• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

20 czerwca 2015

W WAKACYJNYM NASTROJU

     Blogowanie znów trochę zaniedbane. Zbliżają się wakacje, ale ja nie zwalniam tempa - wręcz przeciwnie! Dni uciekają mi tak szybko, tydzień za tygodniem, weekend za weekendem...Już czerwiec? Zakończenie roku szkolnego, lato, wakacje, praca w ogrodzie, dzieciaki w basenie. Poranne wstawanie jakby przyjemniejsze, kiedy okno uchylone i śpiewają ptaki. I tyle spraw do ogarnięcia!

gonię w piętkę. Czasami mam wrażenie, że im więcej pracuję, tym mniej widać efektów. Lista zadań się nie kończy, a ja pędzę...
Dobrze, że trzeba zrobić zdjęcia do wakacyjnych zestawów w sklepie...I nagle w moim domu, kadrze jest lato! To prawdziwe, słoneczne, ciepłe. Z piaskiem, patykami wyrzuconymi przez morze, muszelkami i plecionym koszykiem...Ach...jeszcze kilka tygodni i tak będzie....A tymczasem przekazuję trochę letnich kadrów Wam.
Jak spędzicie Wasze wakacje?








Choć od kilku dni pogoda bardziej przypomina tę październikową, ja już wypatruję słońca. Okulary przygotowane, letnia garderoba odświeżona i wyprana...czekam na LATO!






20 komentarzy:

  1. Wakcje spedze w Polsce nad Bałtykiem, ale to dopiero w sierpniu wiec muszę jeszcze poczekac ;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysia - ja też dopiero za kilka tygodni zacznę się wczasować nad Bałtykiem. tymczasem do pracy Rodacy :)

      Usuń
  2. Na pewno rodzinnie, na powietrzu z wiatrem we włosach. Będzie słonecznie, pachnąco,gorąco :) Leniwie i błogo. Kubki smakowe będą szalały od nadmiaru smaków.
    Takie będą moje wakacje. Już nie mogę się doczekać :) Aginka z http://domwielopokoleniowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow...teraz to już naprawdę zatęskniłam za prawdziwymi wakacjami :)

      Usuń
  3. U mnie też jakoś tak się jesiennie zrobiło ;/
    Patyczek świetny! Ja uwielbiam morze i morskie klimaty latem w domu. Ale jakoś nie mogę się zebrać żeby pozmieniać dodatki na takie własnie ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas dodatki goszczą za sprawą dzieci, które na początku miesiąca nazbierały pamiątek znad morza :)

      Usuń
  4. Och jakie piękne wakacyjne aranżacje:))) Aż chce się wyjechać nad morze. Mnie w tym roku chyba nie będzie dane... ale zobaczymy co życie przyniesie. Ja na razie żyję z dnia na dzień (taki okres) i nie mam planów na wakacje. Życzę pozytywnych spokojniejszych chwil wakacyjnych:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wzajemnie! Życzę, żeby ten okres szybko minął i znalazł się czas na odpoczynek!

      Usuń
  5. Nie ma na co czekać kochana, ja należe do nielicznych osób które nie lubią lata.Gorąc mnie męczy i osłabia niesamowicie.Kocham jesień i zimę i już nie mogę się doczekać tych magicznych chwil.Moje marzenie to wycieczka do Laponii, Ojmiakonu czy Jakucka , taka inna jestem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha...gorąca nie lubię i ja. Lubie lato, które pozwala mi pobiegać w sandałach i posiedzieć wieczorem na zewnątrz do później nocy bez swetrów...Też nie jestem typem "śródziemnomorskim" i najchętniej wypoczęłabym w Skandynawii :)

      Usuń
  6. Podobnie jak Ty czekam na prawdziwe lato. Tak mało mamy u nas takich prawdziwie ciepłych dni, o nocach już nie wspomnę. Mam nadzieję, że w tym roku lato będzie wyjątkowe. Pięknie pomalowałaś patyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Oj coś w tym roku lato spóźnia się bardzo. Do upałów wprawdzie nie tęsknię, ale w krótkim rękawku bym pochodziła i wieczorem posiedziała na tarasie....

      Usuń
  7. Wakacje u mnie też chyba będą na wariackich papierach bo duże zmiany się szykują :)
    Jednak wyjazd, nawet krótki jest nieunikniony ;)
    Również wyczekuję świetnej pogody... początek czerwca był taki piękny... Gdzie to słoneczko i temperatury 25 stopni?

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Mazurach już właściwie lato. :) Deszczyk co prawda co jakis czas pokropi, ale jest tak, jak lubię. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! My jeszcze czekamy. niestety w deszczu

      Usuń
  9. Świetne zdjęcia . Ja już niestety po wakacjach :( ale za to naładowana pozytywnymy myslami wiec teraz juz tylko praca praca ...

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, wstawanie przy śpiewie ptaków dobiegającym z otwartego okna jest zdecydowanie przyjemniejsze :) ja już nie mogę doczekać się wyjazdu, by naładować baterie - w tym roku Francja, a dokładnie Bretania i Dolina Loary :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco