• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

23 grudnia 2017

ŚWIĘTA LAST MINUTE - ZAWIESZKI DO PREZENTÓW DO POBRANIA I DRUKU


Tagi i zawieszki do pakowania prezentów na Gwiazdkę i Boże Narodzenie, do pobrania i wydrukowania za darmo, nie do użytku komercyjnego. Jak zapakować prezenty na Święta? Zobacz na www.any-blog.pl


      Grudzień to taki miesiąc, w którym pracuję intensywnie, żyję intensywnie i mało mam w nim czasu na bierny odpoczynek. To też miesiąc, w którym to wszystko jest tak naturalne jak słodkie lenistwo latem. Widok ubranej choinki i lampek w słojach poustawianych na stołach i stolikach, zapach cynamonu, goździków, świerku, mandarynek. Ładuję akumulatory w ciągu kilku minut, by znów biec do grudniowych obowiązków.
      A jest ich niemało, sami przyznajcie. Choć z jednej strony wiemy, że bez umytych okien Święta i tak się odbędą, to jednak lampki zawieszone na czystych szybach święcą jeszcze piękniej.
Ja nie szaleję. Grudzień mam tak mocno wypełniony zajęciami, także tymi zawodowymi, że sprzątanie i pucowanie kątów zupełnie naturalnie schodzi na drugi plan.

      Co roku uczę się odpuszczać po trochu, bardziej cieszyć się samym oczekiwaniem. Coraz mniej jest gonitwy, coraz więcej spokoju i opanowania.



Tagi i zawieszki do pakowania prezentów na Gwiazdkę i Boże Narodzenie, do pobrania i wydrukowania za darmo, nie do użytku komercyjnego. Jak zapakować prezenty na Święta? Zobacz na www.any-blog.pl


      To, czego nie odpuszczam to ... pakowanie prezentów i oprawa. To wczorajsze trwało równiutko do czwartej nad ranem!

      To magia świąt. Ręcznie wypisane życzenia, karnety, pięknie owinięty choćby najskromniejszy podarunek. Bo to ile serca wkładamy w przygotowanie znaczy więcej niż to ile pieniędzy wydajemy na prezent. Przynajmniej dla mnie.


      Kto z Was śledzi moje konto na Instagramie ten już wie i widział nasze wspólne rysowanie i kaligrafowanie na żywo. Razem z Wami stworzyłam podczas takiej transmisji tagi do zawieszenia przy prezentach. Moją misją było stworzenie ich w języku polskim, bo tych pięknych anglojęzycznych znajdziecie w sieci na pęczki. Może te moje pisane na żywo nie będą tak pięknie dopracowane, bo powstał spontanicznie, ale wierzę, że choć jedna osoba z nich skorzysta i doda to prezentu dla najbliższych.
      Tym razem nie musicie nawet zapisywać się do newslettera (ale będzie mi ogromnie miło jeśli to zrobicie oczywiście!). Kliknijcie tylko w poniższe zdjęcie i gotowe!

      Tagi i zawieszki do pakowania prezentów na Gwiazdkę są Wasze. Pobierzcie i wydrukujcie na karcie A4, a potem dołączcie do podarunków.


KLINKNIJ - POBIERZ - WYDRUKUJ


      Dla podsycenia świątecznej atmosfery jeszcze kilka zdjęć z Instagrama - takie moje życie i przygotowania w kwadratach

→ OBSERWUJ MNIE NA INSTAGRAMIE


Tagi i zawieszki do pakowania prezentów na Gwiazdkę i Boże Narodzenie, do pobrania i wydrukowania za darmo, nie do użytku komercyjnego. Jak zapakować prezenty na Święta? Zobacz na www.any-blog.pl

Tagi i zawieszki do pakowania prezentów na Gwiazdkę i Boże Narodzenie, do pobrania i wydrukowania za darmo, nie do użytku komercyjnego. Jak zapakować prezenty na Święta? Zobacz na www.any-blog.pl


      Zapraszam Was po Świętach na wspólne rysowanie i kaligrafowanie na instastories LIVE. Może podrzucicie mi interesujący temat? Przed Sylwestrem można stworzyć jeszcze super karty z życzeniami, albo na przykład sylwestrowe menu?


Co Wy na to?

      Zmykam już do świątecznych obowiązków, ciasta czekają na upieczenie, a pierniczki na lukrowanie.
      Jutro złożę Wam jeszcze piękne Bożonarodzeniowe życzenie, a tymczasem - do zobaczenia!



Tagi i zawieszki do pakowania prezentów na Gwiazdkę i Boże Narodzenie, do pobrania i wydrukowania za darmo, nie do użytku komercyjnego. Jak zapakować prezenty na Święta? Zobacz na www.any-blog.pl


PS. Możecie też pobrać jeszcze tagi, zawieszki do prezentów, karty, karnety i papeterię, które udostępniłam Wam w poprzednich wpisach! To dla tych spóźnialskich, którzy dziś w nocy zabiorą się za pakowanie prezentów :)

→ POBIERZ TAGI I POCZTÓWKI

→ POBIERZ PAPETERIĘ



NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco