• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

17 sierpnia 2015

SMAKI LATA - MÓJ PIERWSZY FILM POKLATKOWY



Jest gorąco. Czasem mam wrażenie, że nawet oddychanie tym gorącym powietrzem w mieście parzy moje nozdrza i płuca. Ale nie usłyszycie ode mnie w tym roku narzekania na upały. Jest lato. Jest gorąco. Jest tak jak powinno być latem!

Dlatego dziś ode mnie dla Was szybciutki przepis na letnie orzeźwienie i - tu niespodzianka - po raz pierwszy w formie filmiku. Moja pierwsza próba filmu poklatkowego za mną. Musze przyznać, że to świetna zabawa i na pewno to powtórzę!

A Wy za to przygotujcie sobie:

  • karafkę / słoik / dzbanek
  • wodę mineralną niegazowaną
  • kilka plasterków limonki
  • sok z 1 cytryny
  • dużą garść mrożonych owoców leśnych
  • garść lodu
A po 5 minutach będziecie pić najpyszniejszą letnią wodę. Kwaskowatą i mega orzeźwiającą!!!
Jeśli zrobicie spory zapas zostawcie karafkę na noc w lodówce - rano będziecie mieć formę skoncentrowaną - gotową do rozcieńczania.

Smacznego!



7 komentarzy:

  1. Piekny filmik Kochana, musze spróbować zrobić coś takiego dobrego do picia :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I na prawdę spróbuj - moje dzieciaki piją na potęgę i nie trzeba dosładzać

      Usuń
  2. Aniu super film! Magda dobrze mówi, skróć i wrzucaj na Vine :-)
    A szablon... mój ma chyba pół roku i tez mam chęć coś zamieszać ;-) Wcale Ci się nie dziwie :-) Taki lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wrzucone :) Poprzedni szablon mi się podobał, ale był spory i wolno się ładował. A ten jest idealny i do tego łatwo go moderować

      Usuń
  3. Świetne! Nie wiem dlaczego, ale od razu skojarzyło mi się ze starymi filmami, tylko w kolorze :):)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco