• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

16 września 2013

I ślubuję Ci miłość, wierność i uczciwość małżeńską...

Przepiękne i wzruszające momenty, przysięgi, trochę łez, dużo dobrej zabawy, spotkania z dawno niewidzianymi znajomymi, rozmowy, rozmowy, szaleństwo na parkiecie, smakołyki na stołach...
I oni, młodzi, zakochani, trochę zakłopotani i bardzo przejęci...


Czy wy też tak bardzo lubicie wesela jak ja?


Szkoda, że ostatnio nie zdarzają się już tak często...
Ja mogłabym spędzać tak co najmniej jeden weekend w miesiącu :)

Tym razem postarałam się aby prezent dla Młodych był szczególny i uzupełniłam go ręcznie robionymi drobiazgami - choć to słowo traci pierwotny sens w odniesieniu do pięknych drewnianych i DUŻYCH liter od Al!


Litery z drewna by Czary z Drewna
Karta okolicznościowa i Kalendarzyk Małżeński by AnyTHING

Zamówiłam u Oli surowe drewniane inicjały Młodej Pary i pomalowałam je na klasyczną biel i czerń. Mam nadzieję, że odnajdą swoje miejsce w ich wspólnym - rodzinnym - gniazdku :)











Nie mogłam oprzeć się chęci dodania czegoś od siebie, czegoś co wywoła ich uśmiech i będzie miłą pamiątką i tak narodził się pomysł stworzenia "Kalendarzyka Małżeńskiego"!





Nie nie nie, nie znajdziecie w nim prawdziwego kalendarzyka :), tylko karty do zapisania i ... 

podglądnijcie sami...





Do prezentu dorzuciłam jeszcze ręcznie robiona rozkładaną kartę z życzeniami od całej naszej rodzinki i cytatami o miłości - tymi tradycyjnymi i najpiękniejszymi...





Ogromna przyjemność sprawiło mi przygotowywanie prezentów, ich pakowanie....i choć - jak to zwykle bywa tuż przed - było trochę nerwów i stresu i nieprzewidzianych okoliczności (ach! ten piątek trzynastego!), wszystko ułożyło po mojej myśli.





Cóż moi Drodzy, po takim weekendzie nie pozostaje mi nic innego jak Wam i sobie i wszystkim życzyć:




25 komentarzy:

  1. Kalendarzyk boski jest! I literki tez bardzo mi sie podobaja!
    Usciski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ali jest mistrzynią :)
    Dodatki śliczne! Ja za 2 tygodnie idę na wesele przyjaciółki i też mam dla niej małą niespodziankę (oprócz standardowej koperty z kasą :D ) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też obcasy zdzierałam :))) BYło bosko, wytańczyłam się i na trochę mi musi starczyć ;) Ja też uwielbiam wesela, od 10 lat jesteśmy co roku na co najmniej jednym, często dwóch a w porywach do czterech ;) Piękne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :)) a wesela lubie ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla samego prezentu mogłabym wyjść za mąż raz jeszcze, pięknie wymyśliłam i wykonałaś p.s. jedni wchodzą w.. inni wychodzą z.. związku; każdy ma własną drogę, ot takie koleje losu. Nie mniej jednak za Twoim pośrednictwem 100 lat Młodej Parze

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na prezent. Ja bardzo lubię pakować, zdobić i dawać podarki. U mnie też na blogu opisywałam dwa śluby. Niektóre są bajeczne. Jeśli lubisz śluby to zapraszam na relację ze ślubu na Ukrainie:http://lifegoodmorning.blogspot.com/2013/08/wesele-po-kijowsku-czyli-jak-to-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe i oryginalne prezenty! Na pewno się takie nie powtórzą-jak to czasem bywa,że młodzi dostają po dwa takie same podarunki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te prezenty. Ja ostatnio wręczyłam młodej parze również inicjały, ale je uszyłam. Wyszły takie poduszeczki na kanapę lub do powieszenia na ścianie :)
    Twójpomysł z kalendarzykiem bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Aniu...
    Cudowny pomysł...cudowne prezenty...
    U mnie te same...miłosne klimaty :):):)
    Jesteś niesamowita...ale to już Ci pisałam
    pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prezenty ... jak ja dawno nie byłam na żadnym weselu :(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z literami :)
    Jakbym takie dostała tydzien temu ucieszyłabym się :D U mnie zaś auto i stół weselny udekorowane były drewnianymi literkami ( nasze inicjały ) i wszystkim sie podobało :)
    Sto lat młodej parze :)
    A ciebie zapraszam do mojego simple life :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne i oryginalne prezenciki!
    Pozdrawiam niebiesko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne prezenty :) bardzo lubię własnie takie prezenty :) od serca zrobione własnoręcznie :) Bardzo fajny pomysł miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Litery zaplanowałam wcześniej, kalendarzyk powstał dość spontanicznie :)

      Usuń
  14. Genialny pomysł! Zazdroszczę go parze młodej 8))

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite prezenty, ja rowniez staram sie przemycac rekodzielo jako prezent lub dodatek do glownego prezentu. No i oczywiscie opakowanie, bardzo podoba mi sie to co stworzylas.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezenty są cudne! :)) Takie od serca i na pewno spodobały się obdarowywanym :)
    Kalendarzyk - bombowy! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również uwielbiam wesela, wspaniałe prezenty, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kalendarzyk - super pomysł. No i wykonanie świetne - bardzo mi się te ludziki podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ..ech Ty niepoprawna, albo poprawna romantyczko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne to wszystko. Wspaniałe prezenty!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie to wszystko wymyśliłaś! Kalendarzyk małżeński - rewelacja!!!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. super pomysł na ten kalendarzyk :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco