• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

16 października 2015

OFF MARINA SZCZECIN 2015

Kochani Kochani, 

zniknęłam na trochę, ale to tylko dlatego, że bardzo ciężko pracowałam, by móc Was dzisiaj zaprosić na targi OFF MARINA Design Days w Szczecinie 16-18 października 2015.


Jestem dumna, że będę Wam mogła pokazać moje prace obok wielu znakomitych firm i wytwórców. Koniecznie zajrzyjcie do nas już jutro - w sobotę - od 12 do 20! Będzie mnóstwo warsztatów, wykładów, dobrego jedzenia i muzyki. a przede wszystkim mnóstwo oryginalnych ludzi, którzy podzielą się z Wami swoim talentem, pracą i pasją.
U mnie zobaczycie nie tylko to, co na co dzień widzicie w moim sklepie i na moich zdjęciach. Na tę okazję przygotowałam wiele nowości, które mam nadzieję, przypadną wam do gustu. Mała instagramowa zajawka poniżej :)




Czekam na Was JUTRO! I zapraszam na stoisko nr 4 :)



Trzymajcie proszę za mnie kciuki, bo potwornie jestem stremowana, choć tym razem to stres mobilizujący.

                      PODPIS

1 komentarz:

  1. NIestety nie mam możliwości bywać na takich eventach, ale gratuluję z całego serducha Tobie. :) Na pewno było fajnie!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco