• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

15 grudnia 2012

W blasku

Dom nasz jest teraz  jak strojna panna, przed balem, co mierzy stroje i w lustrze się przegląda. Dziś w srebrze, bieli, ubrana w to, co las nam daje w darze...



Kiedy wieczorami, po dniu pracy siadam z kubkiem gorącej herbaty mogę odetchnąć. I mogę tak siedzieć i czekać - to czekanie jest najpiękniejsze, aż żal, ze to jeszcze tylko tydzień, że czas teraz przyspieszy i będzie gnał i nie pozwoli nacieszyć się chwilą.
Więc chwilo trwaj!! Kto usiądzie ze mną wieczorem?


 
 


Wszędzie panoszą się lampki, gwiazdki, sopelki, błyszczące świeczniki, szyszki... czuję się trochę jak w bajce...w mojej bajce:)


  
 


Okna już umyte (co przy temperaturze - 10 nie było najłatwiejsze), ciemne ciężkie zasłony zastapiłam delikatnymi białymi woalami - od razu zrobiło się jasno i odświętnie... Białe duże latarenki zakupione w Westwing wieczorami migoczą blaskiem świec.


 
 



Ale najbardziej cieszy mnie TO CUDO!!! Nie mogę się napatrzeć - dzięki Westwing stałam się posiadaczką lampy naftowej, ale jakiej!!!! Sami zobaczcie!!!



 
 


Nawet nie paląc się roztacza wokół taki cudowny ciepły blask, to był zdecydowanie mój najlepszy zakup:)
Paczka, która do mnie przyszła kryła w sobie coś jeszcze oprócz latarenki i lampy...ale o tym będzie w poście kuchennym :)

Macie ochotę na więcej błyskotek? Zaglądnijcie TUTAJ :) 

W ten weekend DARMOWA DOSTAWA!!




Miłego weekendu Kochani i w farworze przygotowań znajdźcie chwilę na to, żeby po prostu CIESZYĆ się tym pięknym czasem:) Tego Wam i sobie życzę:)


 



37 komentarzy:

  1. Chętnie usiądę obok Ciebie z kubkiem gorącej herbaty:) w takim domku mogłabym siedzieć i siedzieć;) i nawet czerwieni nie brakuje mi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam:) O dziwo - po zeszlorocznym czerwonym szaleństwie - mnie też w tym roku jej nie brakuje:) troszkę przemysiłam jej w kuchni, ale tez niewiele:)

      Usuń
  2. Cudownie Aniu aż dech mi zaparło!Piękny dom i wspaniałe dekoracje :)Masz rację...cieszmy się tym czasem...
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie. Ja będę sie cieszyć dopiero jak dotrę do Polski do domu. Teraz denerwuję się już podróżą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Tobie spokojnej podróży i szerokości:)

      Usuń
  4. Lubię lampiony w Twoim domu ;) pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika - ja uwielbiam lampiony i mogłabym sie nimi zastawić:)Tworzą niepowtarzalny klimat w domu.

      Usuń
  5. Pięknie, ale tego wilka nie mogę przeżyć, kurde noo! Miłość od pierwszego spojrzenia. p.s. Święty świetny Mikołaju jak mnie czytasz to chce takiego samego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam i będę pamiętać o Tobie następnym razem...Jesli uda sie znów upolowac zwierzaki to na pewno kupię ich wiecej:)

      Usuń
  6. Co za piękne wnętrze. Moja bajka. Cudnie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stworzyłaś piękny świąteczny nastrój..popzdrawiam Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...o takim marzyłam, choć jeszcze kilka dekoracji czeka na swoje 5 minut...no i CHOINKA!!!:)

      Usuń
  8. Dopiero teraz zauważyłam jaki masz świetny stolik kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) to moja pierwsza przeróbka:) Ale bardzo go lubię.

      Usuń
  9. Ale cudny świąteczny klimacik wyczarowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny świąteczny klimat i śliczne dodatki! Lampa naftowa bardzo oryginalna i elegancka. A co do lampionu to właśnie poszukuję jakiegoś białego drewnianego, ale nie jest to takie łatwe...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam na polowania w Westwing - tam pojawiają się białe lempiony co jakis czas:) Dziękuję za miłe słowa i odwiedziny!

      Usuń
  11. Cudowny klimat, pięknie u Ciebie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu mam nadzieję, że każda z nas ma teraz u siebie w domku taką swoją bajkę. Ja teraz tak niechętnie opuszczam swoje gniazdko. Z trudem przychodzi mi wyjście rano do pracy a o 15-ej to gnam z powrotem żeby od razu rozpalić świeczniki adwentowe w oknach. A wieczorem resztę rozświetlaczy. Piękna jest ta lampa naftowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia - pięknie to powiedziałaś:) Ja też najlepiej czuję się w swoim domu:)

      Usuń
  13. Co za magiczny klimat...Bardzo podoba mi się u Ciebie, a pierwsza latarenka mnie urzekła,od niedawna "choruję" na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z jakiej firmy jest ten narożnik? Bardzo ładny salon, idealnie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna kolorystyka. Jest tak delikatnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam lawinę takich fotek... fajny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny klimacik u Ciebie ,ah uwielbiam ten blask :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ania pięknie... lubię takie spokojne, nastrojowe klimaty. Lampka naftowa to istne cudo! :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu z przyjemnoscia ogladam Twoj ozdobiony domek, jest magicznie, i abys takich chwil na wytchnienie w TAKIM otoczeniu miala jak najwiecej.
    usciski
    ps:lampa naftowa boska!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny Twój domek i te szarości już mi się marzy remont. Światełka do dają blasku nadchodzącym świętą.
    Wesołych świąt

    Kasia

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco