• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

6 listopada 2013

Listopad



Jesień trwa...

Rdzawych liści czas

Kaloszy, peleryn i mgły





Jesień trwa...

Szpetnej aury czas

Pod płaszcze się pcha

Wyziębia nam serca - wiatr 




Listopad...

Niezmiennie, każdej jesieni, od kilku lat, towarzyszy mi piosenka Kasi Nosowskiej i Hey

To taki mój hymn jesienny...

i wiecie co?

Ja już wcale nie nie lubię listopada!

Uwielbiam go, za melancholię, za chwilę zadumy, za deszcz za oknem i ogień w kominku, za szybko rozpoczynające się wieczory, za świece i magiczny blask światełek...



Za to, że wreszcie rozpoczęło się wielkie odliczanie do tych najpiękniejszych Świąt...
I przygotowania...
Choćby tylko cierpliwe składanie gwiazdek z papieru...



PS. Kochani poradźcie!
Od pewnego czasu mam problem z uzyskaniem czystej bieli zdjęć - programy (Photoscape i Paint Shop pro Photo) sprawiaja, że biel jest szara, nie biała - choć przy obróbce zdjęcia wydają się śnieżnobiałe, to po wrzuceniu ich na blog stają się szare...
:((((((((((((((

Jak to zmienić?

EDIT:

Dziewczyny jesteście WIELKIE :*

Zdecydowana poprawa przy zapisaniu fotki w formacie PNG :)


23 komentarze:

  1. Aniu! Mam ten sam problem, ale to niestety jest wina światła. Taka bura pogoda za oknem, że zdjęcia we wnętrzach już słabo wychodzą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ale u mnie tylko po wstawieniu na bloga wychodzą przekłamane kolory i nie wiem dlaczego...Gdy otwieram obok siebie zdjęcie na blogu i zdjęcie w programie do obróbki - jakimkolwiek - od razu gołym okiem widać różnicę. Kompletnie tego nie rozumiem :(

      Usuń
  2. Aniu ja mam dokładnie to samo! wiesz czytałam u jednej dziewuszki, że blogger ostatnio przekłamuje zdjęcia i psuje ich jakość... podobno gdzieś w ustawieniach można zmienić, aby nie było autodopasowywania czy coś takiego...
    o tu przeczytaj: http://czerwonaczeresnia.blogspot.com/
    dziewczyny o tym piszą...
    śliczne te cotton balls:) też niedługo będę miała:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuś dziękuję! Zmieniłam format zdjęć - tak jak radziły dziewczyny i jest lepiej...nie idealnie, ale lepiej :)

      Usuń
  3. też miałam ten problem ze zdjęciami i pomogło wrzucanie ich na bloga w formacie png.teraz są takie,jakie mają być:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jestem Twoją dłużniczką :) Jest jaśniej:)

      Usuń
    2. Mam ten sam problem, ne tylko poszarza, ale też spłaszcza kolory, kontrasty..spróbuję z png..

      Usuń
  4. sprawdź, czy Blogger Ci tego nie robi. Mnie strasznie psuł logo na zdjęciach i własnie dziwne rzeczy się działy z balansem bieli.
    Na problemy z balansem bieli pomogło wyłączenie autokorekty w ustawieniach.
    Może Tobie też pomoże, jeśli to jest przyczyna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, a gdzie to jest dokładnie w ustawieniach, bo nie mogę znaleźć :(

      Usuń
  5. mam to samo!.... też już zapisywałam w pgn, ale to nie do końca pomaga...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie do końca niestety, ale już i tak jest lepiej niż w jotpegach....

      Usuń
  6. Chyba mam ustawione źle kolory monitora, bo na ostatnim zdjęciu gwiazdka dosłownie zlała mi się z tłem. Chyba ze to tak ma być, dopiero po opisie się domyśliłam ze coś tam jest i gimnastykując się przed ekranem dostrzegłam to cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Powinna być wyraźnie widoczna na białym tle :)

      Usuń
  7. Aniu sprawdź opcje-ustawienie w blogerze bo on ma autokorekte , wystarczy to zmienic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szukam i szukam i znaleźć nie mogę gdzie tę autokorektę wyłączyć...

      Usuń
  8. w photoshopie jest opcja zapisywania zdjęć do publikacji na stronach internetowych Save for Web... - świetna opcja. Zachowuje kolor zdjęcia i zmniejsza jego wielkość jednocześnie. Można zapisać jako jpg i png. Jest super polecam, to pomaga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. acha, piękna ta biała gwiazdka, sama robiłaś? masz jakiś tutorial?

      Usuń
    2. Karolinko, ale ja nie mam Photoshopa :( A tutorial na gwiazdkę jest tu:
      http://highhopes.com/3dstar.html

      Usuń
  9. Witaj. Jesieni nie lubię ale listopad szybko minie a potem to już tylko szybkie odliczanie do świąt. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Listopad nawet najbardziej ponury i deszczowy, dobrze sobie umilac swiatlem, cieplym kocykiem, czekolada, wtedy jest cudowny :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka świeczek, delikatne światło z lampki albo takie cuda jak u Ciebie. Pokazywała je ostatnio też Atena. Są rewelacyjne i chyba zaczynam mieć chciejstwo na nie. Tylko gdzie je można zakupić???
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie na Candy. Może CI się spodoba.
    Pa

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie ostatnio taka szarość za oknem, że nawet nie zauważyłam, że z moimi zdjęciami może też być coś nie tak przez to ;)
    A Kasię i Heya uwielbiam, chociaż mój M. tego nie kuma zupełnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wlasnie staram sie polubic listopad :) nie wiem czy sie uda bo juz niedlugo jego koniec ufff Co do zdjec to ciesze sie ze sie udalo :) blogger zmienia kolorki to wiem na pewno, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco