• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

17 maja 2014

Pierwsza Komunia Święta





Nie tylko szukać należy Boga
gdzie poświęcone błyszczą podwoje,
Bowiem Świątynią, Zuziu droga, 
może być także serduszko Twoje.

Gdy drogą prawdy idziesz po świecie, 
gdy bliźnim świadczysz dobrego wiele,
To w Twoim sercu kochane dziecię, 
Pan Bóg zamieszka niby w Kościele.

Więc ucz się, pracuj, baw się Kochanie, 
wciąż się oglądaj za swym Aniołem,
A gdy Bóg w Tobie znajdzie mieszkanie, 
To się Twe serce stanie Kościołem.









Moja malutka siostrzenica, Zuzia. Taka poważna w białej albie. Przejęta. 
Cieszę się, że mogłam  by z nią w tym szczególnym dniu. 
Rodzinna uroczystość. Domowa. Ciepła. 
Sobotnie pieczenie ciast, plecenie wianka z żywych kwiatów, ozdabianie tortu. 
Chyba nic tak nie łączy rodziny, nie scala jej, jak wspólne przygotowania.

Kochana Zuziu, Pierwsza Komunia już za Tobą, kończy się Biały Tydzień. Pamiętaj proszę, ze poza za tymi wszystkimi wspaniałymi prezentami otrzymałaś ten Najpiękniejszy.







10 komentarzy:

  1. pięknie...
    najlepszego dla Zuzanki.

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas w tym roku nie ma komunii św. ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie i piękna pierwszo-komunistka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za wszystkie ciepłe słowa i życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz...widać, że jesteście spokrewnione....
    chyba w oczach zobaczyłam Ciebie...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka, moje są piwne :) ale może może...Starsza siostra Zuzi - Wiktoria - często jest brana za moją córkę, choć dzieli nas tylko 16 lat :) Jest bardzo podobna...

      Usuń
  6. Bardzo fajna sprawa:) Oj pamietam jak ja organizowalam komunie. Nie docenilam troche tematu i musialam wszystko organizowac na ostatnia chwile. Ile jest tych przygotowan! Zaproszenia, Sala, catering... Duzo! Jezeli ktos jest z Wrocławia to polecam: http://www.staragarbarnia.pl/american-dream/ z nimi jest troche latwiej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkim osobom zainteresowanym tematem polecam sprawdzić ofertę sklepu internetowego https://sakramento.pl/ , w którym znajdziecie najróżniejsze dekoracje i akcesoria na uroczystości typu Pierwsza Komunia Swięta. Moim zdaniem mają bardzo dobre ceny, zwłaszcza jak na tak wysoką jakość.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco