• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

18 września 2013

Kropla czerni



W pokoju Matyldy dominuje biel, soczysta pomarańcza i fuksja. 
Dziś przy łóżku przemyciłam drobne czarne elementy i myślę, że znajdzie się ich więcej....:) 





Do drewnianej podstawy lampki - wyszukanej oczywiście za parę złotych na starociach i oczyszczonej z lakierów - dokupiłam prosty klosz i zrobiłam dla niego włóczkowe wdzianko w bieli, czerni i amarancie.






Szczęśliwy słonik z mojego biura też zawędrował na górę...






W ramach nauki szycia lamówek powstała szaro-różowo-czarna ręcznie malowana poducha z motywem małej Any :) Na odwrocie jest śliczna  szaro-różowa tkanina w delikatne kwiaty - zapomniałam zrobić fotkę.







Planowałam tez zakup ikeowego dywanika w biało-czarne pasy (MYRLILJA) - do położenia przy łóżku, ale niestety był chyba tylko w ofercie letniej :(

W takim razie będę go sobie musiała zrobić sama z biało-czarnego sznurka.




Czy do Was też zaglądnęło dziś słonko??

Pokój Matyldy jest jasny i przy wpadającym przez okna słonku bardzo ciężko robi się zdjęcia kontrastujących przedmiotów ... koniecznie muszę poćwiczyć fotografowanie w takich warunkach :)




Teraz ten kącik wydaje mi się jeszcze przyjemniejszy....to właśnie tu wieczorami czytamy dzieciom bajki na dobranoc, kołysząc się w bujanym fotelu...nareszcie będzie też porządna lampka!




A pozostając w temacie bajek - zobaczcie CO wyszperałam na giełdzie staroci ostatnio! Stare wydanie "Chatki Puchatka" A.A.Milne z pięknymi grafikami i prawdziwym tekstem. 

Uwielbiam ją! 

I dzieciaki też :)




Do zobaczenia Kochani już po weekendzie!


Już jutro mój Maż zabiera mnie w podróż do mojej krainy marzeń....

Trzymajcie kciuki za moje już zszargane perspektywą lotu nerwy!


Paaa!!!



Ach i PS. W związku z moja nieobecnością  

PRZEDŁUŻAM CANDY

 do północy 22-go września - losowanie już w poniedziałek :)


37 komentarzy:

  1. Wspanialy ten pokoik, Aniu! Ach, brakuje mi corki...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie to się Pani wybiera?
    Fotki mam nadzieję będą?
    Pokoik piękny - na żywo jeszcze piękniejszy :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim zdążyłam odpowiedzieć już wszystko wiesz :)

      Usuń
  3. Piękny pokój - wręcz idealny! Poduchy podobają mi się najbardziej i tablica. A książka - co za szczęściara z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to bylo na prawdę cudne znalezisko za całe 5 zł :) a już 2 tygodnie czytania :)

      Usuń
  4. Czyżby mąż w Skandynawię Cię porywał? Udanego lotu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowności:-) Kropla czerni jak najbardziej na tak:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motyw małej Any podoba mi się bardzo, bardzo :)) Pokoik bardzo przytulny :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pokoik!
    Wspaniałej podróży!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu pokój jest fantastyczny! podoba mi się ten neonowy róż zestawiony z czernią:) świetna poducha i abażur na lampkę:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne poduchy ! a pomysł z lampką rewelacyjny - pewnie daje fajny efekt kiedy jest włączona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeny Aniu ja sie bede teraz ciezko zastanawiac gdzie to lecisz, typuje Paryz :)))
    Pokoj Matyldy jest tak uroczy, cieply, jestem pewna ze niejedna dziewczynka chcialaby w takim zamieszkac.
    Deszczowa podusia cudna!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko Północ Północ - to moje marzenia :) Lecimy do Szwecji :)

      Usuń
  11. Pokój małej jest świetny, nigdy nie pomyślałabym że czarne dodatki mogą wyjść tak delikatnie, oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Aneczko, poduchy są prze, prze, przepiękne! Kolory energetyczne, typowe i pasujące dla charakternej dziewuszki, zwłaszcza podkreślone czernią! ;P))))

    Zrobisz dywan???? jejuniu, Ty to masz talent! I cierpliwość!:)
    ściskam i do szybkiego****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Oj tak, moja dziewuszka jest bardzo charakterna - trafiłaś w dziesiątkę :)
      A dywanik prosta rzecz, tylko sznurki muszę kupić :)

      Usuń
  13. Śliczny ten pokoik, a ta kropla czerni pasuje idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pokoik bardzo fajny, delikatny i dziewczęcy :)
    Abażur świetne dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anula ...poducha okrągła cuuuuuuuuuudo!!!
    DZiergana!!?!?!Ty wydziergałaś!?!?!
    PIękna ...skradła moje serce!!

    A dziewczynusia pod kropelkami sliczna!!

    Moja w rameczce madeinkasia od Ciebie wisi w mojej prcowni tuz nad maszynami ...wszyscy o nia pytaja!!

    DZiekuje!!
    Sciskam Cie !...chcę mieszkac w pokoju MAtyldy:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Abażur i podusie - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam fuksję :) a ta malowana poduszka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny pokój, podoba mi sie połączenie kolorów :)
    I jeszcze bujak przypadł mi do gustu :)
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Super połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu pokoik wygląda bosko ... udanego wylotu :):):)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  21. Abażur od razu przykuł moją uwagę, pomysłowy. Dodatki świetnie się uzupełniają i tworzą optymistyczny klimat- i o to chyba chodzi!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokój bardzo ładny, niechaotyczny, pomysłowy i oryginalny. W każdą swą aranżację wkładasz coś tylko od siebie, dzięki czemu następuje miły efekt zaskoczenia- wow. Życzę udanej podróży, chyba randki?

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiekna kompozycja i połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie ukojenia życzę w twojej krainie marzeń p.s.kącik bardzo przyjemny i wesoły, wszystko do siebie pasuje; Puchatek dobry na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta poduszka czym malowałaś grafikę?
    Co do latania, to nie ma czego się bać usiądź i zamknij oczy a sama nie będziesz wiedziała kiedy to zleciało;>
    Miłego wypoczynku <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny pokoik Matyldy:) Ciebie też wzięło na odrobinę czerni:) To taki fajny kolor, nigdy nie zważałam na niego aranżacyjnie, a ostatnio podoba mi się:)Udanej wyprawy, pa

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny ten pokoik i te dodatki cudo. Ja własnie sobie postanowiłam że na przyszły rok zamawiam poduszki na meble ogrodowe właśnie w kolorze fuksji :) Pozdrawiam ps. Mam takie samo wydanie Puchatka :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco