• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

7 marca 2013

Zwiastuny wiosny

W moim ogrodzie zakwitły pierwsze krokusy, żonkile, szafirki i tulipany wystawiają nieśmiało czubeczki badając, czy już na nie pora :) Za oknem świeci piękne słońce i pierwsze prace ogrodowo-porządkowe już za mną...
WIOSNA!

Moim zwiastunem wiosny były jednak...targi GARDENIA 2013, które miałam okazję w tym roku odwiedzić w Poznaniu - wraz z bardzo wesołą ekipą ogrodomaniaków :)

Zdjęć zrobiłam całe mnóstwo, moje oczy zwariowały od kolorów i form...
Dziś pokażę Wam zdjęcia typowo ogrodowe - czyli roślinki i cudowne aranżacje - bo na targach Panie florystki wyprawiały prawdziwe cuda. Część kwiatowych aranżacji - choć pięknych - mnie osobiście nie zachwyciła - jestem zdecydowaną zwolenniczką prostych form i stonowanych kolorów, bez zbędnych ozdobników - kocham, kiedy w kompozycji to żywe kwiaty grają główną rolę!
Były jednak kompozycje, które - jeśli tylko mogłabym - od razu przeniosłabym do własnego domu... 

Moim zdecydowanym numerem jeden była właśnie ta!


Ogromny puchar ze wspaniałą biało-zieloną łąką...Idealny na Święta, Komunię i wiosenny stół...ja jestem absolutnie zakochana!

Inne smaczki wiosenno-Wielkanocne:




Wiosenny ogród



Cudowne formy i kolory! Zestawienie kolorowych doniczek i starego surowego drewna z jutą - uwielbiam!



A co powiecie na Cotton Balls w ogrodzie? Czyż nie wyglądają uroczo? :) Niezmiennie zachwycają mnie różne odcienie zieleni - cudowna matka natura....



I troszkę holenderskie klimaty - cudne meble ogrodowe i dodatki...i już marzę o porannym śniadaniu na tarasie i rowerowych piknikach :)



A może i Wy byliście w tym roku na Gardenii? Jakie są Wasze odczucia?

Zdecydowanie koniec lutego to jeszcze nie czas na spektakularne kwitnienie i eksplozję kwiatów, roślinki piękne, choć podpędzone. Jeszcze nie ich czas. Myślę, że warto było pojechać tam nie dla roślin, a dla cudownych dodatków, aranżacji i ogrodowych perełek dekoratorskich...te pokażę Wam w kolejnym poście, bo to jeszcze nie koniec!

Zdradzę tylko, że na stoiskach z wnętrzarskimi i ogrodowymi dodatkami straciłam głowę...to był raj dla oka ...


26 komentarzy:

  1. sliczne zdjecia kompozycje i te tulipany w koszach :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią wrażenie, prawda? w przyszłym roku tez spróbuję, tylko nie wiem jak je przechowam zimą... ale pomyślę o tym jesienią :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda? Szkoda, że pogoda znów płata figle i dziś już zimno :(

      Usuń
  3. Ślicznie, wiosennie, wspaniałe kompozycje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie to wszystko wygląda :) i te wiosenne kwiaty w koszach... cudnie !!!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    domeknapolanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beti - te kwiaty w koszach wyglądały rzeczywiście zjawiskowo...już marzę o takich na tarasie!

      Usuń
  5. Jestem początkującą ogrodniczką, ale kiedy się dowiedziałam o tych targach, ześwirowałam ;) Widziałam te piękne dodatki do ogrodu czy na balkon i żałowałam, że w portfelu pusto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też byłam pod ogromnym wrażeniem i bardzo żałowałam, że ni mogłam być tam w niedzielę popołudniu, kiedy zaczęła się sprzedaż :( W sobotę mogłam tylko podziwiać i wzdychać, a taką miałam chęć na "parę" drobiazgów :P

      Usuń
  6. Na takich targach nigdy nie bylam. Ale juz widze ze mam czego zalowac. Zdjeciami pieknie pokazalas nam ta imprezke, czekam na wiecej, ale jestem ciekawa.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - na prawdę warto - to nie tylko rośliny ale tez meble, wspaniałe dodatki ii o oczywiście ciekawe aranżacje :) polecam i szykuję kolejnego posta :)

      Usuń
  7. Zazdroszczę, mam za daleko ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali - a może masz w pobliżu jakieś ciekawe targi? skąd jesteś? Ja na przykład ubolewam, że szkółka Kapiasów tak daleko...

      Usuń
  8. patrząc na te zdjęcia chce się wiosny:)))
    a tutaj ochłodzenie idzie:) ślicznie tam!
    pozdrawiam cieplutko Aniu

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczęłam czytać Twojego posta i się wystraszyłam czy u mnie wszystko w porządku:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe inspiracje - powiało wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Było całe mnóstwo inspiracji - poczekaj tylko na relację ze stoisk z wyposażeniem :)

      Usuń
  11. Ja w tym roku nie dałam rady :( Dlatego cieszę się z tej Twojej fotorelacji. Tym bardziej, że widzę iż gust mamy podobny :) Czekam na dalsze zdjęcia! I być może spotkamy się tam w przyszłym roku, bo nie odpuszczę dwóch lat z rzędu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ankha - w takim razie do zobaczenia w przyszłym roku! Zamierzam tam być po raz kolejny:)

      Usuń
  12. Miód dla oczu... zazdroszczę Ci okazji zwiedzania targów:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to była bardzo spontaniczna decyzja o wyjeździe, powzięta na kilka godzin przed targami - ale było warto :)

      Usuń
  13. O rany, ale cuda!! Fantastyczne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu rzeczywiście Gardenia , to jedna z nielicznych imprez branżowych, która pozwala nacieszyć się roślinami, podpatrzyć nowości. Jeśli będziesz miała okazję, wybierz się na coroczne targi do Essen-gwarantuje że Poznań to namiastka ;)

    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego życzę z wiadomego święta.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jak żałuję,że się nie wybrałam! Wspaniałe zdjęcia nam zaserwowałaś,tyle inspiracji,dekoracji,kwiatów,kolorów...no cudne!!
    Buźka

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco