• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

21 listopada 2012

.

Trochę czekolady i tyyyyle radości:)



Trzymajcie za mnie kciuki - postanowiłam sie zmierzyć z tematem, który męczy mnie od bardzo dawna i wreszcie przyłożyć się do zdjęć - zwłaszcza moich maluchów. Za szybko umykają mi wszystkie wspólne chwile...W tym wyzwaniu pomaga mi nieoceniona FOXY i jej blogowy kurs "Fotograf Na Obcasach" - jeśli chcecie poznać tajniki fotografii i zrozumiec więcej  - zapraszam na kurs:)





Czuję się ogromnie wyróżniona każdym waszym komentarzem, e-mailem, wiadaomością na FB. Czasem dzwonicie, piszecie i za każdym razem unoszę się nad ziemią, bo Wy dajecie mi wiele radości:)
Bardzo dziękuję  Ani-Scraperce za przyznanie mi wyróżnienia:


I już odpowiadam na Scraperkowe pytania:

1. styl shabby chic czy skandynawski?
Skandynawia ze swoją prostotą, czasem monochromatycznością i surowością jest mi coraz bliższa, co nie oznacza rezygnacji z elementów shabby. W moim domu nie ma żelaznej konsekwencji i ichyba dlatego czuję się w nim na prawdę u siebie:)

2. drewno,metal czy plastik?
Drewno i metal to materiały, które uwielbiam bezwarunkowo, ale nie odrzucam też plastiku! Co powiecie na kultowe połączenie wszystkich trzech materiałów w krześle Eamsów? (PS. To moje wymarzone jadalniane, ale ciiii...)

3. góry, morze czy mazury?
Góry, morze i mazury:) Wszędzie jest pięknie!

4. domek na wsi czy domek w mieście, a może mieszkanie w bloku?
To co mam cieszy mnie najbardziej - domek na obrzeżach niewielkiego miasta...
5. ulubiony kolor?
Czarny...black is back - choć walczę z nim w garderobie, to w domu jest konieczny:) Kolor bielonego drewna, delikatne pastele, kropla soczystego różu i pomarańczy...i dużo bieli do tego...

6. najlepsze danie jakie jadłaś w życiu ?
Kaczka w sosie żurawinowym ze smażonymi buraczkami z menu Pałacu w Rzucewie! Uczta dla zmysłów!!!!
Ciasto drożdżowe i zalewajka babci Jasi, pieczony kurczak mojej mamy:)
7. kawa czarna czy biała?
Zielona....herbata:) Jestem kawowym całkowitym abstynentem.

8. w jaki sposób spędzasz swój wolny czas? jak się relaksujesz?
Wszelkie prace ręczne to coś co mnie uspokaja i relaksuje - nawet godziny przy wyżynarce czy szlifierce...spacery z dziećmi i  z Luką, i wspólne oglądanie filmów z M

9. prezenty - dawać czy otrzymywać?:)
Dawać! I oddychać z ulgą i radością gdy się podobają i widać w oku obdarowanego TEN błysk...Oczywiście lubię też dostawać....zwłaszcza te niespodziewane:)

10. co częściej widnieje na Twoich ustach, uśmiech czy smutek?
Uśmiech:) Jak powiedział dziś pan w sklepie "Lepiej żartować niz chorować":)

 
Zmienie nieco zasady gry - nie pierwszy raz:) Każdy mój gość zasługuje na wyróżnienie, dlatego jesli tylko macie ochotę napiszcie coś o sobie w komentarzu, chciałabym Was lepiej poznać:)  

PS. Zapraszam do brania udziału w CANDY AnyTHING!!:)


21 komentarzy:

  1. Ania cudowne dzieciaczki. Nie lubię pisać o sobie za bardzo. Podobnie jak Ciebie, cieszą mnie każde miłe słowa od blogowych kolegów i koleżanek, od rodzinki, przyjaciół. Uwielbiam poznawać nowych ludzi, dzielić się z nimi pasjami, inspiracjami, czerpać z ich pomysłów coś dla siebie, dla domu. Chyba nie odbiegam za bardzo od innych...? Miłego dnia Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia - dziękuję za slowo o sobie:) To tak jakbym czytała o sobie... Miłego dnia i czekaj na przesyłkę:)

      Usuń
  2. Jakie cudne pyszczki! :) Ja uwielbiam dzieci. Uwielbiam piękne rzeczy. I fajnych ludzi lubię. Tyle o mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie było Cię troszkę lepiej poznać - a fajni ludzie przyciagają fajnych ludzi:)

      Usuń
  3. To ja też parę słów o sobie... Jestem Mabi i jestem anonimową blogo-holiczką ;) Lubię rano kawę, a wieczorem dobry film lub książkę, a że gadam za dużo, to już kończę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Mabi - no i już nie jesteś anonimowa:) witaj też w klubie blogoholiczek!

      Usuń
  4. lubię podglądać piękne blogi, kocham swoją rodzinkę, ale jestem wielkim tchórzem i wszystkiego się boję takie zaprzeczenie mojego znaku zodiaku bo niby co to za lew co w domu by się zaszył najchętniej. Koniec marudzenia pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak? A co robi lew całymi dniami jak nie wyleguje się na sloneczku grzejąc boczki:) Też domator:) Miło Cię poznać Justynko:)

      Usuń
  5. Zaraz musze zerknac na te kursiki foto.
    Bardzo fajnie czytalo mi sie twoje odpowiedzi, ale ja bez kawki nie moglabym zyc :)
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko - do wszystkiego mozna przywyknąć - ja z konieczności zrezygnowałam z kawy...teraz nie mogę sobie wyobrazić zrezygnowania z ulubionej zielonej herbaty:)

      Usuń
  6. Cudne Maluchy!!! Piekne kadry!!! Troche tu nadrobilam zaleglosci bo mnie przed komputerem jak na lekarstwo... Aniu przepieknie mieszkasz, tak klimatycznie, skradla bym z Twojego domu chyba wszystko :) I nie pamietam czy juz dziekowalam za te mile slowa... msitrzu dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam!!! Juz u Ciebie byłam i czekam na te świąteczne czerwienie!!! Ba sama się waham między czerwienia a naturalnym drewnem i bielą w te Święta:)

      Usuń
  7. Hej Anbiu:) dziękuję za tak szybką reakcję na wyróżnienie:) miło było o Tobie poczytać i dowiedzieć się czegoś więcej:) dzieciaczki cudne w tej czekoladce hehe:))) powodzenia w robieniu zdjęć pociechom!
    ja o sobie pisać już nie będę, bo co nieco już u mnie napisane jest, ale podoba mi się twoje podejście do zabawy!
    dobrej nocki Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja dziękuje za zaproszenie. Mam nadzieję, że nie okażę się najmniej zdolną uczennicą Foxy:)

      Usuń
  8. Ta czekolada.....dzieciaczki ją uwielbiają to fakt :)
    lecę na kurs :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Aniu.
    Miło poczytać o tym co lubisz.
    Pozdrawiam gorąco, na przekór aurze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Aniu wyróżnienia. Miło poczytać o Tobie coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj Aniu! Gratuluję wyróżnienia. Twój blog jest magiczny, bardzo mi się podoba. dopisałam Cię do swojej bloglisty i będę zaglądać :-) Zapraszam także w moje skromne progi :D

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco