• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

12 lipca 2010

Marzy nam się...

Marzy nam się zacieniony taras, na którym w upalny dzień wypijemy mrożoną herbatę, pogawędzimy o wszystkim i o niczym, pobawimy się z dziećmi, zaprosimy znajomych na przyjemnie orzeźwiający cytrynowo-truskawkowy sernik na zimno...

Dziś marzy nam się ze zdwojoną, ba ze stukrotnie większą siłą, z racji panujących upałów, które póki co zmuszają nas do siedzenia w domu i prób znalezienia choć kawałka cienia w ogrodzie...a ogród też dopiero w fazie projektów i marzeń i wyobrażeń...

Tylko jak zadaszyć naszą małą "patelnię"? pierwszym pomysłem była markiza, ale jak zwykle jest jakie "ale"...pasiaste wzory plus nasze osiedlowe wiatry troszkę nas do niej zniechęciły...
Opcja druga - drewniana pergola i zadaszenie z płyt poliwęglanowych + bambusowe maty...wszystko ładnie i pięknie, dopóki nie doczytałam, że dopiero wtedy zgotujemy sobie prawdziwą saunę..

I nagle OLSNIENIE!!
TAK, TO JEST TO !!!!


PERGOTENDA
pergola ze zwijanym dachem z materiału
Pięknie, klasycznie, śródziemnomorsko, klimatycznie, och, ach, ech...

Sami zobaczcie






Aktualnie czekam na wycenę i już wiem, że te informacje popsują mi humor:(

2 komentarze:

  1. Idealny pomysł dla mnie!! Tego właśnie szukałam! Dziękuję za pomysł i .. zastanawiam się gdzie to wycenić. Hmm.. Poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  2. a wycenę przygotowuje...?

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco