• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

22 października 2014

Kulki kuleczki

Post krótki i na temat. 
Cotton Balls znacie?
Lubicie?
A może kochacie?

Do kupienia TUTAJ

Ja wszystko na raz. Kolejny, trzeci już, łańcuch zagościł w naszym domu. Kiedy zobaczyłam nowe kolory, które dołączyły do palety barw wiedziałam, że muszę je mieć! Były idealne do nowego pokoju mojej Matyldy, to stare złoto i mięta! Nie mogłam zdecydować się na pozostałe kolory, aż wreszcie posadziłam przed monitorem samą zainteresowaną i po pół godzinie zabawy w układanie kulek miałyśmy już gotowy zestaw. do mięty i złota dołączył soczysty koralowy i stonowane biele i szarości. 
Muszę przyznać, że uwielbiam przyglądać się wieczorem buźce mojej córy, oświetlonej tymi ciepłymi barwami. po zapaleniu prezentują się bajecznie.










Za dnia ognisty łańcuch zamienia się w pastelowy sznur. kolory są na prawdę przepiękne...to na pewno nie ostatni mój Cotton Ball w domu...jest jeszcze kilka miejsc do oświetlenia :)





Kto zauważył MAPOWNIK??? To mój upolowany na Targach Rzeczy Ładnych prezent dla Matyldy. Jest zachwycona i bez przerwy w nim maluje. Powstają nawet nowe kraje i ich stolice :) polecam Wam wydawnictwo Dwie Siostry - przepiękne wydane są ich książki.



Na zdjęciach:

Kolorowy łańcuch z kulek - Cotton Ball Lights
łóżko Hemnes, pościel STENKLÖVER, stołek BEKVÄM - IKEA
Koc chevron - Westwing
Króliki, półka-domek - AnyTHING

43 komentarze:

  1. Aniu świetne są te Twoje nowe kuleczki! :)))) do pokoju córeczki jak znalazł :)
    buziaki na wieczór

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Matylda dobierała kolory pod swoje pompony nad łóżkiem i do swoich aktualnych upodobań..chwilowo róż w odstawce...ufff :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne :) Świetne kolory.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy! Kolory są przepiękne - na żywo jeszcze ładnieszje

      Usuń
  3. Ależ świetne zestawienie kolorów! Wygląda bardzo pięknie i energetycznie!:)) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Matylda wybierała sama i dumna jestem z niej ogromnie, bo poradziła sobie świetnie.

      Usuń
  4. śliczne i kolorowe:) ja znam i mam. Lubie ogromnie. Kupując wybrałam te w brązach, neutralne. Teraz chciała bym takie mocno kolorowe do pokoju dzieci:) takie jak te Twoje byłyby idealne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam gorąco- mogę nawet podać kolory naszego zestawu :)

      Usuń
  5. I domek - szafka nocna mnie ująľ ogromnie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Domki niebawem wejdą do sklepiku, jeszcze nad nimi pracuję

      Usuń
  6. Zeżarło mi komentarz, wrrr.
    W skrócie : w jaki sposób czyścicie te ballsy? Zachwycam się nimi, ale od kilku lat walczę z roztoczami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups...ja po prostu od czasu do czasu przelecę odkurzaczem - szczotką...

      Usuń
  7. Świetny łańcuch, muszę w końcu pokazać swoje dwa :). A Dwie Siostry po prostu uwielbiam, choć dopiero zaczynamy wieloletnią przygodę z nimi, uściski <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory, takie świeże, dodają uroku! Uwielbiam to łóżko! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza, dziękujemy :* Łóżko to hit i jest meeega wygodne i praktyczne - zwłaszcza gdy nocują dodatkowe sztuki w domu :P

      Usuń
  9. świetne zestawienie kolorów ! pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne to kulki! Marzę o nich od dawna - napiszę chyba list do Mikołaja z linkiem do sklepu....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonały pomysł...ja obdarowuję kulkami również :)

      Usuń
  11. Widziałam takowe w gorzowskim centrum handlowym i bardzo mi się spodobały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciutko więc do centrum na zakupy...albo list do mikołaja!

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) To zasługa CBL...i Matyldy, która stworzyła swój łańcuch

      Usuń
  13. Bardzo ładnie u Matyldy, a Mapownikiem zaintrygowałaś mnie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się z wydawnictwem! Same perełki :)

      Usuń
  14. Piękny pokój ;) A mi i tak najbardziej podoba się domek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to czy mogłabyś dać mi znać czy robisz jeszcze te domki półki i w jakiej cenie ? joanna.wolczek@gmail.com

      Usuń
    2. Asiu, domki pokażą się w sprzedaży, teraz testuję wszelkie łączenia, ten dla Matyldy to prototyp i wymaga udoskonaleń :)

      Usuń
  15. Taki Mapownik to by się przydał dla moich chłopaków :) Kulki super!
    http://domwielopokoleniowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POlecam z całego serca! Mapownik cieszy się dużym zainteresowaniem, więc jeden z kolejnych postów będzie o ciekawych książkach d;a maluchów :)

      Usuń
    2. W takim razie nie mogę się doczekać, bo ja ciągle jako mama nauczycielka hihihi przekonuję mojego pięciolatka do lektury. Mój synek uwielbia coś robić i nie cierpi tematów jak on to mówi"niepoważnych" :), czyli podróże, skały, minerały, wulkany to coś dla niego . Pozdrawiam!

      Usuń
  16. Ten Mapownik bardzo mnie zaintrygował. Kule piękne, styl pokoiku Małej mnie urzeka :) W ogóle fajny blog (świetna nazwa, przywodzi na myśl lekturę mojej bardzo wczesnej młodości;) ), na pewno będę tu zaglądać :) I zapraszam do siebie w wolnej chwili :) ----------------> http://mamawszpilkach.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa bloga nie jest przypadkowa :) to właśnie od Ani mojej kochanej! to moja ulubiona część serii o Ani

      Usuń
    2. A no tak! Stara, dobra Ania :) Przeczytałam całą serię kilka razy a teraz dumnie spoczywa na półce w moim domu, kiedy już jestem całkiem dorosła. Teraz lubię Cię jeszcze bardziej ;)

      Usuń
  17. sama pewnie nigdy nie wybrałabym koralowych kulek, a teraz jak patrzę na ten łańcuch to sobie myślę, że koral jest mega! świetnie się ten łańcuch wpasował w klimat pokoiku. Nie dziwię się, że Matyldzie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się prezentuje:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne i kolorowe kule! sama marze o takich do pokoju dzieci:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco