• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

13 maja 2015

READING NOOK / KĄCIK CZYTELNIKA

Witajcie Kochani!
Śledzący moje poczynania Instagramowe zapewne widzieli w ubiegłym tygodniu mój sprint urodzinowy. Postanowiłam - oprócz tradycyjnego prezentu z długiej listy życzeń mojego JUŻ pięciolatka - podarować mu także drewniany domek - stelaż do materaca. Zainspirowana licznymi zdjęciami takiego cuda - widzianymi oczywiście na Pinterest i innych blogach - zdecydowałam o urządzeniu Antkowi kącika do spokojniejszych zabaw (w ulubiony dom czy camper)  i do czytania bajeczek. Szkoda tylko, ze zdecydowałam się na to dzień przed jego urodzinami :)
I tak - trwał wyścig z czasem i złośliwością rzeczy martwych. Powiem Wam, sklejenie w całość belek o tych gabarytach było wyczynem karkołomnym - niemal dosłownie - bo w pewnym momencie cała konstrukcja runęła mi na głowę. Ale czego się nie robi dla ukochanego dziecka, prawda?
Zdążyłam! I była ogromna niespodzianka i taniec radości w wykonaniu dzieciaków - a to było najważniejsze!

Przymknijcie więc oko na niedoskonałości i wszelkie krzywizny. Zapraszam po raz kolejny do pokoju Antka i zaczątku jego czytelniczego kącika.













Kiedy tata wręczył Antkowi wymarzone figurki superbohaterów to dopiero był szał :) I w odpowiedzi na jeden z komentarzy pod ostatnim postem z pokojem naszego syna - oczywiście, że nasze dzieci bawią się również popularnymi zabawkami - PLASTIKOWYMI. Nie zamierzam ich ukrywać i chować do zdjęć. Auta, lalki, figurki, klocki lego - to wszystko u nas jest i nasze dzieci bawią się TAKIMI zabawkami :) Myślę, że we wszystkim ważny jest umiar. Wybierając meble czy stałe elementy dekoracji pokoju skłaniam się ku naturalnym surowcom, neutralnym kolorom. Dodaję rzeczy ręcznie robione, kupowane u polskich twórców, producentów. ale zabawki wybierają także dzieci. i powiem Wam - wybierają mądrze! My wskazujemy kierunek, pokazujemy co jest ładne. Często oglądam z nimi inspiracje, wnętrzarskie gazety. pytam je o zdanie, gdy planuję zmienić coś w ich pokojach, wybieramy kolory. A dzieciaki są mega kreatywne i chłoną taką wiedzę, uczą się estetyki, smaku, doboru kolorów. Bo z dziećmi trzeba rozmawiać także na takie tematy. I jeśli mój syn marzy o figurce Supermena to dlaczego nie miałabym mu jej podarować? zobaczcie - jaka radość :)






A wracając do domku - niebawem zobaczycie go w dopieszczonej formie - pewne mega kreatywne dziewczyny zrobią z nim cuda :)

Miłego dnia Kochani!

43 komentarze:

  1. Genialny kącik. Idealny w swojej prostocie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycałam się i zachwycać się będę!
    Zaraz będę na Pinterest przypinać i przepinać, niech świat zobaczy, jakie w Polsce book cornery!

    Piękne zdjęcia!
    Usciski dla dzieciaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, ale Ty jesteś Kochana :) Poczekaj aż udoskonalę wystrój :p będzie jeszcze piękniej :)

      Usuń
  3. Pięknie wygląda ten domek i widać, ze Antkowi przypadł do gustu. Zdjęcia są jasne, bije od nich energia i radość. Uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki był plan i cieszę się, że udało się go zrealizować :)

      Usuń
  4. super super super :-)
    Ja tam nie widzę niedociągnięć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta radość na twarzy Antka mówi wszystko. Zdolna z Ciebie mama!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Nie udało mi się uchwycić skakania, bo aparat nadal na pełnym manualu. ale chyba chwyciłam choć trochę tej radości w kadrze :)

      Usuń
  6. Super prezent:) Radocha:)i buzia uśmiechnięta od ucha do ucha:)
    Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna konstrukcja i pewnie świetnie się tam nie tylko czyta, ale i relaksuje!Zapraszam do mnie na zmiany w domu inwestorów!

    szalenstwa-panny-matki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bawią się, czytają, leżą...opcji jest mnóstwo :)

      Usuń
  8. Ale super! A my właśnie materac naszemu 3latkowki kupiliśmy 80x200 i w ten weekend mam nadzieję w końcu sfinalizujemy właśnie taki domek. Będzie on miejscem do zabawy oraz odpoczynku (spania).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo - przy tych gabarytach materaca koniecznie klejcie całość we dwójkę...albo nawet trójkę :P

      Usuń
  9. Świetny domek, sama chętnie poczytałabym w takim miejscu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem w sekrecie, że ja też tam lubię poleżeć :P

      Usuń
  10. Aniu domek świetny:) Aż żałuję, że w Majki pokoju nie ma już miejsca bo chętnie bym Jej też taki sprawiła:) Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jednak trochę miejsca to to zajmuje i wbrew lekkiej konstrukcji jest dość ciężkie. W końcu musi wytrzymać harce moich rozrabiaków :)

      Usuń
  11. Ania no bomba jak dla mnie! :))) sama bym w takim spała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, świetnie to wymyśliliście! Czytam i czytam, myślę sobie "fajnie", ale jak zaczełam oglądać zdjęcia to wielkie "wow" wymsknęło się z moich ust :) Kącik czytelniczy fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że było WOW :) choć temat już przewijał się na wielu blogach to jednak zaskoczenie się pojawiło :)

      Usuń
  13. Wszystkie zachwyty ukradły mi dziewczyny i cóż mogę jeszcze dodać. Super wyszło i jak będzie kolejna odsłona to czekam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie jeszcze ładniej. Plany są , praca wre... :)

      Usuń
  14. Wow piękne te łóżeczko - domek:D Super prezent, widać że sprawiłaś nim wiele radości!
    Pozdrawiam serdecznie Kami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Radość była ogromna, mam nadzieję, że kącik będzie oblegany przez dzieciaki

      Usuń
  15. Taka kreatywna mama to SKARB, no Czadowa mama jesteś i tyle! wyszło ekstra! ;);*

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny domek...swojej córce robię podobny...zamek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, fajny pomysł! Każda dziewczynka chce być księżniczką :)

      Usuń
  17. Wygląda świetnie, mój ulubiony styl skandynawski :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ania , u nas aktualnie nastąpiła inwazja ,,plastikowego sprzętu ciężkiego,, Koparka , traktor, wywrotka ...foremki, wiaderka do piasku...no czegóż tam nie ma ...arsenału starczyło by dla grupy przedszkolnej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  19. kRZYWIZNY?!JAJAKIE KRZYWIZNY-WYSZO BOSKO I WIDAC ZE SYNEK ZACHWYCONY,A TO NAJWAZNIEJSZE:)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny prezent. świetny domek. w tej "niedopieszczonej" też się fajnie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi wpadła w oko ta kolekcja http://punktsiedzenia.net/mebelki-dla-dzieci-marki-pinio/
    nie tylko domki do zabaw ale też łóżka, szafy, szafeczki. Dla dzieciaka - raj!

    OdpowiedzUsuń
  22. Extra!!! Jak byłam mała chciałam mieć takie łóżko, kiedyś w niemieckim katalogu znalazłam;) pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  23. Kącik jest GENIALNY. Chyba sama zrobię taki dla siebie!

    Pozdrawiam,
    A

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco