• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

25 maja 2012

Pamiętajcie o ogrodach...


 


Bluszczem ku oknom
Kwiatem w samotność
Poszumem traw
Drzewem co stoi
Uspokojeniem
Wśród tylu spraw



  


Pamiętajcie o ogrodach
Przecież stamtąd przyszliście
W żar epoki użyczą wam chłodu
Tylko drzewa, tylko liście

 


Pamiętajcie o ogrodach
Czy tak trudno być poetą
W żar epoki nie użyczy wam chłodu
Żaden schron, żaden beton
 


Kroplą pamięci
Nicią pajęczą
Zapachem bzu
Wiesz już na pewno
Świeżością rzewną
To właśnie tu

 


I dokąd uciec
W za ciasnym bucie
Gdy twardy bruk
Są gdzieś daleko
Przejrzyste rzeki
I mamy XX wiek

                       - Jonasz Kofta -


 


 

14 komentarzy:

  1. Piękne fotografie...
    Ślę serdeczne pozdrowienia i uściski pełne słońca-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze widzę już pomidorki się pojawiły?
    Piękne ujęcia.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tak! Są maleńkie na razie, a ja cieszę się jak dziecko z każdej pomidorowej kuleczki, bo mam je po raz pierwszy...z resztą wiele rzeczy w ogrodzie robię po raz pierwszy, poznajemy się:)

      Usuń
  4. Ale cudnie jest u Ciebie :)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Zwłaszcza te klony są śliczne. Mam japońskiego - ale maleńki jest na razie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham się w klonach od niedawna:) Na dzień dzisiejszy są w moim ogrodzie trzy, ale to na pewno jeszcze nie koniec...

      Usuń
  6. śliczny ogród.....wogole post jest urzekający.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy moze byc piekniejszy post niz ten?? Piekny ogrod!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny, BARDZO Wam dziękuję za tak miłe slowa, aż serce rośnie....z każdym dniem mój ogród się zmienia, ja zmieniam się z nim...jak to mozliwe, że tyle lat mogłam żyć bez niego?

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ogrody ! ..ale masz ładne lampki na swoim ogrodku ! Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny ogrod, a rodzine bratkow masz tak urocza ze napatrzec sie nie moge.
    usciski

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco