• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

30 maja 2012

Przy piwoniach

Piwonie kwitną, białe i różowe,
A w środku każdej, jak w pachnącym dzbanie,
Gromady żuczków prowadzą rozmowę,
Bo kwiat jest dany żuczkom na mieszkanie.




Matka nad klombem z piwoniami staje,
Sięga po jedną i płatki rozchyla,
I długo patrzy w piwoniowe kraje,
Dla których rokiem bywa jedna chwila.






Potem kwiat puszcza i, co sama myśli,
Głośno i dzieciom, i sobie powtarza.
A wiatr kołysze zielonymi liśćmi
I cętki światła biegają po twarzach.

                                      - Czesław Miłosz -






Kochani wiem, że ostatnio skąpo u mnie pod względem robótek wszelkiej maści, ale uwierzcie, mam ogromne zaległości...wiele przedmiotów, mebelków i drobiazgów udało się "popełnić" w międzyczasie, tylko czasu brak na zdjęcia i pisanie...bardzo pochłonął mnie ogród - jak pewnie sami zauważyliście:)

Ale obiecuję, że kolejny post będzie nie-ogrodowy!

Pozdrawiam Was serdecznie

Wasza Ana




17 komentarzy:

  1. też lubił piwonię!!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Może być ogrodowo Aniu. Uwielbiam Twój ogród, już Ci kiedyś pisałam. Jak przyjdą chłody nie będziesz tak często w ogrodzie. Rozumiem Twoją miłość do kwiatów, roślinek. Są u Ciebie piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, doskonale Cię rozumiem, sama jak tylko wracam z pracy, spędzam czas w ogrodzie, niemal do wieczora. Nawet nie sądziłam ile to mi daje wytchnienia i radości, to wręcz uzależnia...
    Aniu, zapodaj więcej swojego ogrodu, po wcześniejszych zdjęciach widzę, że jest uroczy, aż chce się go oglądać...piwonie przesłodkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, będę wklejać fotki, bo ogród zmienia się w oczach, choć nadal jest bardzo młody i wymaga mnóstwa pracy...w całości nie wygląda już tak pięknie:P Ale postaram się je przeplatać z tematami "tfurczymi":)

      Usuń
  4. Piękne piwonie, a i ogrodowe posty super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny mają kolor :) Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez wątpienia to jedne z najwspanialszych kwiatów.
    Zapach, wdzięk , i urok, no i do tego te kolory ! :)
    Miłego wieczoru ;),
    Maedlein ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię piwonie i mam ich kilka rodzajów w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu nic się nie przejmuj. Będziemy zaglądać bo bardzo Ciebie lubimy. U mnie ostatnio też straszna posucha twórcza. Brak czasu na cokolwiek :( a jak jest to jestem już tak zmęczona,że mi się nie chce. Piękne piwonie. buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, Dziękuję:* A mi brak Twoich kolorowych optymistycznych postów, wracaj!

      Usuń
  9. Dziewczyny bardzo Wam dziękuję za te słowa, choć wiem, że są czytelnicy niekonieczniew zachwyceni grzebaniem w ziemi:) Sama tak miałam całkiem niedawno, więc od czasu do czasu wypadałoby wtrącić coś niezwiązanego z ogrodem...albo związanego, ale niekoniecznie z roślinami - bo i na ogrodzie w sensie twórczym coś tam się dzieje:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjecia z niecierpliwością czekam na kolejne

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka szkoda, że niektóre kwiaty pojawiają się sezonowo. Może dlatego bardziej je kochamy?

    OdpowiedzUsuń
  12. są cudne:)))) i wyobrażam sobie ich zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie tez piwonie kwitna w wazonie:)
    usciski

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco