• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

4 maja 2015

AND THE WINNER IS...

Kochani moi, nie będę Was trzymać w niepewności do wieczora, bo ja już znam zwycięzcę mojego małego konkursu majówkowego.
A jest nim:


Witaj

Breloczek chętnie wykorzystam do kluczy wymarzonego mieszkania, które za kilka chwil będzie nasze. W raz z tym momentem pragnę też odciąć pępowinę od moich córek i znaleźć pracę po długim siedzeniu w domu. Może twój breloczek który powstał całkiem przypadkiem, a który jest niepowtarzalny przyniesie szczęście i radość mnie ( praca zawodowa) jak i Tobie kiedy tworzysz tak piękne rzeczy. 
Pozdrawiam ciepłoPatrycja




Droga Patrycjo - czekam na maila z danymi do wysyłki i wybranym kolorem breloka. 
Niech przyniesie całe mnóstwo szczęścia na "nowej" drodze życia!

3 komentarze:

  1. A ja tu nóżkami przebieram... Patrycja się ucieszy! Dzięki Aniu za piękne prezenty, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulka dziękuję za zabawę! Piękne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jupiiiiiiiiii :) Naprawdę ja?

    Cieszę się bardzo, bardzo.

    Podaje mój email: slonimrowka@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ciepło
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco