• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

5 lipca 2014

Rocznicę należy świętować..

        Najlepiej świętuje się z innymi. Dzielić się radością to najpiękniejszy element świętowania. Dziś mijają cztery lata od kiedy po raz pierwszy napisałam do Was coś od siebie. To był początek wielkiej przygody, która zaprowadziła mnie tu, gdzie jestem dziś. 
     Ten blog to mój pamiętnik. Mój codziennik, o życiu, o wnętrzu, macierzyństwie, partnerstwie...o marzeniach, o pasji, o dążeniu do celu, upadaniu, wątpliwościach...Czasem chciałabym napisać więcej, czasem powinnam mniej. nie jest doskonale. Ale to jest MOJE WIRTUALNE MIEJSCE na ziemi i nieustannie dziwi mnie i zachwyca fakt, że chcecie dzielić je ze mną.

Dlatego dziś chcę Wam podziękować. Za każde dobre słowo, gest, rozmowę. Za komentarze. Za to, że chcecie czytać, choć czasem nie ma o czym :P
DZIĘKUJĘ!

A w ramach podziękowań zapraszam do zabawy, w której nagrodą będzie drewniana deska. Szczególna dla mnie bardzo, moja pierwsza...z warsztatów w Łucznicy. Z małą historią w tle...ale zachowam ją dla siebie. Trochę niedoskonała, ale zrobiona z miłością...
A deskę podaruję Wam.


Zasady prościutkie - nie będę wymagać zbyt wiele. Zostawcie komentarz pod postem, jeśli nie blogujecie to dorzućcie adres e-mail. Blogerzy - podlinkujcie u siebie na blogach powyższą fotkę. Jeśli macie ochotę polubcie fanpage AnyTHING na fb i udostępnijcie zdjęcie na swoich profilach. Będzie mi bardzo miło.



Zapraszam do zabawy i życzę powodzenia :)

Buziaki :*
Ana


84 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego! Życzę kolejnych wspaniałych lat:)
    kinga_lf@poczta.fm
    PS. Deseczka śliczniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Ustawiam się w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A dziś oglądałam (tylko) deskę w sklepie! Bo nie mam żadnej :(
    Najlepszego z okazji rocznicy! :) Zaglądam do Ciebie od dawna i zawsze mi się podoba ;)
    Moc pozdrowień, a w kolejce też oczywiscie stoję dzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 Aniu marzę o takiej desce!
    ustawiam się z ogromna przyjemnością i gratuluję 4 latek. :)
    ach! i zapraszam do mnie, bo też dziś z konkursem wystartowałam. buźki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna deseczka, wiec wkrecam sie w kolejke :-)

    Kolejnych udanych latek zycze :-) i pozdrawiam cieplutko :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja się stawiam!

    Gratuluję przyjemnej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka nagroda i jeszcze własnoręcznie wykonana to nie lada gratka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ustawiam sie w kolejce...piekna decha :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja stanę w ogonku po tą deseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna decha! ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu podziwiam Twoją pasję i dzieło, chętnie więc będę miała to cudo w mojej kuchni i myślała o Tobie krojąc home made bread:-) licząc na szczęście pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy i oby było ich jeszcze wiele ;) decha świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłoby grzechem nie skorzystać:-) Aniu Twoje cudeńka są dekoracją w moim domu odkąd "zmusiłam" Cię niemalże do uszycia ubranek na moje ukochane przepiśniki:-) teraz jestem pod wrażeniem drewienek a w szczególności kompletu na świece-SĄ REWELACYJNE. Więc jak tylko uporam się z finansami po wojażach lipcowych -ZAMAWIAM:-)
    całuję mocno.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi jest bardzo miło że mam możliwość być tu z Tobą :))) I z przyjemnością zabieram banerek do siebie :)
    Piękna decha! :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego jeszcze dłuższego blogwania, wielu inspiracji na blogu i w życiu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja tez chce powalczyc o taka deske!jest super:) sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna jest! Z ogromną przyjemnością zapisuję się i polubiłam i banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu, wielu lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna ta deseczka, zapisuję się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też, ja też ;) Śliczna! Do tej pory marzyły mi się deski zakochane z Plajster .. a teraz chcę jeszcze tą :D A jak nie to zamawiam kolejną! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo stylowa deseczka :) i blog niczego sobie :))) Chcemy wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja uwielbiam drewno!!!!! Aty tu takie cuda drewniane prezentujesz. Przypadkiem trafiłam ale zostaje na dłużej:) Przy okazji zapraszam do siebie na candy

    OdpowiedzUsuń
  22. chce taka!
    ale nie umiem podlinkowac (
    moze ktos mi podpowie? ;)

    http://artmari-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna, marzę o takiej :) Ustawiam się w kolejce, banerek na blogu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna ta deska Aniu. Marzy mi się taka naturalna już od jakiegoś czasu. Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie prezent bardzo szczególny i piękny. Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna deseczka, miło byłoby mieć taką :)
    Zaglądam tu już od pewnego czasu i podziwiam :)
    pozdrawiam
    ewanowak22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tak na ostatnią chwilę :) Kochana, po pierwsze kocham Twojego bloga, Twooje zdjęcia i Twoje Twory!! ;) Bardzo się cieszę, że masz go już 4 lata :) Ciekawe czy ja tyle wytrwam hihi :) A po drugie, marzę o takiej idealnie "niedoskonałej" deseczce już od bardzo dawna :) Więc może, może się uda ;) ściskam Cię mocno! :*
    PS. Bardzo chciałabym Cię kiedyś poznać osobiście ;) mam nadzieję, że będzie to nam dane :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej ,to już 4 lata! Gratuluję!
    Aniu, dla mnie ta deska jest idealna...warunki spełnione, więc grzecznie czekam.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. szakalam, szukalam, ale nadal nie udalo mi sie pojac jak podlinkowac zdjecie ma moim blogu
    czy moglby ktos mi podpowiedziec?
    bede baaardzo wdziecza
    pozdrawiam )

    http://artmari-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, deseczka jest piękna! Ustawiam się w kolejce i życzę wielu sukcesów blogowych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna, może zmotywowałaby do częstszego zaglądania do kuchni :)
    oksymoronn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. następnych latek wszystkiego dobrego
    ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kawoł solidnej dechy, w sklepach takich nie ma! mój P. (jako że u nas to on jest szefem kuchni) oszalałby z radości na jej widok :D także no, zgłaszam się prędziutko i gratuluję rocznicy! :) Aśko

    OdpowiedzUsuń
  35. Super nagroda! Oczywiście ustawiam się w kolejce :) uściski!

    OdpowiedzUsuń
  36. Niedoskonałości są piękne, bo są prawdziwe... :) 3mam za siebie kciuki! Pozdrawiam :) wisienqa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam...gratuluje 4 urodzin bloga i życzę kolejnych przynajmniej 100 :-) przyłączam się do zabawy po to cudo....baner na moim blogu...serdecznie pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  38. deseczka świetna :) dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj! Ale niespotykana deseczka, ale jaka piękna ;) bardzo chętnie dopisuję się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak to: niedoskonała jest ta deska?! Ależ nawet stąd widzę, że właśnie jest!!!
    Niepowtarzalność jest doskonała, a rzeczy robione ręcznie, z pięknego drewna są zawsze niepowtarzalne.
    Deseczka ma bardzo apetyczny kształt :))) I podziwiam Cię za cudne wykonanie i zdjęcia!

    Staję w ogonku do tego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna deska! Marzę o takiej od dawna... Więc bardzo liczę, że może zechciałaby zamieszkać w moim nowym domku :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Sto lat sto lat, 4 latka wow gratki;))
    Z ogromną przyjemnością się zgłaszam;)
    Od razu widać, że w to co tworzysz wkładasz kawał serducha i o to chodzi ;)) Decha w dechę, wymiata i tyle ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. wszystkiego najlepszego na kojene 4 lata :) i więcej
    deseczka piękna oczywiście, że chcę :) a wygram?

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych:)
    Deseczka jest piękna i chętnie bym ją podziwiała w swojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się i ja! ;) Deska piękna, ostatnio chciałam coś takiego kupić, ale same prostokąty...

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Coś mi zjadło mój poprzedni zapis, ale wciąż jestem gotowa na przyjęcie Twojej deseczki - to piszę ja, czyli Twój 3566446 gość :o). Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  48. Hmm .. bardzo piękna rzecz :) Fantastycznie, że coś tak zwyczajnego można podać w tak wyjątkowy sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo chętnie się przyłączę :) Pozdrawiam serdecznie, monika@ourplace.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy. Deseczka cudna. Może tym razem szczęście mi dopisze. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  51. Przepiekna deska, bardzo lubie akcesoria drewniane wiec chetnie wezmę udział w zabawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. deska jest cudna, uwielbiam takie, zapisuję się i czekam niecierpliwie na wyniki

    OdpowiedzUsuń
  53. cudowna deska a losowani u moje urodziny ,wiec moze marzenie sie spelni

    OdpowiedzUsuń
  54. Marzy mi się taka deska, jest piękna. Zdrówka życzę kochana i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna jest!:) Chętnie wezmę udział w losowaniu:) Życzę wielu lat blogowania i dzielenia się z nami swoimi pasjami, wrażeniami :)
    Pozdrawiam
    Kasia
    Kasmatka

    OdpowiedzUsuń
  56. Deska świetna idealnie by pasowała do mojej nowej kuchni.
    zapisuję się więc:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  57. W drewnie zakochana jestem od dobrych kilku lat, więc obok takiej okazji nie mogę przejść obojętnie:) Zatem z szerokim uśmiechem dołączam się do zabawy:)
    Serdeczne życzenia ślę z okazji taaaakiej rocznicy!!:))
    Pozdrawiam cieplutko ..i w przyjemnością dołączam do grona obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam drewniane przybory kuchenne, a ta deska jest przepiękna. Jak na pierwszą, wręcz perfekcyjna. Staję do kolejki a na Powoluśku zamieszczam bannerek.

    OdpowiedzUsuń
  59. cudna jest :)
    zgłaszam się do zabawy,baner udostępniam na swoim blogu :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam ciekawe deski :)
    11lip85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Do nowej kuchni w sam raz;)

    verifashblogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Najlepszego z okazji 4 latek :) Brawo i oby jeszcze wiele, wiele, wiele kolejnych :)
    Ja świętowałam ostatnio 3 latka :) ale ten czas leci..
    Do Twojej zabawy zapisuję się z wielką przyjemnością i dołączam do stałych czytelników :)
    Banerek na www.decustyle.blogspot.com gdzie oczywiście zapraszam do mojego świata!
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Prześliczna deska! Krojenie na niej musi być magiczne... Serce włożone w jej wykonie, uczucie włożone w gotowanie... Jakie smakołyki muszą powstawać... :}

    Z przyjemnością dołączam się do zabawy :)
    Baner umieściłam na swoim blogu: marta-nefertari.blogspot.com.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  64. Dopiero dziś do Ciebie trafiłam ale z przyjemnością zostanę na dłużej:)
    Deska wygląda niesamowicie, z radością ustawiłabym ją w mojej kuchni:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Deska jest piękna! Widać, że ma swój charakterek! Jest niezwykle oryginalna - z pewnością znajdzie się dla niej godne miejsce w maciejkowym zaciszu:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się z wielka przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Piękna deseczka, o takiej ręcznie robionej nie śmiałam nawet marzyć <3 zwłaszcza, że ma w sobie tyle włożonego serca skoro pierworodna :) 4 lata to kawał czasu, wiele pięknych wpisów niezwykłych zdjęć, zatrzymanych chwil... Serdecznie gratuluje i życzę dalszych przyjemności i radości które daje blogowanie.

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  68. Idealność rzeczy na pozór nieidealnych objawia się tym, że zwykle znajdziemy w nich serce twórcy :-)
    Z przyjemnością zjadłabym zatem moje nieidealne ciasto na Twoje pozornie nieidealnej deseczce:) Staję zatem w kolejce.
    Cieszę się, że realizujesz się w tym miejscu i życzę wiele satysfakcji z tego co robisz.
    Pozdrawiam, Marta
    www.livingasatisfiedlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajne, oryginalne i pomysłowe zdjęcia zwykłych przedmiotów codziennie używanych w każdym domu :) nice!

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję rocznicy! 4 lata to już jakiś kawałek życia...
    Trafiłam przypadkiem, ale chyba zostanę na dłużej... Dodaję do obserwowanych i będę wpadać, bo pięknie tu :)
    A deseczka... mniam... mniam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Uf ! zdążyłam, piękna jest ta Twoja deska , bardzo oryginalna, wyjątkowa.
    Staję więc w kolejce !!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  72. I ja przyłączam sie do zabawy :0)
    joan80a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. I ja spróbuję szczęścia! Gratuluję rocznicy i wielu kolejnych latek życzę:)
    Pozdrawiam z The Mouse House!

    OdpowiedzUsuń
  74. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. biore udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  76. piękna, drewniana, naturalna - i w dodatku jeszcze pierwsza. A byłam kiedyś w Łucznicy na Zielonej Szkole z dzieciaczkami i pamiętam warsztaty z ceramiki:)
    ja się ustawiam bo zaopiekowałabym się taką deską:)
    pozdrawiam
    http://agea-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Moc gratulacji!
    Łał!
    4 latka blogowania!
    Bravo!!!
    Z radością udział biorę w Candy!
    TAKI cukierek! Mniam!
    Banerek u mnie
    Mój Magiczny Decoupage
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję rocznicy i oczywiście liczę na szczęście mika1971@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. najlepszego ! i dużo wytrwałości na następne lata,
    bawimy się i my i zapraszamy do nas !

    OdpowiedzUsuń
  80. Piękna jest, jak najbardziej zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękna deseczka! Żadnych niedoskonałości nie widać. A na początku, gdy spojrzałam na zdjęcie, myślałam, że to ser :)
    Zapraszam do mnie: http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Podlinkowałam, polubiłam i życzę samych miłych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  83. przydałaby mi się ;D
    baner: http://joanna-giovanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Deska będzie miała u mnie szczególne miejsce, tak samo jak wyjątkowa jest Łucznica. Zglszam się do zabawy. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco