• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

7 lutego 2013

Bo w górach zaklęta jest magia...

Doświadczyłam tego sama, jeszcze dziś - choć minęło kilka dni od naszego powrotu z ferii - na samo wspomnienie gór ogarnia mnie prawdziwy spokój i błogostan.

Oj, oczywiście, było MNÓSTWO zabawy, śmiechu, białego szaleństwa, długiego wieczornego biesiadowania. ale były też chwile - kiedy o poranku góry razem z nami budziły się do życia i wystarczyło uchylić okno, żeby stanąć twarzą w twarz z przepięknym widokiem, zapierającym dech w piersiach....
... Alpy



Kochani - moich uczuć w takich chwilach nie można opisać, czułam się jak małe dziecko po raz pierwszy widzące witrynę cukierni :) Z jednej strony chciało mi się skakać, piszczeć i krzyczeć z zachwytu, a z drugiej nie mogłam wykrztusić z siebie ani słowa... doświadczałam magii na własnej skórze...

Były góry zalane zimowym słońcem...




Były też góry spowite chmurami...




Malownicze krajobrazy z cudowną architekturą alpejskich wiosek...








Zachwycała dbałość o każdy detal, ogromna spójność...spójrzcie na las kutych krzyży na malutkim cmentarzu w Sankt Ulrich...



Było też coś dla fanów vintage, country - ścianę starej drewnianej szopy w głębi wioski zdobiły stareńkie narzędzia i prawdziwe, ogromne, rzeźbione drewniane sanki!



Cudnie było popatrzeć na wszystkie te detale składające się na przepiękna całość - austriackie Alpy to absolutny MUST HAVE (albo raczej MUST BE :) ) dla miłośników gór.



Pomyślcie jak smakuje grzaniec z wielkiego kamionkowego kubka pity w trakcie śnieżnej przejażdżki konnym zaprzęgiem?





Zostawiam Was moi Drodzy z moim nostalgicznym wspomnieniem gór, a już jutro pokażę ich cudowną i wesołą stronę - czyli nasze zimowe białe szaleństwo :)

Wasza - w górach - zakochANA :)

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, zazdroszczę widoków :)
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne widoki, to prawda! Teraz jest za czym tęsknić i na co czekać :)

      Usuń
  2. och jak tam fantastycznie! :) kocham góry zimową porą , gdy mogę spacerować i jeździć po stoku:)))))))))) cudnie!
    uściski Aniu:)
    fajnie , że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - ja kocham góry o każdej porze roku, ale zimą są najbardziej majestatyczne - piękne i niebezpieczne! Cudne:)

      Usuń
  3. no wreszcie...kobieto ile na Ciebie trzeba czekać:-)dobrze ze wróciłaś:-) fotki super! mam nadzieje ze już jutro zasypiesz nas Twoimi wytworami w anythingu:-)
    całuje
    Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, no miej że sumienie kobieto :P Zajawka z nowości w sklepiku na fb dzisiaj - cześć wstawiam jutro badź dziś wieczorem do sklepiku. Na wykończenie czekają pufy i sporo metalowych rzeczy - owoc współpracy ze znajomym :)

      Usuń
  4. Ale czad! Przepiękne krajobrazy a te ich domki, drewniane balkony, rzeźbione podpitki i kamienne murki - cudo! Góry spokojne i majestatyczne - aż mi ciarki przeszły! Na pewno super wypoczęliście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta - mam mnóstwo sił teraz - tylko nadal nie nauczyłam się rozciągać czasoprzestrzeni :P

      Usuń
  5. O kurde - miało być podbitki! Hahahaha ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak pieknie :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ag - bardzo pięknie! Nie mogę wyjść z zachwytu nad tym cudem natury!

      Usuń
  7. Aniu, ja tez kocham gory zwlaszcza zima i doskonale wiem o czym piszesz o tej ich wielkiej magii.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - czyli nie tylko ja to czuję - wiem, że jest nas wielu - milosników gór...Za rok spróbuje swego szczęścia na nartach :)

      Usuń
  8. o jacie...to nasze marzenie Alpy...przepiękne te zdjęcia, wierzę, że był to niezapomniany wyjazd!!!narobiłąś mi smaka...my tymczasem totalnie zasypani w Małym Cichym:)namiastka Alp dla nas narciarzy...ściskam cieplutko:) fanka nart!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu...piękne wspomnienia przywiozłaś...
    Widoki cudne...alpejska architektura też zachwyca...
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco