• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

9 lutego 2011

Cukierkowe debiuty u Any:) Zapraszam!!!!

Nadszedl TEN czas, aby oglosić moje pierwsze debiutanckie Candy:)


Mam tremę jak stąd do Rzeszowa, cichutką nadzieję, że zgłosi się choć jedna duszyczka i wstydu nie będzie.

Bardzo bardzo długo zastanwiałam się nad przedmiotami, którymi chciałabym kogoś z Was. Szyjecie lepiej ode mnie, decou też nie jest Wam obce no i generalnie ja w każdej dziedzinie dopiero raczkuję i uczę sie od Was. Olśnienie przyszło nagle po przeprowadzce do rodziców, ponieważ nie mogłam zabrać ze sobą maszyny do szycia, lakierów i innych decou-akcesoriów. Zabrałam kolorowe kartki dla Tuśki, kredki i mazaki.
I zaczęłam bazgrać razem z córcią, ktotra namietnie rysuje wszystkich domowników w formie uroczych głowonogów:)

Wyrysowałam dla Was dwa portrety Audrey Hepburn (mam nadzieję, że da się ją rozpoznać) - pisakiem i czarną kredką na szarym tle. Do kompletu w klimatach paryskich powstała haftowana i ręcznie uszyta zawieszka My Paris:)
   

   



Zapraszam do zabawy wszystkich chętnych - blogerów i nieblogerów. Będzie mi bardzo miło gościć Was u siebie. Blogerów poprosze o informacje o candy na bocznym pasku, a nieblogerów o zostawienie adresu e-mail w komentarzu:)

 Losowanie odbędzie się 21-go lutego.


ZAPRASZAM!!!!

38 komentarzy:

  1. ja pierwsza odważna się zgłaszam :)
    a A.H. rozpoznałam od razu, więc nie jest tak źle ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja druga bo grafiki bardzo mi sie podobaja! Uwielbiam grafiki z Audrey, Pozdrawiam serdecznie, pieknie wyszlo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również chętnie się zapisuję :) Bardzo lubię Twojego bloga:) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam być trzecia ale walczyłam z zamieszczeniem mojego komentarza no i mnie elaine wyprzedziła. Audreyke poznałam od razu - pięknie narysowałaś :) a w ogóle to jestem zauroczona twoim blogiem :) przedstawie sie :) Eliza z tej str.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, no, piękne szkice. Zwłaszcza ten "ciemniejszy" mi się podoba. No to czekam na losowanie. Może mi się poszczęści :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jestem pod wrażeniem szkiców. Dla mnie są piękne. A haft wieży super. Piszę się na candy z całą przyjemnością i będę liczyć na łut szczęścia:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękne rzeczy tu u Ciebie Aniu ;)
    Ustawiam się w kolejce i będę mocno ściskać kciuki... może mi szczęście dopisze ;)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ to piękne :)Grzecznie staję w kolejce, może akurat się uda :) Pozdrawiam i lecę się rozejrzeć po twoim blogu, bo przyznaję jestem tu po raz pierwszy :)
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu z wielką przyjemnością staje w kolejce :)
    Info zaraz u siebie zamieszczę :)
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie może mnie tu zabraknąć, bo uwielbiam filigranową i kruchą Audrey. A Paryż? Cóż.. Paryż to piękne wspomnienie i marzenie o kolejnym razie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce!!! Super candy a przy okazji zapraszam na swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne... Pozdrawiam. Bożena
    bozbar@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzień Dobry

    Dobrze się składa bo dzisiaj do Wymarzonego Domu
    Ada z Rzeszowa wpada. Przecież my w Rzeszowie ładny pomnik mamy i Tomka Szczepanika za głos podziwiamy :).

    pozdrawiam
    wara@poczta.forward.pl
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  14. Za Rzeszowa dyskryminowanie może jeden szkic mi się dostanie :))))))).

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też ustawiam się po cuksy:)
    i zapraszam na mój raczkujący blog
    http://wranka.blogspot.com/
    ozdoby do włosów , vintage

    Ps. jak się zamieszcza informację o candy na bocznym pasku?

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykłe te cukierasy, oczywiscie że ustawiam się w kolejce... Pozdrawiam ewa.m9@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Francuskie klimaty są teraz u mnie na topie, zapisuję się z nadzieją...
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne obrazki.A zawieszka bardzo urocza.Zycze wszystkiego najlepszego.Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. i ja się z przyjemnością zapisuję :))))
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale super!Cukierasy są cudowne i strasznie bym się cieszyła,gdyby wpadły w moje łapki;)!
    trzymam kciuki sama za siebie,a Tobie życzę popełniania tylko takich przepięknych tworków!Pozdrawiam serdecznie;)
    Marta_k

    OdpowiedzUsuń
  21. to ja też, ja też! Jak szale to szaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu :) ... wyrysowałaś pięknie ... zapisuję się i gratuluję talentu :) ...

    OdpowiedzUsuń
  23. super zapisuje sie szubko

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam z niecierpliwością na losowanie...piękniste candusie
    zapraszam do siebie www.recznarobota.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się, może będę miała szczęście. Pozdrawiam.
    edyta-w-wo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. No i zachwyt przyćmił mi myślenie i nie dodałam maila do swojego posta(z 14.02,07.05);(mam nadzieję,że mnie za to nie zdyskwalifikujesz,bo mam straszną chętkę na te cudasy!i już się poprawiam
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja się ustawiam :)
    Też mam tremę przed pierwszym Candy... i myślę i myślę i ja naprawdę dopiero się uczę :(
    Ty tu artystyczne dzieła pokazujesz...
    Buziak M.

    OdpowiedzUsuń
  28. Trafiłam do Ciebie i oczywiście nie obeszło się bez zapisania, gdyż to co oferujesz jest po prostu cudowne, a gdyby zabrakło mi szczęścia w losowaniu to i tak będę Cię odwiedzać.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  29. grzechem byłoby się nie ustawić w tej kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  30. wreszcie Audrey w wersji 'nie-śniadaniowej' :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuje sie bez dwoch zdan. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Z wielką chęcią zapiszę się na to cudne candy:))
    Piękności oferujesz!!
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale ładne! Ukochana Audrey mojej córki jest śliczna. Ustawiam się!
    Lucyna
    klmw@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapisuję się!
    wonka_83@tlen.pl
    Pozdrawiam
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  35. doceniam
    i chętnie zobaczyłabym na własne oczy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na małe słodkości :)
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  36. czy zdążyłam? pozdrawiam z edzia-goodies

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco