• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

5 marca 2018

DO POBRANIA - KALENDARZ NA MARZEC 2018


kalendarz do pobrania, za darmo, freebies, malowany ręcznie kalendarz 2018 do pobrania na blogu www.any-blog.pl


      Już marzec. Ten rok znów zaczął się bardzo intensywnie i kolejne tygodnie wręcz uciekają mi między palcami. Też tak macie?
      Jest zimno. Tak naprawdę. A ja nie jestem miłośniczka tropików i Ci, którzy mnie znają, wiedzą o tym doskonale. Nie dla mnie gorące plaże i drinki z palemką. Jednak temperatury minus piętnaście stopni Celsjusza gdy rano odwożę dzieci do szkoły - to troszkę za zimno. Takie mrozy bez mrugnięcia okiem toleruję...na narciarskim stoku. Ze skrzypiącym pod butami śniegiem i słońcem grzejącym w twarz. Ach....rozmarzyłam się.
      Samo wyczekiwanie wiosny i pierwsze nieśmiałe wietrzenie pracowni skłoniło mnie do  nieplanowanych przemeblowań, mini remontu i wielkiego sprzątania. Tak działa tylko zbliżająca się wiosna!
kalendarz do pobrania, za darmo, freebies, malowany ręcznie kalendarz 2018 do pobrania na blogu www.any-blog.pl

      Tymczasem nie o nartach i o sprzątaniu dziś miało być, a o kartce z kalendarza. To już trzeci raz razem z Wami powstawała kolejna akwarela podczas LIVE na instagramie? Kto z Was był ze mną?

Temat przewodni? Wiosenne roztopy.

Dlaczego tak smutno, gdzie zieleń, jajka i zajączki? 
      Wszystko w swoim czasie. Przedwiośnie, to taki czas który lubię bardzo. Ziemia powoli rozmarza, pachnie, topnieją ostatnie śniegi i lody. Rano wdycham świeże wilgotne powietrze, niecierpliwie wyglądam w ogrodzie pierwszych pączków na drzewach, pierwszych główek krokusów. Nic, że czasem błoto, ale to poranne słońce, które wstaje coraz wcześniej i coraz dłużej z nami zostaje. 

kalendarz do pobrania, za darmo, freebies, malowany ręcznie kalendarz 2018 do pobrania na blogu www.any-blog.pl


      Dlatego też marzec to ten miesiąc przełomu. Połączenie zimowych mrozów i wiosennego powietrza. To wszystko zamknęłam dla was w tej akwareli - mam nadzieję, że będzie Wam towarzyszyć przez cały miesiąc. 




PLIKI KALENDARZA MARCOWEGO:



  • przystosowane do wysokiej jakości druku (min. 300 dpi),
  • do wydrukowania na każdym rodzaju papieru formatu A4 (29,7 x 21 cm) - nie ustawiajcie marginesów przy drukowaniu,
  • zapisany w formacie PDF do druku i formacie JPEG jako tapeta na smartfony i tablety,
  • do wykorzystania w celach prywatnych,
  • zabroniony do użytku komercyjnego, kopiowania i udostępniania w celach zarobkowych.









kalendarz do pobrania, za darmo, freebies, malowany ręcznie kalendarz 2018 do pobrania na blogu www.any-blog.pl
AKWARELA "EARLY SPRING" A4, WYDRUK CYFROWY, www.any-thing.pl

Pięknego miesiąca!

            


kalendarz do pobrania, za darmo, freebies, malowany ręcznie kalendarz 2018 do pobrania na blogu www.any-blog.pl



NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco