• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

23 lipca 2010

Torty, torty, torciki...

Torty angielskie, czyli zdobione lukrem plastycznym to jedne z moich ulubionych ostatnio tortów - lubię robić je na różne okazje i widzieć uśmiechy na twarzach solenizantów - taki torcik to prezent sam w sobie, wkładam w nie cale serce i wykorzystuję wszystkie umiejętności...

W poniedziałek powstał tort HELLO KITTY dla mojej 4-letniej siostrzenicy Zuzi (tak na marginesie, moja 2,5 roczna córcia jest absolutna fanką Hello Kitty:) )



I Zuzia zdmuchująca swieczki:



Tu inne moje "dzieła"

Tatusiowy tort na 60-tkę:



Urodzinowy tort mojej Matusi (wtedy była na etapie fascynacji Kubusiem Puchatkiem):



Urodzinowy tort dla Wiktorii - mojej chrześnicy i fanki Hannah Montana:



Mini torcik dla Nikoli - chrześnicy męża zafascynowanej Littlest Pet Shop:



Przepis na lukier plastyczny zaczerpnęłam z blogu „słodko i wytrawnie”
http://slodkowytrawnie.blox.pl/2009/07/Masa-cukrowa.html


Biszkopt ZAWSZE robię z przepisu dorotus na biszkopt rzucany. Jak dla mnie jest rewelacyjny…
http://mojewypieki.blox.pl/2009/06/Biszkopt-przepis-II.html

Masy są różne – ostatnio polubiłam ubita kremówkę z odrobina galaretki, bez cukru, za to z owocami – Hello Kitty był właśnie taki – 700 ml kremówki ubitej zmieszanej z 1 opakowaniem galaretki poziomkowej (rozrobionej w połowie wody) i z pokrojonymi truskawkami…

2 komentarze:

  1. tylko pozazdroscic talentu- SLICZNOSCI!!

    OdpowiedzUsuń
  2. W życiu bym czegoś takiego nie upiekła, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco