• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

22 stycznia 2011

Kochana babciu, kochany dziadku!!

Od początku do końca dzieło Matyldy :) (poza podpisami oczywiście:)

Kochana babciu!

Dziś mojej babci życzenia złożę,

w wiązankę kwiatów serduszko włożę

i wiem, że bardzo będzie się cieszyć,

kiedy zobaczy, że do niej śpieszę.

Moja babunia najlepsza w świecie,

wszystkim wam powiem, bo wy nie wiecie.

Ja babcię kocham, ściskam za szyję,

niech będzie zdrowa i sto lat żyje!




Kochany Dziadku!!

Uwielbiam gdy czytasz mi książeczki,

lub gdy opowiadasz mi bajeczki.

Lubię gdy na kolanach mnie sadzasz

i na każdą psotę zawsze się zgadzasz.

Lubię gdy uśmiechasz się do mnie,

po prostu kocham Cię ogromnie!
 
 
 
Dziś pozwolę sobie na wielka prywatę:)
 
Z serca płynące życzenia składałam wczoraj mojej kochanej Babci Jasi, oraz babci Stasi i babci Lusi, a od urwisów wierszyki, kwiatki i laurki dla babci Joli i Grażynki oraz dla Dziadzia Lesia i Wiesia:)

U nas chrobowo znów (Tusia ma anginę ropną, gorączkę 40-stopniową i zastrzyki), więc na inne aktywności czasu absolutnie brak:(

3 komentarze:

  1. Zdrówka dla całej rodzinki...
    Kartki i wierszyki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam po raz pierwszy. Znalazłam kolejny fajny i inspirujący blog :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne karteczki,takie dziecięce to sama radość,pomazane,wymiętolone ale szczere i to się liczy

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco