• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

25 sierpnia 2012

Wymarzyło nam się...

Pewnie bardzo bardzo nieliczni pamiętają jeden z pierwszych postów zamieszczonych przeze mnie na blogu...

Marzy nam się... Taki był jego tytuł...



a tu fragment....

"Marzy nam się zacieniony taras, na którym w upalny dzień wypijemy mrożoną herbatę, pogawędzimy o wszystkim i o niczym, pobawimy się z dziećmi, zaprosimy znajomych na przyjemnie orzeźwiający cytrynowo-truskawkowy sernik na zimno..."


Dziś mogę powiedzieć, że marzenia się spełniają, a najpiękniejszy jest czas, kiedy nabierają realnego kształtu...  



  Jeszcze nie skończony, a nasz nowy taras doczekał się swojej premiery - i wiecie co?? Uwielbiam na nim przesiadywać, zwłaszcza wieczorem, kiedy latarenki, świece, lampiony i woale nadają mu tajemniczości i ciepła, a w tle słychać tylko koncert świerszczy...   






 czy ktoś jeszcze ośmieli się powiedzieć, że marzenia się nie spełniaja? Trzeba tylko cierpliwości, niezmierzonych pokładów cierpliwości, ciężkiej pracy  (lwią część prac wykonaliśmy sami, od stawiania konstrukcji, przez kładzenie kostki po kopanie i sadzenie) i szczęścia!    


 

Oczywiście, to jeszcze nie koniec...woale zastapią lniane zwiewne zasłonki, pod dachem zagosci drugi dach z surowego lnu, a zielone kulki dostaną pod nóżki troszkę kamyków...jeszcze troszkę...jeszcze chwilkę...   Tymczasem zapraszam na obiad pod chmurką, a może popołudniową kawę i lawendowe ciastko? 


 

 W ramach odpoczynku od dużych i pracochłonnych projektów w jeden wieczór powstał klosz...Przyznam, że bezwstydnie korzystałam z wiedzy i umiejętności Ity z Jagodowego Zagajnika i wzorując się na jej cudach zmontowałam taką oto paterę z kloszem:    


 

Jej podstawa to wiekowa już obrotowa patera, którą otrzymałam od mojej kochanej babci Jasi, klosz z supermarketu (pierwotnie w jaskraworóżowym kolorze i z plastikowym uchwytem), sterczynka z marketu budowlanego, trochę farb w kolorze białym, kremowym i greige, jutowy sznurek i ... voila!  


 

Zapraszam do spędzenia ostatnich dni wakacji na świeżym powietrzu...niech będą słoneczne, pełne śmiechu i zabawy...   Tego Wam i sobie życzę z sałego serducha  
Wasza Ana

74 komentarze:

  1. taras wyglada jak z bajki...przepiekny! uwielbiam te delikatne "firaneczki".widać,że wszystko dobrze sobie przemyslalaś i realizacja wyszla na 100%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, miałam dwa lata na przemyślenie calosci...i czekam aż będzie skończony w 100%:)

      Usuń
  2. Marzenia się spełniają!
    Jest cudowny, nic dodać nic ująć. Bardzo klimatyczny. Te belki, cegła...rewelacja.
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny, taki elegancki i z klasą. Zdolni jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny jest Wasz taras, taki bajkowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny taras :)
    Też myslałam o takich firankach na nasz taras, ale bałam się że nie powstrzymają słońca a taras mamy południowy... zresztą maty wiklinowe też się nie sprawdziły, mooocno spłowiały na słońcu :/
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...myslę, że warto sprobować...w końcu koszt takich woali niewielki...oczywiście, nie chronią przez południowym slońcem (nasz taras to też "patelnia", ale rozpraszają światło...

      Usuń
  6. Przepięknie! Marzenia się spełniają :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Was,taras wspaniały.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. PIĘKNY! Gratuluję!
    I mnie też się marzy taki taras:) mam nadzieję, że wkońcu powstanie mój wymarzony domek z takim wspaniałaym tarasem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze chciałam napisać Ci, ze taras jest przepiękny, te woale , latarenki, dają taki piekny klimatyczny nastrój,
    po drugie to dziękuję Ci za ten post, bo u mnie ostatnio tak pod górkę a Ty natchnęłaś mnie optymizmem, ze może kiedyś i moje marzenia się spełnią.
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuerto - w takim razie przesyłam wirtualnie potężną dawkę optymizmu i nadziei i sama mam nadzieję, że niedługo napiszesz o spełnieniu swoich marzeń !

      Usuń
    2. Dziękuję
      a moze lepiej nie dziękuję, żeby nie zapeszać.

      Usuń
  10. Gratuluję jest prześliczny...

    Ślę słoneczne pozdrowienia i życzę miłego oraz dobrego dnia.

    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojeja, mi też się marzy :) W takim właśnie stylu :) Kiedyś może odezwę się po wskazówki, jak go robiliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie pomogę, pytaj o wszystko:)

      Usuń
    2. Piękny. Żona zobaczyła i powiedziała że chce taki i muszę zrobić

      Usuń
  12. Wspaniały taras,klimatyczne miejsce. Zajrzałam też do postu sprzed 2 lat.Ja też uwielbiam taras,ale czeka on na małą metamorfozę.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie życzę szybkiej realizacji planów i marzeń:)

      Usuń
  13. Oj, bajka... przy odrobinie wyobraźni pewnie można się na nim poczuć jak na tropikalnej plaży - woale, drewno, meble, latarenki - wszystko razem tworzy piękną, romantyczną całość! Genialny! Życzę wielu pięknych wieczorów na nim spędzonych:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izzy....wystarczy lekko przymknąć oczy...a w tle słychać jeszcze wodę z ciukadełka...to może dlatego nie jedziemy na wakacje???:P

      Usuń
    2. Raj? Nic więcej nie mam do dodania :) Piękny jest! Jak z zachodniego czasopisma, jak z folderu biura podróży, jak nie z tej ziemi :)
      Im więcej patrzę tym bardziej mi się podoba :) I też zagospodaruję mój taras na mały raj :) Zbudowany już jest :))

      Usuń
  14. Ano wiesz, nigdy nie wątpiłam w to, że marzenia się spełniają. Ale zwykle nie spełniają się same, trzeba je sobie spełnić. Dokładnie tak jak robisz to Ty! :) Najpierw obrać kierunek a potem zacząć działać.
    Taras piękny, doceniam Wasz wysiłek i pracę jaką włożyliście, aby osiągnąć taki efekt! Bardzo podoba mi się drewniana podłoga i białe woale układane wiatrem!
    Życzę Wam samych miłych chwil spędzanych na nim wspólnie! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo dziękuję:) I masz rację, marzeniom trzeba troszkę pomagać i nadawać im bieg...ale i troszkę szczęscia samego w sobie się przydaje...

      Usuń
  15. czuję, że zaczynam mieć takie samo marzenie, zwłaszcza po obejrzeniu Twoich zdjęć. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudo! Zazdroszczę. Może jakieś pomysły, jak coś takiego dosztukować do balkonu na 2 piętrze? :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm...Dominika....wymarzyć sobie???:P:P:P

      A tak serio, balkony też potrafią zmienić się w cudne zakątki!

      Usuń
  17. Oj, wspanialy post! Super to wszystko zrobiliscie, Aniu. Bajkowe woale! Widac dobry pomysl, macie zdolne rece! Zycze, zeby wszystkie wasze marzenia spelnili sie!
    Sciskam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja napisalam ten komentarz, Aniu, tylko pod innym adresem. Pomylilam sie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janeczko dziękuję:* ( a może powinnam napisać nie dziękuję, żeby nie zapeszyć??:) )

      Usuń
  19. Ach jak cudnie powiewają te woale... Taras na 5+!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mhmmm ,ale pięknie ! Wirtualnie się tam przenoszę .
    Też marzy mi się taki taras w woalami, uwielbiam , kiedy tak pięknie układa je wiatr.
    Tylko pozazdrościć cierpliwości, i wytrwałości. Widać , że ogrom włożonej pracy bardzo się opłacił.
    Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca, wytrwałość i cierpliwość to dobry zestaw do spełniania marzeń:)

      Usuń
  21. Piękny taras, a z tymi woalami wygląda bardzo romantycznie. Gratuluję pomysłu i wspaniałego wykonania!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie jest!!! Wszystko tak dokładnie i precyzyjnie wykonane!!
    Jak widać marzenia się spełniają!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny taras. Warto marzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak marzenia się spełniają ,i fajnie ,że Twoje się spełniło piękny taras masz :))
    a klosik fajnie wyszedł ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za tak miłe slowa:) I dziękuję za zauważenie klosza:)

      Usuń
  25. Warto jednak marzyć i ter marzenia spełniać. Taras jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowny taras! Spełnione marzenia to coś, o czym uwielbiam czytac!! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Co tu dużo mówić... zachwycająco!!

    OdpowiedzUsuń
  28. oj wspaniały - zazdroszczę !!

    OdpowiedzUsuń
  29. Taraz marzań ;) wpraszam się na ciepły wieczór przy koncercie świerszczy :) magicznie jest :) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam - swierszcze jeszcze koncertują:) Choć teraz czasem przy akompaniamencie deszczu

      Usuń
  30. właśnie jestem na etapie poszukiwania rozwiązań na budowę naszego tarasu. Twój bardzo mi się podoba. Nie mogę go w całości skopiować bo ja muszę mieć barierki ( duża różnica poziomów) ale dach skopiuję na 100%. Dziękuję za Twój post:) Gratuluję pięknego wykonania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, u mnie w przyszłym sezonie pojawią się barierki też przy dłuższym boku - żeby dzieci nie schodziły z tarasu wprost na kwiaty..

      Usuń
  31. Dech zapiera, mowę odbiera! Cudo! Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam sie w 100% marzenia sie spelniaja!
    Aniu taras jest fenomenalny! Stworzylas tak uroczy , delikatny, romantyczny klimat ze chcialoby sie wskoczyc do monitora hihi.
    Ciesze sie razem z Toba.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko - zawsze czuj sie zaproszna - nie tylko wirtualnie:)

      Usuń
  33. piękny taras :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rany julek! Jest przepiękny ten Twój taras! Jestem zachwycona do kwadratu, dosłownie poezja!
    Czyli będzie, tak jak w poście o marzeniach, rozsuwany "dach" tarasu?

    Pozdrawiam
    Żelikowska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie namiastka - podwieszany na linkach dach z surowego lnu, ale bez mechanizmu...

      Usuń
  35. Nie mam słów, żeby napisać jak bardzo Ci (Wam) zazdroszczę takiego tarasu ale jeśli mogę prosić jeszcze o zdjęcie tarasu nocą... Żebym już spać nie mogła ;) Taras cudny, śliczny i wygrywa wszelkie konkursy. Możesz go zgłosić na jakiś jeśli tylko ktoś organizuje konkurs na najpiękniejszy i najbardziej nie-polski taras :) A to dlatego nie-polski bo takie tarasy kojarzą mi się z południową Europą albo i dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vivi - obiecuję zrobić fotki nocą, bo mam tylko robocze i rozmazane:) Dziękuję ogromnie za tak piękne słowa:) Odlecę zaraz jak balonik;)

      Usuń
  36. Aniu już jadę do Ciebie na ciacha i herbatkę. Cudowny taras ,jesteście bardzo pracowici i powstało magiczne miejsce!
    Patera jest super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaguś - ale ja trzymam za słowo!!!! I czekam na Ciebie:)

      Usuń
  37. aż się chce przyjść w gości:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje spełnionego marzenia, taras jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mi się marzy coś podobnego i mam nadzieję, że za jakieś 2 lata uda mi się zrealizować plany, właśnie powoli zbieram fundusze.

    Mam pytanie jakiego drzewa użyliście?

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudny nie powinnam zazdrościć, zazdroszczę ehhh to też moje marzenie.. ale się stanowczo oddaliło w czasie..bliżej nie określonym.
    pozdrawiam
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
  41. O jaaaaaaaaa!!! Marze o takim jak tylko podjelismy temat wlasnego domu..... no niesamowite, te tiule... markiza z mego snu.... ach.... zaraz Cie dodam do paska bocznego i bede podgladac. Och tak marzenia sie spelniaja!!!! Moje tez czekaja na spelnienie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. witam,taeras wspaniały. Mam pytanie odnośnie pokrycia- czy to poliweglan? jaka jest grubość?
    pozdraiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  43. przepiękne..wysmakowane..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu Twój taras tak mi się podoba,iż stwierdzam że to także mój wymarzony taras.
    właśnie przymierzamy się do budowy podobnego, więc jeśli mogę prosić o jakiś szczegóły techniczne tzn.rodzaj pokrycia,jakie drewno użyliście do zadaszenia i jakie ma wymiary?
    Pozdrwiam Sławek

    OdpowiedzUsuń
  45. Witaj!
    Twój taras-coś przepięknego!W przyszłym roku chcielibyśmy zagospodarować także swój,może podobnie? Napisz proszę jaki jest koszt wykonania takiego tarasu(materiały +robocizna).Proszę o odpowiedź na maila ewar307@tlen.pl
    Pozdrawiam!Ewa

    OdpowiedzUsuń
  46. Pięknie tu u Ciebie i chętnie zostanę na dłużej :) Taras pozostanie dla mnie inspiracją, bo właśnie jesteśmy z mamą na etapie budowania domku na wsi i planujemy budowę podobnego tarasu :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Niesamowity. Bardzo podoba mi się cegła położona na elewacji. Mogę wiedzieć z jakiej firmy/jak nazwa?

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny taras! Wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco