• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

18 maja 2015

GIVEAWAY / KONKURS !

Niech podniesie rękę choć jeden miłośnik dobrej herbaty, który w ostatnich miesiącach nie został zdominowany przez kawoszy! Kawa jest wszędzie! Poranne, południowe, popołudniowe i wieczorne posty na blogach, facebooku i Instagramie pełne są zdjęć z kawą w roli głównej. 
I TEN Chemex...magiczny dzbanek, który jest MUSTHAVE dla popijających kawę i ... cóż poradzić...na fotografii prezentuje się zjawiskowo! Ba! Przez chwilę nawet rozważałam jego zakup tylko i wyłącznie do zdjęć! Bo przecież ja nie pijam kawy. Wcale. Nic a nic.
Popijałam więc sobie moją ukochaną herbatę marząc o alternatywie dla osławionego dzbanka. Żeby fusy nie leciały do kubka. Żebym go mogła z dumą postawić na stole, poczęstować gości doskonałą herbatą.

A on był! I czekał na mnie, aż odkryję go i pokażę światu nie-kawoszy!

Co powiecie na doskonałe połączenie skandynawskiego wzornictwa, minimalizmu i funkcjonalności?
Dla mnie IDEAŁ!


Chcecie zobaczyć?

Przedstawiam Wam TEASHIRT marki EvaSolo


Eva Solo to duńska marka obecna na rynku od ponad 100 lat!Jak sami piszą na swojej stronie www.evasolo.com :

"Od 1913 roku staramy się rzucić wyzwanie dominującej logice i odkrywać nowe możliwości. 
Nie jesteśmy zainteresowani projektowaniem dla samej idei projektowania, ani tworzeniem produktów, które powielają funkcje już tych istniejących na rynku. Dla tego właśnie tak dobrze wpisujemy się w tradycję Skandynawskiego designu, w którym nie chodzi tylko o końcowy wygląd i styl. To tradycja ustanowiona przez architektów i inżynierów, którzy tworzą serię klasycznych produktów przesuwając jednocześnie granice w zakresie użytych materiałów, metod produkcji, funkcjonalności i estetyki"

Ta filozofia przekonuje mnie w stu procentach, bo właśnie za to kocham Skandynawię i jej niepowtarzalne wzornictwo.


Natomiast jeśli skupimy się na samym dzbanku - muszę przyznać, że robi świetne wrażenie. Na samym początku to bardzo ważne - wizualne, ale gdy czytam o technologii moje uznanie rośnie z każdym kolejnym przeczytanym zdaniem.

  • Jako alternatywę do kapiących karafek i dzbanków, opracowaliśmy unikalną, opatentowaną wylewkę, która powstrzymuje krople przed lądowaniem na stole. Zamiast tego krople spływają z powrotem do dzbanka lub karafki. to dowodzi, jak dobry może powstać projekt, gdy połączy się jakość, formę i funkcję
  • Nagrody, które zdobył ten dzbanek są tego najlepszym dowodem:
  • Red Dot 2005
  • Baden - Wurttember, Int.Design Award 2005
  • IF Design Award 2006
  • Industrial Design Excellence Award IDEA 2006
  • G-Mark 2006, Japan
  • Good Design Award, Chicago
  • The International design Yearbook 2007
  • Biennale 2007, Denmark
  • Designpreis 2007, Germany



Ale dość szczegółów, popatrzcie tylko jak pięknie Teashirt (swoją droga - uwielbiam tę grę słów w nazwie) prezentuje się we wnętrzach!






Dzbanek daje nam dwie możliwości parzenia herbaty .
Pierwsza - tradycyjna - w której liście herbaty wsypujemy bezpośredni do dzbanka, ale dzięki stalowemu filtrowi, który odsącza napój, fusy nie dostają się do kubka.
Specjalna zatyczka otwiera się automatycznie w momencie nalewania.
W metodzie drugiej możemy kontrolować czas parzenia herbaty, co jak wiedzą wszyscy miłośnicy herbaty - jest bardzo ważne dla uzyskania idealnego smaku. Liście sypiemy do stalowego filtra, a gdy herbata jest już gotowa wciskamy tłok do końca przerywając proces parzenia herbaty - bez zbędnego wyciągania zawartości.



Chcecie zobaczyć jak to wygląda w praktyce? proszę bardzo:


I jak Wam się podoba? 
Chcecie o niego powalczyć?
Zapraszam na konkurs, w którym wygraną jest właśnie 
dzbanek Teashirt marki Eva Solo 
ufundowany przez sklep Rossi , który świętuje właśnie 10 lecie istnienia na rynku i z tej okazji obdarowuje Was prezentami!

WARUNKI UCZESTNICTWA:

1. Zostaw komentarz pod tym postem i napisz 
co z oferty marki Eva Solo (do oglądnięcia tutaj KLIKdostępnej w sklepie rossi.pl chciał(a)byś mieć u siebie w domu?
[osoby anonimowe poproszę o podanie imienia i adresu email] 

2. polub  fanpage AnyTHING oraz  Rossi.pl Magia Wnętrza na FB 
[posiadacze konta na FB]

3. wklej baner (zdjęcie poniżej) na:

BLOG - podlinkowany do tego posta, w pasku bocznym
 Facebook - z linkiem do tego posta
INSTAGRAM wraz z linkiem do zabawy i hashtag'ami #anything i #giveawayanything 

[warunek dla blogerów i posiadaczy kont na FB/IG] 

Zapisy trwają do 31 maja 2015 r.!



Przedmiotem konkursu jest  dzbanek Teashirt marki Eva Solo o pojemności 1 l, kolor czarny, dostępny w sklepie internetowym rossi.pl KLIK.
Wyniki zostaną ogłoszone na początku czerwca 2015 r. Wysyłka możliwa wyłącznie na terenie Polski.

Nagroda ufundowana przez Rossi.pl Magia Wnętrza i organizowana przez ANYTHING i bloga Wymarzony Dom Ani

45 komentarzy:

  1. z każdą stroną w sklepie w myślach wołałam..to,to i to...zakochałam się w karafkach lodówkowych-a ta wersja koronkowa lace...miodzio...a karmniczki dla ptaszków!!!!!!!!! już oczami wyobraźnie widziałam je u siebie na tarasie...idąc ogrodowo nie można przejść obojętnie koło kominka ogrodowego:)))) Piękne ,dopracowane rzeczy!!! ...a taki dzbanuszek w tak cieplutkim podkoszulku chętnie ugościłabym na swym stole:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja i kawoszka, i herbaciara. Już dawno przyglądam się temu "teashirtowi". Wiem, że to kolejny kolekcjonerski gadżet, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na fb Bernadetta Bomba
    bernadetaaa@interia.pl
    Oczywiście zaparzacz http://www.rossi.pl/7577_eva_solo_teashirt_zaparzacz_do_herbaty_567546.rossi

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłabym szczęśliwa właścicielka takiego cudeńka jak ten zaparzać - do sypanej herbatki jest idealny! Sklep Rossi potrafi zdziwić przyjemnie - pięknie szklanki, filiżanki, praktyczne rozwiązanie. Bardzo mi się spodobał zaparzać do kawy Madam Solo :)
    Nataliya
    Email: n.zakharko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na fb Małgorzata Maria Roczek
    rmargolcia@gmail.com
    Jestem wielką miłośniczką dobrych herbat i to właśnie zaparzacz przykuł mą uwagę
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100000269286972

    OdpowiedzUsuń
  6. jejci jejciu to idealny dzbanek dla mnie dla wiaratki od herbatki , bo bez herbatki i to dobrej herbatki dzien stracony , muszę go mieć piękny , przydatny :))))

    herbatoholiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiscie podoba mi się zaparzacz TEAShirt jest idealny :) , karafka ,Vaccum stalowy dzbanek z uchwytem ,żeby heebatka była cąły czas cieplutka... i love tea

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta sukienusia! Modny jest :-) Więcej u mnie przelewa się herbaty niż kawy - idealne rozwiązanie!

    Cudowne rzeczy sklep oferuje, ale skoro idą ciepłe dni, więcej na tarasie będziemy przesiadywać to aż chciałoby się pięknie podawać różne napoje - np. w zestawie Eva Solo Carafe karafka w komplecie z czterema szklankami.
    Baner kradnę na blog i pozdrawiam, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz cudownego Teashirta, który jest wprost idealny dla mnie - zupełnie nie pijącej kawy osoby, chciałabym zmiotkę z szufelką Sweeper&Funnel i jeszcze wiele, wiele innych rzeczy. :)
    polubiłam na facebooku (Kasia W.) co trzeba :) nurrgula (!at) gmail (kropka) com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny! A do tego chciałabym w komplecie drugi zaparzacz - tyle ze do kawy
    http://www.rossi.pl/26583_eva_solo_cafeterie_noir_zaparzacz_cisnieniowy_567676.rossi
    Biorę udział w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  11. I dla mnie bomba!i jeszcze super są te słoje!ostatnio się w słojach kocham:)super kawiara!
    bogda212@wp.pl bogusia/bogda

    OdpowiedzUsuń
  12. Oboje z mężem lubimy podelektować się zarówno dobrą kawką jak i herbatką. Jesteśmy maniakami wszelkich filiżanek i dzbanków. Obecnie jesteśmy na etapie poszukiwania tego idealnego dzbanka, bo zawsze tłuczemy pokrywki a tu proszę pokrywki brak i po problemi:) Karafki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, podoba mi się wiele rzeczy - ale chyba najbardziej dzbanki do herbaty i karafki lodówkowe - miodzio! pozdrowienia serdeczne dla wszystkich miłośników herbaty- Bogda
    bogda2901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeglądając kolekcję Eva Solo wpadło mi w oko wiele pięknych rzeczy, które chciałabym mieć, m.in :
    - cudowne misy do przystawek Smiley, które są nie tylko praktyczne, ale także bardzo stylowe,
    - konewki AquaStar, które są świetną i zaskakującą dekoracją,
    - "ubranko" na dzbanek do herbaty Teashirt, albo zaparzacz do herbaty Cafesolo.

    Piękne rzeczy, dlatego biorę udział w konkursie i porywam baner na http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Karina Więcek19 maja 2015 09:35

    Na rossi.pl jest wiele pięknych, godnych polecenia rzeczy. Jeżeli zaś chodzi o samą kolekcję Eva Solo to bezapelacyjnie wygrywa dla mnie lodówkowa karafka w kolorze limonki.
    http://www.rossi.pl/4581_eva_solo_carafe_lodowkowa_karafka_kolor_limon_567514.rossi
    Lekki, wakacyjny design. Dodatkowo bardzo funkcjonalny, szczególnie podczas upalnych dni. W sam raz na mrożoną herbatę!

    Pozdrawiam
    Karina Więcek
    katalina53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. no ja także kawoszka indycentalna jestem :)))) za to herbatkę litrami i zawsze mam problem przy zielonej z listkami ......bardzo mi się podoba ten dzbanuszek ...chyba najbardziej z dostępnej w sklepie oferty ....pozdrawiam i porywam banerek konkursowy :) Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka śliczna... herbaciarka:?) Z oferty sklepu przypadł mi do gustu termos może dlatego że mój z premedytacją podkrada mi mój mąż...choć podobno w małżeństwie to nie kradzież ale jakoś ja odczuwam poczucie straty... Pozdrawiam serdecznie DIY po Polsku czyli coś z niczego

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowity dzbanek! Połączenie funkcjonalności i pięknej formy: prawdziwy z niego klasyk designu:-)
    Z produktów Eva Solo wybrałabym również sweterkowy dzbanek do herbaty My Big Tea.
    Pozdrawiam
    Katarzyna
    P.S. Banerek u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko mają ładne ale najbardziej podobają mi die wyroby ze szkła -wszystkie kieliszki, szklaneczki-proste w swojej formie a zarazem eleganckie.
    Pozdrawiam Beata
    BEATA3094@INTERIA.PL

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie wpadła w oko misa na przystawki - oczywiście pomijając wspomniany wyżej dzbanek, który dla mnie - osoby nie pijącej kawy - byłby kapitalnym rozwiązaniem. Baner na blogu i czekam z niecierpliwością i nadzieją na wyniki :) Marta

    OdpowiedzUsuń
  21. WITAM
    Z PRZYJEMNOSCIA PRZYLACZAM SIĘ DO ZABAWY.
    NIESAMOWITY JEST SKLEPIK ROSSI.
    MNIE NAJBARDZIEJ URZEKLY BIAŁE AUTOMATYCZNE DOZOWNIKI DO MYDŁA I BALSAMU. SA ODJAZDOWE! W MOJEJ LAZIENCE WYGLADALYBY WSPANIALE :)
    AAAAA I JESZCZE JEDNEN CUDOWNY - OCZYWISCIE BIAŁY - CZAJNIK BEZPRZEWODOWY. KOSMICZNY KSZTALT TEGO CUDA MNIE URZEKŁ.
    POZDRAWIAM
    DOROTA :):):)
    (dorsto9321@o2.pl )

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie wezmę udział w zabawie! nagroda jest piękna i funkcjonalna. z ofert wybrałąbym jeszcze te cudowne termosy i .... szczotkę do toalety :)

    OdpowiedzUsuń
  23. herbatę kocham miłością absolutną ! mogłabym zrezygnować z kawy, ale z herbaty nigdy.
    chętnie też przyłączę się do zabawy. szczegółowo przejrzałam ofertę sklepu, ale cóż, to karafki skradły moje serce. wszystkie. a najbardziej ta konkretna Teashirt.
    banerek na blogu:
    http://pomidorkikoktajlowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ W sklepie same wspaniałości , mnie najbardziej zachwyciło krzesło MAGIS Chair One

    OdpowiedzUsuń
  25. I LOVE młynki MENU:)
    I LOVE termos Vacuum Jug w kolorze czarnym i szarym:)

    :)
    pozdrawiam Cię serdecznie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Siedzę i myślę ile to już lat minęło odkąd opuściłam swój dom rodzinny. Ależ ten czas szybko mija. Niestety ze względu na obowiązki i odległość, jaka dzieli mnie od do miejsca w którym się urodziłam, wracam do niego rzadziej, niż bym tego chciała. Kiedy tylko się pojawiam w domu każda wizyta wyzwala we mnie pozytywną energię.
    I gdy tylko zobaczyłam w kolekcji Eva Solo Orchid donicę do storczyków
    od razu sobie pomyślałabym, że byłby to doskonały prezent dla mojej Mamy. Ta oryginalna donica odzwierciedlałaby moje przywiązanie do rodzinnego domu. Kocham mój dom. Zasadziłabym w niej storczyki, które tak uwielbia moja Mama i potraktowałabym go jako motywację do tego, by znajdować więcej czasu na przyjazdy do mojego domu,aby móc patrzeć, jak kwitnie. Chociaż mogę być spokojna, bo wiem, że mama nie pozwoliłaby mu uschnąć, wszak w domu, w którym jest miłość, wszystko zawsze pięknie rozkwita... :)
    Basia
    daanna@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaparzacz/dzbanek do herbaty wciąż na liście "must have w nieokreślonej przyszłości" (ta lista nie ma końca!).
    Mamy co prawda szklane "coś" z niezwykle stylową plastikową przykrywką w subtelnym czerwonym kolorze jeszcze z moich panieńskich, studenckich czasów, kiedy to 1,5 litra herbaty schodziło przy jednym posiedzeniu z nauką. Aktualnie jak sami potrzebujemy skorzystać z dzbanka to spuszczamy wzrok by ten swoisty PRL dizajn nie psuł nam smaku. Goście rzecz jasna tylko herbata robiona w kubku. Także tego. Cudo od Eva Solo byłoby nie małym objawieniem w naszym dwuosobowym (jak na razie) gospodarstwie.
    Kolekcja generalnie przypadła mi do gustu a najbardziej to chyba stołowy grill węglowy biały! Fantastyczny! (Dopisuję do mojej niekończącej się listy)
    Pozdrawiam serdecznie 😄
    Podglądacza na insta a od niedawna podczytywaczka bloga.
    Julia Muszyńska vel glassjula
    P.S. Cudne rzeczy tworzysz, heksagony zamówię na pewno, w nieokreślonej przyszłości rzecz jasna 😜

    OdpowiedzUsuń
  28. No i się nie podpisałam 😱
    Julia Muszyńska glassjula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. W końcu coś dla herbacianych ludzi! Bardzo się cieszę :) Oczywiście zapisuję się do losowania. Najpierw pomyślałam, że dzbanek jak dzbanek, tylko że fajne ubranko ma. Ale jak napisałaś, że kropelki mu się cofają i nie kapie, no to ja MUSZĘ go mieć! A poza tym w oko mi wpadła jeszcze konewka AquaStar - fajny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bomba dla herbacianego raju :)) Ja lubię i kawę i herbatę, która u nas idzie w ilościach hurtowych. Generalnie Eva Solo wszystkie karafki i dzbanki ma genialne i już wiem, że się nie powstrzymam! Piszę się na konkurs, banerek u mnie na blogu, pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie bym się zapisała, bo nagroda cudna, a że ja herbatę pochłaniam litrami to tym bardziej. No, ale nie wypada raczej :) Trzymam kciuki za pozostałych.

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym chciała: http://www.rossi.pl/7577_eva_solo_teashirt_zaparzacz_do_herbaty_567546.rossi
    (marze by w nim podawać herbatkę:)


    Paulina, linka132@wp.pl

    lubię na fb Paulina Jatczak

    udostępniłam https://www.facebook.com/paulinajatczak1985/posts/1754876084739160?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  33. Chciałabym u siebie w domu mieć " Teashirt " zaparzacz do herbaty. dlaczego ?
    Powodów tego jest wiele niesamowicie,
    rozważałam je dzisiaj tuż o świcie.
    Przedstawię Wam teraz szereg powodów,
    nie robiąc przy tym zbędnego korowodu.
    A więc zacznę od początku :
    Argumentem prawdziwej herbatoholiczki się posłużę :
    - Bo tak ! Bo chcę z niego pić najlepszą/najbardziej aromatyczną herbatę !
    Bo nowych gadżetów nigdy za wiele w kuchni mojej,
    mając go znacznie sobie życie osłodzę - o tak! O jeah!
    Chcę mieć zaparzacz, który wygląda jak dolarów miliony,
    chcę by mój świat z nimi był zwariowany i szalony .
    Kocham delektować się herbatą i chcę pokazać każdej kobiecie,
    że picie herbaty wcale nie musi być nudne - Uwierzcie !
    Moja lada w kuchni wzdycha wciąż do nowego zaparzacza,
    który będzie pieścił jego granitową powierzchnię.
    Szukam, wypatruję w sklepie stacjonarnym zaparzacza ładnego,
    ale tam nie ma takiego jak ja chcę - Jak na Rossi.pl Idealnego !
    Bo życie jest za krótkie by się poddawać i rezygnować z marzeń!
    - Dlatego walczę o nowiutki zaparzacz, który wniesie radość z picia herbaty do mojego życia !

    Anna K, anka32a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam swój ulubiony sklepik z herbatami i ulubioną Panią w sklepiku, która doradzi, pomoże i podpowiedzianą odminą herbaty wspomoże ukoić nerwy, pozwoli poznać niezwykłe smaki, dlatego Ten Dzbanek byłby bardzo, bardzo potrzbny...A do kompletu, aby zaspokoić pragnienie nie tylko na ciepły napój, ale również na zimny -wybrałabym karafkę lodówkową Eva Solo, jest równie cudnej urody. Napoje podane w tak fantastycznych naczyniach smakowałyby niebiańsko. Alina, alincia8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam swój ulubiony sklepik z herbatami i ulubioną Panią w sklepiku, która doradzi, pomoże i podpowiedzianą odminą herbaty wspomoże ukoić nerwy, pozwoli poznać niezwykłe smaki, dlatego Ten Dzbanek byłby bardzo, bardzo potrzbny...A do kompletu, aby zaspokoić pragnienie nie tylko na ciepły napój, ale również na zimny -wybrałabym karafkę lodówkową Eva Solo, jest równie cudnej urody. Napoje podane w tak fantastycznych naczyniach smakowałyby niebiańsko. Alina, alincia8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie produkty marki EVA SOLO są wspaniałe, ale moim zdaniem "Teashirt zaparzacz do herbaty" nie ma sobie równych i chciałabym, aby właśnie ten kuchenny gadżecik znalazł się w moim domu. Jak ten zaparzacz może, aż tak rozkochiwać w sobie kobiety ? Jego perfekcja, doskonałość i fantastyczny wygląd nie mieści mi się w głowie. Odjęło mi mowę kiedy zobaczyłam jak pięknie prezentuje się w domowych wnętrzach zaprezentowanych przez wymarzonydomani. To przechodzi ludzkie pojęcie jak bardzo może on uprzyjemnić poranki, gdy zawitałby na tacy do mojego łóżka, popołudnia kiedy to spędzałabym czas na piciu herbatki z mężem i wieczorami kiedy siadałabym przy kominku i oddawała się czytaniu kryminału popijając ulubioną herbatkę zaparzoną w Teashirt. Przez kilka lat pracowałam nad zaparzeniem herbaty przez duże H, starałam się by była ona czymś więcej niż tylko ciepłym napojem. Zaparzyć herbatę można we wszystkim, ale Teashirt przyciąga jak magnes. Jego oryginalny wygląd robi swoje. Odpowiedzialność za doskonałe wyposażenie domu spoczywa na moich barkach jako gospodyni domowej. Mój dom, aż trzęsie się od plotek na temat tego gdzie miałby swoje miejsce Teashirt. Zwykła herbata pita do tej pory w moim domu walczy o lepsze z doskonały Teashirt, przyciągającym smakoszy herbaty wyjątkowym aromatem, doskonałym smakiem i brakiem fusów! Obiło mi się o uszy, że jest on tutaj do wygrania. Czy to prawda ?

    Monika, moniaaa777@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. chciałabym http://www.rossi.pl/4872_eva_solo_bath_dozownik_do_mydla_567891.rossi - świetnie prezentowałby się w moim mieszkaniu :)

    Katarzyna
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. http://www.rossi.pl/21258_eva_solo_teashirt_zaparzacz_do_herbaty_567549.rossi

    Proszę Państwa to nie czary, to jest iście NIE DO WIARY.
    Na Rossi.pl aż oniemiałem, tak pięknych produktów nie spotkałem.
    I jeszcze marka Eva Solo, to właśnie przy niej chyle czoło ...
    Zaparzacz do herbaty w pięknym garniturze, odpowiada żony mej naturze.
    Piękny, kobiecy, do robienia herbaty , by herbata była ciepła, by nie robić jej na raty.
    Taki zaparzacz w mojej kuchni to nie lada wyzwanie, ciepłe herbatki? Ochotę mam na nie.
    A ma żona? Na punkcie zaparzacza by oszalała, i nawet gorącego w ręce by brała.
    Bo stylowe odzienie parzeniu rąk zapobiega, i w przyszłość szczęśliwą wybiega .

    Taki zaparzacz dla mnie i dla żony, jest po prostu ... stworzony.
    Marka Eva Solo podbiła serce moje, poprawiła by kobiety mojej nastroje.
    W moim domu zaparzacz co chwila używany, byłby przez nas wykorzystywany,
    To nie tylko zaparzacz - to prawdziwe cudo, z nim każde śniadanie do łóżka dla żony się uda ...
    Pozdrawiam Tomasz, wwiissnia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Od pierwszego spojrzenia Eva Solo Teashirt zaparzacz do herbaty skradł moje serce . Zakochana w nim bez pamięci tylko o nim myślę . Jak wyglądałby w moim domu ? Po prostu idealnie . Nie no. Nie ma szans. Już się nie odkocham. Czuję stan którego nie umiem opisać. Ma w sobie coś magicznego, co sprawia, że napełnia mnie fala miłości i zazdrości dla szczęśliwca który go zdobędzie . Jest piękny jak Kopciuszek na swym balu (wyróżniający się z tłumu, jedyny w swoim rodzaju, pełen magii i piękna ) , bezpieczny jak ramię Supermana (w jego ramionach nic mi nie grozi), niezwykły jak uroda Królewny Śnieżki .

    Mój wymarzony przedmiot od Eva Solo to piękny, niecodzienny i doskonały zaparzacz do herbaty, który odmieni moje życie . Jestem Herbatoholiczką, uwielbiam pić herbatę w każdej postaci , ciepłą, zimną, owocową, zwykłą ... Po prostu uwielbiam . A jego styl wykonania ? Jakby po prostu jego projektantka czytała w moich myślach . O takim właśnie marzyłam.

    Wchodząc na asortyment sklepu Rossi nie spodziewałam się tak wyjątkowej ekspozycji przedmiotów, tak wielu marek w jednym miejscu . W tym sklepie poczułam się jak w prawdziwym raju . Rossi.pl zaskoczyło mnie piękną kompozycją najlepszych produktów, świetną jakość i markami - które świat tak jak ja powinien pokochać .

    Tak czy siak ... ten zaparzacz do herbaty śni mi się po nocach . Jest perfekcyjny . Potrzebuję go ponieważ uwielbiam herbatę, zakochałam się w jego wykonaniu i co ważne już nic nie będzie uczulało moich wrażliwych rąk (a nie raz przy nalewaniu herbaty sparzyłam sobie ręce ... Eva Solo - Zaparzacz na miarę rodziny królewskiej .Edyta , edka767@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bez dwóch zdań http://www.rossi.pl/4587_eva_solo_teashirt_zaparzacz_do_herbaty_567542.rossi .

    Czerwone okrycie
    kusi niesamowicie
    a ciepła herbata
    za mną lata ,
    i zaparzacz kuszący
    "duszę"mający.
    Eva Solo mistrzyni
    czy szczęśliwą mnie uczyni?
    A sklep Rossi podobnie
    prezentuje się godnie,
    marki dobre w sobie ma
    na jakości on się zna !
    Dziś szaleje za tym dzbankiem
    myślę o ciepłej herbacie rankiem .
    56manka@gmail.com Maria

    OdpowiedzUsuń
  41. P.S chyba zapomniałam o linku http://www.rossi.pl/4587_eva_solo_teashirt_zaparzacz_do_herbaty_567542.rossi

    OdpowiedzUsuń
  42. hi!
    i love thermos!
    hegles@inwind.it
    on fb i'm chiara ciofolo
    https://www.facebook.com/hegles/posts/10206989649088610?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  43. O dziwo wybór nie była aż tak trudny ;) urzekł mnie design karmników dla ptaków: http://www.rossi.pl/4671_eva_solo_bird_feeder_wiszacy_karmnik_dla_ptak_571030.rossi prosty pomysł a jaki efektowny. A zaparzacz bardzo się przyda do picia mojej kolekcji herbat.
    Pozdrawiam,
    czarolina [czarolina@gmail.com]

    OdpowiedzUsuń
  44. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście ciekawy dzbanek, również pije herbatę ale nie tak często jak kawę.

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco