• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 lipca 2018

JAK POŁĄCZYĆ PRACĘ Z PASJĄ? Odcinek 1



Jak połączyć pracę z pasją? 10 podstawowych błędów początkujących przedsiębiorców


Czy pasja i praca to dobre połączenie?
Wszystkie znaki na niebie i ziemi, media i kolorowe czasopisma, blogi i social media. Wszyscy dziś zachęcają nas by „pracować z pasją”. Pasjobiznes jawi się jako jedyna słuszna droga kariery. Precz etaty, precz korpo-ludki!

„Rób to co kochasz, a nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu”.

Właśnie na fali entuzjastów samozatrudnienia popłynęłam ponad cztery lata temu – rzucając bezpieczny etat (a właściwie nie powracając do pracy po urlopie wychowawczym) i otwierając własną firmę. Zdecydowałam, że chcę połączyć pracę z pasją. Miały być jednorożce, tęcza i fajerwerki każdego dnia. Nieprzerwany strumień pieniędzy, które miałam zarabiać łatwo, lekko i przyjemnie robiąc to co kocham. A jest…ciężko.

 

Więc jak połączyć pracę z pasją? Da się?


Odpowiem jak prawnicy – „to zależy”. Nie dowiesz się, jeśli nie spróbujesz – to jedno jest pewne. Ale zanim spróbujesz – przeczytaj to co napiszę poniżej, czyli jakie podstawowe błędy popełniasz budując własny biznes oparty na pasji.

 Skąd je znam? Popełniłam WSZYSTKIE!


To nie jest poradnik teoretyczny, nie przeczytałam tego w mądrych książkach. To jest moi drodzy samo życie – moje czteroletnie zmaganie z budowaniem własnej marki, dzień po dniu.



...


Kochani, nadszedł czas na zmiany. Dalszą część całego, mega napakowanego wiedza posta, znajdziecie już na nowej stronie:



w zakładce BLOG


Od dziś to wlaśnie tam pojawiać się będą wartościowe artykuły na temat samatrudnienia, pracy na własny rachunek, kreatywności i twórczego podejścia do zadań. Tam też będziecie odnajdywać darmowe materiały do pobrania, grafiki i kalendarze.

ZAPRASZAM!

Ana

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco