• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

24 czerwca 2013

Są takie dni...

...kiedy zmotywowanie się do jakiejkolwiek aktywności graniczy z cudem....

W moim przypadku często jest to właśnie poniedziałek... Stos obowiązków, zadań na cały tydzień...a mój weekend jakby chciał trwać jeszcze jeden dzień....




Dam sobie jeszcze chwilę, popatrzę na moje cudne róże z ogródka na moim NOWYM-STARYM drewnianym stole....
Leonardo Da Vinci, Pastella, Ballade, Cottage Rose....już same ich imiona przenoszą mnie do innej epoki...



A nowy nabytek domowy - piękny kandelabr w szlachetnej matowej czerni...dopełnia całości...
Uwielbiam jak pięknie kontrastuje z surowym wybielonym drewnem... 
Troszkę pałacu w moim skromnym wnętrzu :)





Jeszcze tylko chwilkę i wracam do rzeczywistości....





A dla Was - mały sielski bukiecik na dobry początek tygodnia.





Niech to będę dobre, wypełnione i pracą i odpoczynkiem dni!

11 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam róże z mojego ogródka. A w tym roku szkód zimowych było niewiele, więc kwitną jak szalone. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam ogrodu i nie mam róż ale uwielbiam je.Są piękne i nie na darmo nazywane królową kwiatów :)
    Osobiście uwielbiam poniedziałki,za to nienawidzę niedzieli,która jest dla mnie okropnie nudnym dniem. Dziś jestem w swoim żywiole...robię co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. milego tygodnia kochana a zdiatka są piękne jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, zazdroszczę czas na małe poniedziałkowe rozmyślania, u mnie tydzień zawsze kończy się i rozpoczyna intensywnie na maxa :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. takie małe bukieciki są urocze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu dzięki za te słowa! dla Ciebie również wszystkiego dobrego:) bukiet jak i świecznik cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne róże ... moje ulubione w delikatnym różu :)) Fajny taki poniedziałek, zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. jaki ładny ten bukiecik,popatrze na niego jeszcze chwilke razem z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłego tygodnia, Aneczko. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. róze pewnie pięknie pachną ale świecznik piękny w swojej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco