• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

19 listopada 2012

Więcej światła...

       Potrzebuję więcej światła i więcej ciepła o tej porze roku....Kiedy za oknem zimno, deszczowo i ciemno ja doświetlam w domu każdy kąt. I każda nowa lampa cieszy mnie ogromnie, zwłaszcza te kupione ostatnio:)


Niedawno wspominałam o dlugo wyszukiwanym i wyczekiwanym żyrandolu z Maison du Monde, ktory nareszcie zawisł w salonie...Drugą długo poszukiwaną lampą była lampa nad naszą rodzinną galerią w jadalni. Wymysliłam sobie, że nie pasuje mi tam tradycyjne oświetlenie obrazowe.
       To MOJE COŚ mialo być czarne, trochę nowoczesne, ale nie za bardzo i miało mieć ruchomy stelaż. M nie dał się przekonać do zwykłej lampki biurkowej wmontowanej w ścianę (pewnie dlatego, że była tam dość spora dziura z wiszącymi kablami :P)  i wreszcie ZNALAZŁAM.

        Pod koniec lata w ofercie Westwing wyszukałam kinkiet z kolekcji Searchlight i po dlugich pertraktacjach z mężem następnego dnia zdecydowałam się na zakupy...niestety, wersja czarna była już wyprzedana, więc zaczeły się gorączkowe poszukiwania mojej wybranej lampki w sklepach internetowych. Ufff...udało się i już po kilku dniach miałam ją u siebie, choć już nie w tak fajnej cenie :) ale było warto...M coś tam poprzekładał, porozkręcał, żeby lampka świeciła na ścianę, a nie do przodu i ostatni goły kabel w salonie przeszedł do historii:)

I teraz nasza galeria prezentuje się tak:


Kącik robótkowo-czytelniczy także przeszedł małą zapowiadaną metamorfozę, ale ponieważ jeszcze nie jestem z niej całkowicie zadowolona pokażę tylko moją nową CUDOWNĄ lampę, którą upolowałam w sueprmarkcie budowlanym za na prawdę niewielkie pieniądze. a satysfakcja ogromna:) Tak więc nobliwa i elegancka biała dama zamieszkała teraz za kanapą, a jej miejsce zajęła

moja czarna dama z wieeelkim kloszem:)


Hm...jak widzicie wracam "do korzeni". W mojej domowej przestrzeni po fascynacji stylem shabby, prowansją, przecierkami nadszedł czas na prostotę. Na skandynawską prostotę, którą jestem zafascynowana i w ktorej codziennie zakochuję się bez pamięci. Czerń i biel i drewno, i kropla koloru, to wszystko czego dziś potrzebuję. Zaczynjąc przygodę z blogowaniem, decoupagem bawiłam się w czarno-białe motywy, grafiki...Dziś robię to samo i to coraz śmielej:) Wiem wiem wiem, taka teraz moda, ale dla mnie to coś więcej, bo od wielu wielu lat fascynuje mnie Skandynawia i gdzieś tam w tle zawsze mi towarzyszyła w dorosłym życiu (zwłaszcza zawodowym)...




Ale spokojnie, nie będzie rewolucji, staram się połączyć wszystkie moje wnętrzarskie zamysły w jedną całość....


I jeszcze mała migawka z lamp i lampionów, które są obecnie dostępne w ofertach Westwing - znajdujecie tu coś dla siebie?? Ja przygarnęłabym wszystkie...kinkiet już mam:) I jeszcze jedną rzecz z tej listy zamówiłam niedawno...nie mogę sie doczekać tej paczki!



Jeszcze jedna bardzo ważna wiadomość!


JESTEŚCIE WIELCY!!!!
DZIĘKUJĘ

Dostałam od Was tak wiele miłych słów, e-maili, komentarzy  po premierze mojego sklepiku, że cały czas jeszcze unoszę się nad ziemią! Dajecie mi tak wielką motywację do działania i dalszego tworzenia, że gdybym mogła zrezygnowałabym ze snu:)

Moje pierwsze sklepikowe "dzieci" już mają nowych właścicieli, a ja pełną głowę pomysłów...Już niebawem "dostawa" świątecznych gadźetów:)

Miłego tygodnia Kochani!!!



29 komentarzy:

  1. ależ piękny masz domek nie mogę się napatrzeć ....miłego dnia życzę ;O

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Aniu:) wspaniałe te wszystkie lampy! najbardziej podoba mi się żyrandol, ale i kinkiet nad galerią wspaniale dumnie wygląda:))) prawdziwa ozdoba:)
    gusta się zmieniają tak jak i my sami:) ale jak najbardziej jestem za skandynawskimi klimatami, bo je uwielbiam tak jak i Ty:)
    sklepiku raz jeszcze gratuluję, bo jest w nim mnóstwo wspaniałych cudeniek:)))
    ściskam mocno i dobrego dnia życzę:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - ja wiem, że my byśmy sie dogadały:) Skandynawia, szydełko i milion innych wspólnych zainteresowń:) Buźka:*

      Usuń
  3. fajnie że udało Ci sie zdobyć wymarzone "oświetlenie"
    pzdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrandol boski,bardzo mi się podoba,pewnie dlatego,że bardziej trafia w mój gust.Widziałam też malutki stolik z fajnym koszykiem i tacą a i to co na tacy super.
    Tych poduch bardzo Ci zazdroszczę! :))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti - stolik to właśnie część nowej aranżacji kącika w salonie, ale jeszcze nad nią pracuję:)

      Usuń
  5. Mi też się podoba żyrandol :) U nas też dwa kable wystają i mam już na nie pomysł, ale z czasem na wykonanie to już mały problem ;/ Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj skąd ja to znam...ale na pocieszenie dodam, ze moje kabelki czekały na lampy 1,5 roku:)

      Usuń
  6. Cudna rama na zdjęcia, fantastyczny patent! Gratuluję pomysłów, piękne wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ta rama nad kanapą w salonie to jedyny element dawnej zabudowy z regipsu - sprawdza się świetnie:) Juz niedługo jej świąteczna odsłona!

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe miejsce :) Bardzo podoba mi się lampa podświetlająca galerię! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, bo po raz pierwszy odwiedzam bloga :)

    Wszystkie lampy fantastyczne, a ta ze sklepu budowlanego to w ogóle rewelacja! Czasem można znaleźć perełki w miejscach, gdzie się tego nie spodziewa.
    Galeria również zachwycająca. Też mam taką w planach, ale przed tym jeszcze kilka rzeczy stoi w kolejce ;)

    Pozdrawiam. Będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i zapraszam częściej:) Oj tak, perelki lubią ukrywać się w najmniej spodziewanych miejscach! Trzymam kciuki za powstanie domowej galerii!

      Usuń
  9. Piękne lampy! Naprawde masz nosa do slicznych rzeczy..I kuleczki widzę też ..
    I sciana z cegieł,której zazdroszczę, bo ostatnio choruje na taką...
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aga - w takim razie pora realizowac marzenia - ściana z cegły na pierwszy ogień. Co Ty na to? Trzymam kciuki:)

      Usuń
  10. Aniu, przepiękne lampy! Piękna galeria zdjęć :)
    Też planuję podobną :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada - ale Ty pewnie sama zrobisz sobie cudne ramki, co??:) Zazdroszczę takiego zaplecza!

      Usuń
  11. Ależ pięknie tu u Ciebie! Niesamowicie wręcz. po każdym kącie tu się u Ciebie na blogu panoszę, oglądam, podziwiam i aż mnie zatyka z zachwytu! Cudownie, że tu trafiłam:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. soul panosz się, oglądaj i wpadaj kiedy tylko masz ochotę - mili goście zawsze oczekiwani:)

      Usuń
  12. Cudnie u Ciebie:). Każdy kąt jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. super, fajnie wyglądają twoje "galerie" zdjęć - taki dobór ramek to super pomysł - wykorzystam u siebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia - polecam ramki z ikei i Leroy:) Mają na prawdę duży wobór i przystępne ceny.

      Usuń
  14. pięknie to wygląda- galeria- świetny pomysł- cudo!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, dziękuje! Galeria zdjęć była jadnym z pierwszych moich wyobrażeń o salonie i jadalni i codziennie cieszy mnie na nowo:)

      Usuń
  15. Aniu słońce zapraszam do siebie po wyróżnienie:)))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne rzeczy tu widzę Ano z Wymarzonego Domu. Ja też mam swoje pierwsze, właściwie drugie "dziecko".
    Polecam, można je obejrzeć tutaj :

    http://softstyle.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj, ślicznie u Ciebie... żyrandol z kryształkami cudny, tak jak i galeria zdjęć. Fantastycznie wszystko skomponowałaś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco