• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

15 lutego 2013

Powiew wiosny

Dla najmłodszych...I nie tylko :)



W przerwie w dzierganiu masowo zamawianych czapeczek i kominów dla Was - powstała słodka - choć nie przesłodzona! - girlanda do dziecięcego pokoju. W delikatnych szarościach i pastelowym różu, złożona z 10 mięciutkich kulek - zainspirowana oczywiście świetlnymi łańcuchami z Cotton Ball :)



Ja skusiłam się i powiesiłam ją w mojej pracowni - wprowadzając do kontrastowej czerni i bieli troszkę wiosennego powiewu:)




Czyżbym i ja wreszcie poczuła wiosnę???



Miłego dnia Kochani - wracam do Waszych kominów:)

Wasza ZadziergANA :)

51 komentarzy:

  1. Fantastyczna girlanada, takiej jeszcze nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojeju jaka ona fantastyczna jest Aniu:) zdolniacha z Ciebie niesamowita:0 ja też dziergam cały calutki czas:DDD
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula, dzięki :* Anie wzięły się za dzierganie :P

      Usuń
  3. Super wygląda Twoja pracownia z Girlandą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Sylwia! Może wreszcie uda mi się ją sfotografować w całości :)

      Usuń
    2. O bardzo bym chciała zobaczyć ją w całości.

      Usuń
  4. Takiej kulkowej jeszcze nie widziałam, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta girlanda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. iiiiii..uwielbiam to połączenie kolorystyczne:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Qrko - ja również :) ale w planach beże i szarości, czerń i biel...tylko czasu brak na realizację wszystkich pomysłów :)

      Usuń
  7. jak nie lubie różu tak z tymi szarościami wygląda super:-) i bardzo oryginalną girlanda :-) pozdrawiam niebiesko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yolcia - bo ten róż, którego użyłam jest taki "nieoczywisty", pastelowy ale nie przesłodzony. I nie dominuje.

      Usuń
  8. Takiej jeszcze nie widziałam... jest przecudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie się cieszę, że udało mi się Was zaskoczyć pomysłem :)

      Usuń
  9. Piękna!!! I kolorki, i wykonanie, i pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Girlanda cud-miód, a te kolorki... moje ulubione:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! ... chciałoby sie dopisać...i orzeszki :)

      Usuń
  11. Ale fajna girlanda! Mam CBL, ale Twoje kulki są fantastyczne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga - dzięki:) U mnie zaczęło się od CBL...teraz będę miała i to i to :P

      Usuń
  12. Świetny ten blog Aniu. Nie ma Cię już na Ogrodowisku, ale jakoś Cię znalazłam:-) Dziergane poduchy i wszelkie ozdoby robione na drutach są już na liście moich chciejstw:-) Będę stale zaglądać:-)
    Pozdrawiam
    Anita z Zielonomitu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Enya - "I'll be back" :) Wracam na O za jakiś czas, wiosna idzie, trzeba się wyedukować i odświeżyć wiadomości - a i za Ogrodowiczanami się stęskniłam :)

      Cieszę się, że polubiłaś moje dziergadła!

      Usuń
  13. Piękny pomysł i wykonanie i moje ostatnio topowe połączenie kolorów.
    To jest śliczność nie tylko do pokoju dziecięcego, mówi to rycząca czterdziecha :)))
    Naprawdę cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo, no to ogromnie się cieszę, że tak mówisz! Ja też uwielbiam to połączenie...nie oddałam girlandy córci - zarekwirowałam do pracowni :P

      Usuń
    2. Nie no, chyba nie będziesz taka i zrobisz drugą? ;D

      Usuń
    3. Hahahahaha... zrobię zrobię:) do córy będzie w innych kolorach (czyli fuksja, biel i soczysta pomarańcza - jak jej pokój), a do sklepiku wrzucę szaro-różową jeszcze :) I może b&W ??:)

      Usuń
  14. Świetna ta girlanda. No i kolorystyka. Zapraszam do mojej galerii pisanek patchworkowych. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Sadzać po Waszej reakcji - nie tylko ja kocham to połączenie barw :)

      Usuń
  16. Ania przecudna ta girlanda. Super pomysł i śliczne kolory! Ty masz kobieto pomysły :D Kibicuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia - pomysłów to ja mam furę - 2 zeszyty zabazgrane - tylko z czasem na ich realizację gorzej :) A tu już sezon ogrodowy się zaczyna :P

      Usuń
  17. Ale piekne Anula!!!

    Zestawienie kolorów bomba!!

    Sciskam Cię!!
    kaja

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna :) Ach...pastele :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne polaczenie kolorow, girlanda jest cudna!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Anetko! Ja też bardzo lubię połączenie szarości i pasteli

      Usuń
  20. Thank you for your invitation!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podziwiam ludzi którzy mają cierpliwość na tego typu robótki ręczne :) Ja to nie mam do tego cierpliwości
    inteligentny dom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adi - dla mnie to ogromna przyjemność i relaks - podobnie jak czytanie książek :)

      Usuń
  22. ...ta girlanda całkiem w moim stylu...;)
    Trafiłaś w ''dziesiątkę''
    Pozdrawiam Aniu...

    OdpowiedzUsuń
  23. a ja myślsłam,ze umiescilam komentarz, a jednak chyba nie, girlanda urocza i to zdjecie z tasmą,...samo w sobie jest rewelacyjne, wydrukowac i sprzedawac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję! niee, no sprzedawać nie będę, ale kto ma ochotę może się częstować :)

      Usuń
  24. CUDOWNE!!!! "Moje" kolorki :) Wygląda obłędnie - masz magię w palcach.

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco