• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

1 stycznia 2013

Z muzyką w tle...

Tak jak moje świąteczne przygotowania rozpoczynam wraz z premierą świątecznego Karpia w Trójce, tak i to radio towarzyszy mi w Nowym Roku.

Dzisiejszy - uroczo leniwy - dzień spędziłam z towarzyszącą mi w tle muzyka. Ale jaką!!! Trójkowi fani doskonale wiedzą, że 1 Stycznia pora na Top Wszechczasów...calutki dzień przy akompaniamencie na prawdę dobrej muzyki...także mojej...tej pamiętanej z szalonych lat nastoletnich, z pierwszych "przytulanych" na szkolnych dyskotekach i z najwcześniejszego dzieciństwa - bo w moim rodzinnym domu ZAWSZE była muzyka, i ZAWSZE była TRÓJKA :)



Mój faworyt z czołówki w tym roku aż na czwartym miejscu! posłuchajcie sami....


Archive "Again"
via Youtobe



Kto wygrał tegoroczne - dziewiętnaste już wydanie?  
 Dire Straits i "Brothers in Arms"...pokonując tym razem "Zeppelinów" i ich schody do nieba....

Kto sluchał?????



Kochani - niech dobra muzyka towarzyszy Wam w calutkim 2013!

Łagodzi obyczaje, wycisza, czasem pozwala potańczyć i pośpiewać (ja uskuteczniam tańce i spiewy w kuchni i aucie- gdzie najczęściej gra mi radio i kiedy nikt nie widzi :) ).

Pędzę uzupelnić moją noworoczną listę postanowień:)

Buziaaaaki   :*

22 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj słuchałam, słuchałam i nawet zatańczyliśmy sobie z mężem "przytulańca" do cudownych dźwięków Dire Straits :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście , że słuchałam !!!
    Przecież jak lepiej można zacząć Nowy Rok ?! :D
    Uściski i Moc Noworocznych Życzeń. Niech 2013 będzie przepełniony DOBRĄ muzyką ! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie mozna:) A za rok 20-lecie!!!
      Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  4. Do siego! My też słuchaliśmy ;)/ www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. W samochodzie:))
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak ja:) I w kuchni przy pichceniu - to obowiązkowo:)

      Usuń
  7. Obowiązkowo nowy rok rozpoczynamy z topem wszechczasow a kazdy weekend z listą. Trojka króluje ♥ Na nowy rok tobie zycze wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie, że więcej nas Trójkowo-zakręconych:)

      Usuń
  8. Aniu do siego roku raz jeszcze a Dire Straits uwielbiam!:)))) weekend z listą to coś bez czego nie można się obejść;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - pokrewna duszyczko:) Też uwielbiam...choc mocno kibicuję co roku Archive:)

      Usuń
  9. samych cudownych dni w tym nowiutkim roku życzę i pięknie dziękuję za życzenia, które u siebie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i jeszcze raz wszystkiego co najpiękniejsze!:)

      Usuń
  10. Piękna poduszka! :)
    Wszystkiego dobrego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. witaj w nowym roku,mnie bardzo żal ,że już po Świętach,dlatego z radością w duszy oglądam cudne wystroje domów na Święta :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och - mnie także ten czas tak szybko uciekl...ale w domu nadal świątecznie...jeszcze jakiś czas:) więc będą wspomnienia Gwiazdki 2012 na fotografiach...

      Usuń
  12. Słuchałam i ja :) Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też jestem "trójkowa", zaraziłam trójką chłopaków w pracy :)))a topu oczywiście słuchałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco