• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

16 kwietnia 2014

Niezbędnik...

Bo każda szanująca się NIEMAL Perfekcyjna Pani Domu na podstawowym wyposażeniu kuchennym posiada...

wiertarkę :)




Umiejętności warsztatowe czasem przydają się i w kuchni - zwłaszcza, gdy o godzinie 20 córa nagle stwierdza, że na jutro rano potrzebne są wydmuszki :) Raz dwa trzy, jaja gotowe...a przy okazji tez placuszki jaglane z miodem usmażone - coby zawartość tychże jaj na zmarnowanie nie poszła...


Kobiety do wiertarek! 
:)


13 komentarzy:

  1. oooo tak, to moje ulubione, absolutnie niezbędne narzędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie wiedziała bym nawet jak jej użyć:)
    Żartuję:)
    Ale nie mam więc nie muszę tego robić. Dziurki w skorupkach można zrobić gwoździem:) to akurat sie znajdzie;))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj święte słowa piszesz z tą wiertarką. Bez niej ani nie da się zadabać o mieszkanie ani o wystrój. Ja niestety mam wiertarko-wkrętarkę i to okazuje się jest za słąbe. Muszę kupić normalną wiertarkę (może nie udarową ale jakąś większą :-)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jak najbardziej za ;-)... sama uwielbiam wiertarki, młotki, szlifierki i tym pdoobne ;-). Pozdrawiam i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to ja nienależę do tych perfekcyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wiertarko-wkretarke odkrylam niedawno przy projektach DIY:)I uwielbiam wielbie kocham:)tyle fajnych kreatwynych rzeczy mozna zrobic:)sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydmuszki czekają mnie w sobotę, rozejrzę się za jakąś wiertarą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pomyślałabym o użyciu wiertarki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, wszystko się może przydać :) A zwłaszcza pomysłowej kobiecie :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. bez wiertarki ani rusz :)) dobry pomysł - szybko i sprawnie

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW !!! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco