• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

30 października 2012

Jesień plecień...

...bo przeplata, trochę zimy trochę lata....

Dziś zwariowany dzień, bo korzystając z pierwszego śniegu biegałam po ogrodzie z moimi robótkami i pracami pstrykając zdjęcia do sklepiku:) Juz tuż tuż, kończę pierwszą partię, pomysły na kolejne rzeczy kłębią się w głowie, spisuję je, zbieram inspiracje....powiem wam tylko, że będzie przytulnie, ciepło, naturalnie...w sam raz na sezon jesień-zima! Och, mam tyle pomysłów! I tylko dwie ręce:)

A sezon uważam za otwarty wraz z pierwszym śniegiem:)


moje leśne lupy doczekaly się swojej prywatnej sesji...mech, gałęzie...orzechy  od zaprzyjaźnionej duszyczki...cały wór orzechów:) I lampioniki-dynie, które pierwotnie były wścieklopomarańczowe, teraz oblekly się pastelową bielą ...i śnieg...


Jeszcze malutka prośba do Was...o mały głosik- ocenę w fotograficznym konkursie Werandy...oczywiście, jesli tylko podoba Wam się moja jesień:)

Głosować może cie TUTAJ

Pozdrawiam cieplutko i wracam do maszyny:)

24 komentarze:

  1. śliczna aranzacja mech orzechy...
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna dekoracja ! Wprost urzekł mnie ten mech i świecznik. Jesień też się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale PIĘĘĘĘĘĘĘKNY ten mech! Dlaczego ja nie pomyślałam o tym, będąc w lesie? Może jeszcze mi się uda...A czy w nim nic nie mieszka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, tego nie wiem:) ale poleżał sobie parę dni na tarasie i myslę, że jeśli coś mieszkało, to poszukało sobie nowego domku:)

      Usuń
  4. Dziękuję za zaproszenie i zapraszam rownież do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, byłam w lesie, widziałam mech i nie skubnęłam sobie troszkę do dekoracji. Aniu nie mogę się doczekać Twojego sklepiku. Szkoda, że nie mieszkam bliżej Ciebie to by były 4 ręce do Twoich pomysłów. Pozdrawiam. Głos oddany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Szkoda wielka - tylko pewnie i pomyslów byłoby dwa razy tyle:) Ja pierwszy raz przywiozłam mech i jestem oczarowana - będzie z niego jeszcze trochę dekoracji - już bliżej Świąt:)

      Usuń
  6. Fantastyczny blog. Napisz skąd ta podusia z wilkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu:) poducha z niemieckiego Netto - oferta pod koniec września...

      Usuń
  7. Witaj
    Piękne zdjecia.
    Pozdrawiam
    Ps. już głosuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna dekoracja, mech i orzechy:)Super. Pięknie u Ciebie, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie sie zapowiada :) Juz lece zaglosowac, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny i za miłe slowa i za głosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej Aniu! nawet nie wiesz jak bardzo nie mogę się doczekać twojego sklepiku:)
    zdjęcia cudne , ale lasu zebrałaś:) no i te orzeszki - mniam! uwielbiam je!
    idę zagłosować
    dobrej nocki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję:) Szczęsciaro, masz udany debiut za sobą, a ja się wciąż stresuję:) Też uwielbiam orzechy i biorę się za "łupanie" jak chcę się odstresować:)

      Usuń
  12. piekna kompozycja z mchem i orzechami:)a ja nie wiedziałam co ze swoimi zrobić:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i przede wszystkim stylowe dekoracje. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco