• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

13 kwietnia 2011

Znów troszkę prywaty, czyli...dla Wiktorii

Dla mojej małej Wituli, która nie jest już taka mała i dziś świętuje swoje 12 urodziny. Miejsce mojej małej dziewczynki zastąpiła już śliczna nastolatka, która ma swoje zdanie, swój styl i swoje życie, którym niekoniecznie do końca dzieli się ze "starą" ciotką:)


Wszystkiego co najlepsze i  spełnienia 90% marzeń - bo zawsze trzeba marzyć o czymś jeszcze :)


Młodość, to stan nieważkości, jedyny w całym życiu.
                                          Wiesław Myśliwski "Traktat o łuskaniu fasoli"




Trzeba walczyć o swoje marzenia, ale trzebe też wiedzieć, które drogi są nie do przebycia i zachować siły na przejście innym ścieżkami.
Paulo Coelho "Być jak płynąca rzeka"


8 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo pysznie:) Wszystkiego naj, naj dla Wituli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, mieć znowu 12 lat... Tort wygląda cudownie! Najlepsze życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tort wygląda cudnie, zdolna bestyjka z Ciebie :))))
    buziaki przesyłam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Wituli!
    Podzieliłybyście się tym apetycznym tortem :)

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla 12-letniej nastolatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Naj dla córci!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie najlepszego!!! a tort cudowny

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu święte słowa z tymi marzeniami, wiesz zresztą, że ja mam podobne zdanie w tym temacie, no i ta sentencja Paulo, muszę ją sobie gdzieś zapisać.
    Tort zrobiłaś śliczny jak zawsze, żałuję, że nie mieszkasz bliżej mnie, wówczas bym mogła Ciebie poprosić abyś i dla mnie kiedyś taki upiekła, ahh, szkoda.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę jeszcze raz udanego, słonecznego weekendu.
    Ps. Ola posiada już królisia i misia i inne moje tworki, więc muszę jeszcze pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco