• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

16 maja 2012

Taca

Dziś post-ekspress...W tak zwanym międzyczasie...

Nazbierało się kilka prac, które wykonane już dawno czekają w kolejce do pokazania...a tu już następne na wykończeniu...



Pamiętacie tarasową kutą tacę przemalowaną pastelową orchideą? Kupiłam ją za parę złotych w nowo odkrytym mini-szper-markecie. Była czarna, podrzdzewiała...ale te kute elementy mnie urzekły i musiałam ją mieć:)



Doczekała się ostatecznej wersji i teraz zdobi kuchenny parapet, a na niej goszczą zioła... mocno ją sfatygowałam i dodałam jej sporo lat, ale teraz ogromnie cieszy mnie patrzenie na nia co dzień:) taka moja perełka:)




 


Przy okazji do obróbki trafił też duży czarny żeliwny świecznik z przedpokoju. I teraz podoba mi się jeszcze bardziej:)

PRZED:



PO:




Miłego dnia!!

19 komentarzy:

  1. Taca śliczna,a świecznik po obróbce wygląda zdecydowanie lepiej :).Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dobra robota, co ja pisze fantastyczna!
    Podoba mi sie to "nadgryzienie zebem czasu"
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna taca :)
    Zapraszam na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzy mi się taki świecznik :) taca też śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza ta taca i swiecznik :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna metamorfoza :) ;d masz talent. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Taca i mi wpadła w oko :) super zakup jednym słowem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne wyszła ta taca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz zdradzić trochę szczegółów jak malować żeby był taki efekt. Cuda tworzysz Kochana oj cuda. Uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny efekt uzyskałaś :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. W nowym życiu wyglądają uroczo... pa...pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. witaj:))) no pięknie przerobione przedmioty:) świecznik wygląda o niebo lepiej! jest taki shabby:))) taki jak kocham:) a tacka też rewelacyjna oczywiście:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Metamorfozy wyszły super !
    Pięknie pasują teraz do wnętrza :)
    Pozdrawiam,
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt! Zwłaszcza tacka urzeka urodą :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszło, ładny efekt powstał.

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko pięknie współgra ze sobą :)Aniu, ponoć w Werandzie jest ogłoszony konkurs fotograficzny w temacie;ozdobiony taras, balkon...temat pasuje do Twojego wcześniejszego wpisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne Aniu ;) świecznik bardzo mi się podoba lubię takie docentne dodatki pozdrawiam Pati

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie przemieniłaś tacę:)))

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco