieją, że może w mojej sypialni.... ;))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat, stoooo lat !
    Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznic:-) Zapisuję się do kolejki i zapraszam na candy do siebie.
    Pozdrawiam
    Monika
    http://mondu-robotkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja dodaję swoje życzenia - dużo uśmiechu:)
    Bardzo chętnie przygarnęłabym Twoje obrazki - cudne są:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zobaczysz Aniu, że trójka z przodu nie jest taka straszna. Wręcz przeciwnie, to najpiękniejszy okres w życiu kobiety. Zna swą wartość, wie, czego tak naprawdę chce i żyje pełnią życia. czego Ci oczywiście z serca życzę.
    A w kolejce się ustawiam, bo rysujesz przepięknie i bardzo bym chciała choć jeden z tych obrazków postawić na swojej półce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak mogłabym ominąć tak piękne Candy:))))
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  29. Życzę wszystkiego najlepszego i wszelkiej pomyślności !!!!
    I ustawiam się w kolejce po słodkości :-)
    banerek na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale duży ptaszek zachęca do candy igraszek.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się szybko w kolejkę i czekam z niecierpliwością na wyniki losowania. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja również z najlepszymi życzeniami dla Ciebie staję w kolejce;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego naj naj naj lepszego :)
    Chętnie przyłączę się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najlepsze życzenia i ustawiam się do kolejki. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Rysuneczki cudne!!!
    Ustawiam się :)
    Pozdrawiam M.
    P.S.
    Serdeczne życzonka rocznicowe i urodzinowe... ja mam już niestety 30 :( Świętuj swoją 2 z przodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne wszystko! Staje w kolejce i zapraszam do siebie na candy :)
    P.S. Mój rocznik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ustawiam się z przyjemnością po te cudowności, tez rocznik 82 ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wspaniałych rocznic :) Staję w kolejce - ten rowerek jest boski

    OdpowiedzUsuń
  39. To i ja staję w kolejce śląc najlepsze życzenia! Spełnienia jak największej ilości marzeń, rówieśniczko :) Znam to uczucie, o którym piszesz :)
    A cukiereczki są tak słodkie, że nie mogłam się oprzeć!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. spełnienia urodzinowych marzeń! ale czy mając tak śliczne mieszkanie można o czymś jeszcze marzyć?;)

    OdpowiedzUsuń
  41. W takim razie składam spóźnione najlepsze życzenia urodzinowe i wpisuję się na listę chętnych i oczekujących :)

    OdpowiedzUsuń
  42. 100 lat! Dołączam do Was!/pasjeceli.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się : )

    jaga15@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Najlepsiejsze życzenia z okazji...tylu okazji!:D A rysunek z kluczem wiolinowym po prostu cudo, więc zgłaszam się też- kjujik666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. samych pieknych chwil Ci zycze,
    i miło mi ze Cie znalazlam w powodzi blogow :)
    oczywiscie przylaczam sie do zabawy jednoczesnie zapraszajac do siebie na cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkiego najlepszego Aniu!ja też się przyłączam;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja również wysyłam moc ciepłych życzeń i dołączam do kolejki chętnych po Twoje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  48. Po stokroć Wszystkiego Najlepszego z okazji Trzech okazji.
    Zapewniam Cię Kochana Jubilatko, że 5 z przodu też jest fajna. To tylko zależy od nas.
    Olbrzymie Całuski dla całej świętującej Czwóreczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Najlepsze życzenia uśmiechu i spełnienia marzeń. Staję w kolejce po cukieraski http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/ Serdeczności ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  50. spełnienia wszelkich marzeń ;)
    zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również przyłączam się do życzeń i staję na końcu kolejki;0
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję się :)

    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  53. Wszystkiego naj... czas szybko nam ucieka, ale każdy wiek ma swój niepowtarzalny urok... candy cudne... zapisuję się i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. najlepszego.zapisuje się na te cudeńka emilie@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. 100 lat ; ptaszek pięknej urody
    Marzena
    marzenacegielka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Wszystkiego najlepszego:)
    oczywiście zapisuję się na takie fajniutkie wytwory:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ostatnia dwójka to jeszcze nie jest to najgorsze - wiem bo trójkę mam za sobą :( Wszystkiego najlepszego życzę.
    Po śliczności staję w kolejce i przy okazji zapraszam na moje cadny
    http://kaliszmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wszystkiego naj :*

    OdpowiedzUsuń
  59. Och, wszystkiego najlepszego. Ja rok temu pożegnałam dwójeczkę, a przywitałam, choć niechętnie trójeczkę. Trzymaj się.
    Oczywiście dopisuję się do kolejki.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja chcę te obrazeczki zobaczyć już wkrótce na mojej ścianie, a ptaszka na półce! Wierzę w to, że mi się poszczęści! Zwłaszcza rowerek mnie urzekł, bo lubię rowerki :)
    Zapraszam też na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystkiego najlepszego Aniu!
    Do candy staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  62. Sto lat! Piękne cukiereczki - zapisuję się z przyjemnością! Zapraszam na candy na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  63. ja tez chce takie cudenka !!!! sto lat życze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Spełnienia marzeń. Piękne candy przygotowałaś...można się rozmarzyć. Cudo!Pozdrawiam ciepło*

    OdpowiedzUsuń
  65. Widzę, że wielu jest chętnych, ale nie zniechęca mnie to :) Ja również powalczę o wygraną. Rysunki śliczne. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. oJEJ Boska rameczka :)

    Spełniania marzeń i wielu inspiracji w swojej twórczej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. rany, mnóstwo chętnych tutaj! no ale grzecznie ustawię się w kolejce i będę liczyć na szczęście, bo prezenty są przecudowne! anna.k8@o2.pl pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Spełnienia najskrytszych marzeń...
    Z wielką,ogromną przyjemnością przygarnęłabym choć jedno z tych cudeniek,więc ustawiam się i czekam

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudne niespodzianki dla nas przygotowałaś, chętnie je przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja tez z checią się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  71. Mam nadzieję że nie za póxno sie dopiszę do kolejki...ale nie można sie oprzeć takiemu cukieraskowi...
    I już mam nawet zdjęcie małego Chłopca, naszego cudu do wstawiania w ramkę:)
    pozdrawiam Grzegorzowa

    OdpowiedzUsuń
  72. Och, czyżbym trafiła na Blog Ani z Zielonego wzgórza? :)

    Sto latek życzę zawsze młodej dwudziestolatce!
    I dalszego miłego spędzania czasu na blogu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    (janinka86@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  73. Cieszę się, że zmieściłam się w pierwszej setce chętnych. Cukierasy są przepiękne... Życzę dalszej pasji tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też ustawiam się w kolejce. ;-)

    http://kasiulkoweprace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Wszystkiego naj... Urzekły mnie rysunki kredkami bambino :) Bardzo lubię tu zaglądać.
    andziulka111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. i ja cichutko staję w kolejce ; ) i gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce, zapraszam również na słodkości do siebie,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  78. Aniu, Aniu, Aniu dołączam się do życzeń i życzę samych radości i ciepłego uśmiechu na co dzień:))Wytrwałości w pisaniu bloga, bo lubię tu zaglądać i troszkę przysiądź przy kawie.
    Zapisuję się na te małe cudeńka i jeszcze raz pozdrawiam. Buziaki dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  79. I ja się zapisuję, no i zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Nigdy bym nie uwierzyła, że te rysunki są z kredek bambino
    Życzę sto lat i dużo szczęścia oraz więcej słonecznych dni niż miałaś do tej pory :)
    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  81. ..śliczności, pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  82. piękne te rzeczy , muszę kiedys spróbować coś sama zrobić , ale póki co może bedę miała szczęście i wygram :)
    pozdrawiam serdecznie
    Avrea
    avrea@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Do candy grzecznie w kolejce się ustawiam. :)
    Mój mail: panoramaqueen@gmail.com :)
    Jako Izabella Panorama Cię obserwuję. :)
    Informację o Twym candy zamieściłam tutaj: http://unicornsintheair.pinger.pl/m/8271959
    Wybacz, ale tajników blogspota na razie nie ogarniam, stąd Pinger.

    OdpowiedzUsuń
  84. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :) Biorę udział w Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Wszystkiego najlepszego i osiągnięcia wszystkiego co sobie zamarzysz :) zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  86. Sto lat... Sto lat!
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)
    I zgłaszam się do udziału w candy :D

    OdpowiedzUsuń
  87. Sto lat!
    I ja też się na candy zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Hello!It's delightful here, dear! And your candy is so and so lovely! I've posted this on my sidebar, by date. Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam. Chętnie przygarnę te cudeńka!!! andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. agusia.1993@wp.pl ;)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco