• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

3 czerwca 2015

AND THE WINNER IS...

Kochani wiem wiem, przetrzymałam Was niesamowicie z ogłoszeniem wyników konkursu z Rossi.pl i Eva Solo :) ale ja już wiem i za sekundę i Wy wiedzieć będziecie :)

Wszem i wobec ogłaszam, że zaparzacz Teashirt wędruje do:





"Jaka śliczna... herbaciarka:?) Z oferty sklepu przypadł mi do gustu termos może dlatego że mój z premedytacją podkrada mi mój mąż...choć podobno w małżeństwie to nie kradzież ale jakoś ja odczuwam poczucie straty... "


Mam nadzieję, że mąż nie będzie podkradał herbaciarki, a wręcz będzie parzył herbatę swojej żonie :)

Zwyciężczynię proszę o e-mail z danymi do wysyłki, a wszystkim bawiącym się bardzo dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam niebawem na kolejny konkurs!

8 komentarzy:

  1. Nie ja! I nie ja! O nie! Zjem sobie lody na pocieszenie 😙 Gratuluje!
    Słonecznego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. buuuuuuuuuuuu:((( dziękuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Szczęściary i dziękuję za zabawę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wielka szkoda Gratuluję Negatyfce i dziękuję za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęściara cały czas nie może w to uwierzyć, ale maila wysłała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blogging is the new poetry. I find it wonderful and amazing in many ways.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco