• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

18 grudnia 2012

Ogłoszenia parafialne

Dzisiaj dojrzałam do mysli, żeby na moim blogu na stałe zagościła "rubryka" (nie towarzyska) z inspiracjami. Codziennie poznaję nowe miejsca, foldery na komputerze, w których zapisuję inspiracje pękają już w szwach, a tu codziennie pojawia się coś nowego :)

Z tej okazji założyłam także konto na stronce Pinterest.com


i tam bedę wklejać część zdjęć, które wywierają na mnie ogromne wrażenie, a także moje zdjęcia - może kiedyś zainspirują innych. Robie to też troszkę dla siebie - raz - żeby odciążyć ledwo zipiący komuter, dwa - żeby mieć swój notatnik zawsze pod ręką - nie tylko na własnym ekranie w domu. niech to będzie mój dziennik :)

I jeszcze jedno ważne ogłoszenie, którego oglaszać nie chciałam, ale sytuacja mnie do tego zmusiła.

Podobno "nie ma bloggera - bez "hejtera"."
Niestety, i ja miałam okazję się o tym ostatnio przekonać. Złosliwe i uszczypliwe, a czasem po prostu chamskie komentarze - oczywiście ZAWSZE anonimowe zaczęły pojawiać się coraz częściej i natarczywiej. Od dwóch dni komentarze są więc zablokowane dla osób anonimowych. Dlatego chciałabym przeprosić tych anonimowych czytelników, którzy do mnie zaglądają i czasem zostawiają ślad w postaci paru miłych słów. Nadal możecie pisać do mnie na maila czy fb.
Na pewno część z Was stwierdzi, że po prostu pozbywam się tych szczerych wypowiedzi, nie tylko słodko-lukrowanych. Otóż nie, Kochani. Jak najbardziej możecie pisać tu nie tylko pochwały, ale także swoje uwagi, spostrzeżenia. To chyba naturalne, że różnimy się gustami i ja to szanuję. Nie będę jedynie tolerować słów obraźliwych, bo ten blog jest częścią mnie, moim wirtualnym domem, pamiętnikiem i nie pozwolę nikomu mieszać mnie z błotem tylko dlatego, że ma taką ochotę. Zastanawiające, że w zawsze w parze za "odważnym" komentarzem pełnym goryczy i złości idzie kompletny brak odwagi cywilnej do podpisania się...
Także drodzy złośliwcy - wyładowujcie swoje żale, frustracje i manifestujcie niezadowolenie z życia w innym miejscu. A jeszcze lepiej zajmijcie się czymś bardziej konstruktywnym - a mnie zostawcie w spokoju.



Na koniec moi drodzy - dla złagodzenia tonu i obyczajów kilka świąteczno-zimowych inspiracji -czyli pierwsza tablica z moimi inspiracjami dla Was :) Na start - sypialnie w zimowych szatach...

 frenchbydesign.blogspot.com

Czy Wam też tak bardzo podoba się prezencik w sweterku??? :)


via Westwing


Gwiazdki z kory to mój "must have" na tę zimę...ale będę je mieć pewnie po Świętach....
via Westwing
 Tę pościel "Oslo Marine" znajdziecie w aktualnej kampanii holenderskiej firmy Walra...bardzo bardzo mocno się zastanawiam:) 


draumesider.blogspot.com
Tutaj zakochana jestem w drewnianym zagłówku i girlandzie białych lampek - jak origami....



trettien

Och, kto mnie zna - ten już wie PODUCHA rogata, ściana z drewna, trochę spatynowanego srebra...o takiej sypialni marzę...może w przyszłym roku...

Dość na dziś, choć mogłabym tak wklejać bez końca...jak Wam się podoba??


14 komentarzy:

  1. To już jakaś plaga z tymi anonimami! Każgego to czeka? Super inspiracje z pinów:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi z powodu "zyczliwych inaczej" :-/ Zastanawiam sie co kieruje takimi ludzmi... :-/

    Slicznymi zdjeciami nas uraczylas :-D I mnie sie podoba takie drewniane surowe zaglowie.. ale niestety moj maz nie jest na takie "klimaty" :-/ Zycze by Tobie udalo sie stworzyc dla siebie sypialnie idealna :-D pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widzę to i Ciebie nie oszczędzili anonimowi życzliwcy... ale nie dajmy się, nie bądźmy pożywką dla takich nadgorliwych pismaków ;)))

    a poza tym cudne zdjęcia... a ten prezencik jest rewelacyjny...

    pozdrawiam
    EvCiA

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezencik...taki cieplutki...inspiracje nostalgiczne,bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. popieram, ja juz zablokowalam jakis czas temu...

    OdpowiedzUsuń
  6. DOBRZE ROBISZ BLOKUJĄC KOMENTARZE ZŁOSLIWCÓW

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma to jak jak komentarze sfrustrowanych anonimów, dobrze zrobiłaś blokując możliwość chamskiego wymyślania!

    OdpowiedzUsuń
  8. inspiracje cudne :) a na złośliwych anonimów szkoda energii ...
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent w sweterku rządzi i wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Z checia bede odwiedzac Pin, zaraz tam zagladne :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,do tej pory byłam Twoją cichą fanką...:)
    Dziś mój pierwszy wpis u Ciebie...
    a trafiłam na taką nie przyjemną sprawę.
    Zgadzam się z Twoją decyzją.

    Jesteś wyjątkowo inspirującą osobą...:)
    Zaglądam z wyjątkową ciekawością...
    Jeszcze raz gratuluję sklepiku.
    Pozdrawiam...korzennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. hej Aniu:) ja też jestem na Pinterest, więc zaraz zajrzę i do Ciebie:) zapraszam również do mnie kochana:*
    co do złośliwych anonimków to wiele z nas zablokowało już możliwość zamieszczania przez nich komentarzy. Ja jeszcze z tym się nie spotkałam i nie miałam na razie obraźliwych komentarzy, ale pewnie i mnie to czeka prędzej czy później... nie rozumiem tylko co kieruje takimi ludźmi i dlaczego nie mają odwagi się podpisać:( uściski dla Ciebie
    inspiracje cudne i podoba mi się ten pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, glowa do gory!!!! Idioci tez musza zyc, aby nasze zycie nie bylo zbyt monotonne. To byl tylko zart. Sama nie wiem co powoduje, ze ludzie sa az tacy zlosliwi i chcialabym wiedziec czy chociaz maja z takiego postepowania jakas satysfakcje.
    Tylko nie poddawaj sie!!! Ja uwielbiam do ciebie zagladac, chociaz bardzo rzadko pozostawiam po sobie slad.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco