• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

21 lipca 2015

PLAKATY BOHO DO POBRANIA



Kochani, tak jak obiecałam wracam dziś do Was z kolejną porcją plakatów do pobrania i wydrukowania. Tym razem wykorzystałam przy ich tworzeniu darmowe grafiki, które udostępnia na swojej stronie Audrey z bloga Oh So Lovely. Koniecznie tam zajrzyjcie, a gwarantuję, że się nie zawiedziecie. Przepiękne kolory i modne tematy, ale też kalendarze, tapety na smartfony, tablety i monitory. 
Tym razem coś dla małych i dużych, którzy kochają przygody i klimaty BOHO! I aż dziesięć propozycji w najmodniejszych kolorach :)

Częstujcie się! 

(grafiki pobierzecie klikając bezpośrednio na zdjęcia)







Mam nadzieję, że moje propozycje przypadną Wam do gustu i plakaty zawisną w Waszych domach. Pochwalcie się jeśli tak! :)

Miłego dnia!


26 komentarzy:

  1. Świetne :) Chętnie się poczęstuję, dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te ze strzałkami świetne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja muszę wydrukować je do pokoi dzieci :)

      Usuń
  3. O jakie ładne :) Ta z piórkami pójdzie do druku :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo proszę. Az chce się siadać i tworzyć kolejne :)

      Usuń
  4. Boho zaczyna zdobywać popularność, piękne plakaty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko mnie niebieskie strzałki 'przygoda4' nie chcą wejść na Dropboxa?

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Piękne wzory i kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wielka w tym zasługa grafik od Oh So Lovely

      Usuń
  7. Są bajeczne;) Aż uśmiech sam się ciśnie na usta;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam ciekawych ozdób do pokoju córki i wpadły mi w oko 2 plakaty ze strzałkami i łapacz snów i kolorki idealne.Dziękuję Aniu i pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te ostatnie, będą do kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma co się rozpisywać. Kolorowo, pozytywnie, super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne są te plakaty, nie ma co się dziwić, że tyle osób komentuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco