• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

18 lipca 2012

Candy rocznicowe

Dziś krótko i na temat...
z początkiem lipca minęły dwa latka odkąd postanowiłam włączyć się do blogowego świata.

Wiele się przez te 24 miesiące wydarzyło, wiele się nauczyłam, poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi...to jedna z najpiękniejszych przygód mojego życia i mam nadzieję, że będzie trwać jeszcze kolejne lata:)



Ponieważ to WY jesteście najważniejsi, dla WAS i dzięki WAM piszę, mobilizujecie mnie do działania, tworzenia, podsuwacie tony inspiracji, pomysłów, pocieszacie kiedy gorsze chwile, gratulujecie sukcesów...

Dla Was skromny podarunek w podzięce...moje
CANDY ROCZNICOWE


A w nim porcelanowy zielony duży kubek z napisem Mocca Chocca, różana pikowana podkładka pod garnek i cztery szydełkowe podkładki pod kubki z naturalnej bawełnianej grubej nici, obrębione błękitną bawełną...

Jeśli znajdzie się ktoś chętny - zasady bez zmian. Zostawcie komentarz pod postem i zamieśćcie na swoim blogu podlinkowane zdjęcie. Czytelnicy-nieblogerzy też mają swoją szansę, zostawcie w komentarzu adres e-mail i napiszcie swoje imię:)



Wkrótce ruszy produkcja podkładek, będą chętni??:)


ZAPRASZAM DO ZABAWY!!:)

119 komentarzy:

  1. Witaj
    z dziką przyjemnością zapisuje się , bo cukierasy wspaniałe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ustawię się i ja- może w końcu uśmiechnie się do mnie szczęście? Cukierasy wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ustawie się w kolejce, bo bardzo podobają mi się podkładki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. NO to Anus ja sie ustawiam jako nastepna:-)))) sliczne prezenty i wszystkiego naj z okazji drugiej rocznicy bloga!!! chyba mozemy powiedziec ze w czesci blogowanie zmienilo nasze zycie cio? pozdrawiam cieplusio!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez się dopisuję i podpisuję pod stwierdzeniem, że blog zmienia życie w jakimś stopniu i to na lepsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. :)))))))))))))
    oj kochana tego nie przepuszczę:))))
    śliczne candy:*
    ustawiam się z miłą chęcią

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję rocznicy i bardzo chętnie przyłączę się do zabawy :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Śpiewam blogowe sto lat! sto lat!
    Aniu dopisuję się do ogonka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogowe życie jest bardzo kolorowe i oby Twoje dalej takie było :) śliczne cukieraski:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grtauluje rocznicy i ustawiam sie do kolejki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ...no nie dziwię się że już taki tłum u Ciebie Aniu...
    ...gratulacje z okazji 2-ej rocznicy...
    ...podziwiam wytrwałośc, talent i pracę...
    ...cudo cukieraski...
    baraga1@wp.pl
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę dalszych pięknych i owocnych lat blogowania!!! W kolejce się ustawiam, bo piękne podarki przygotowałaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ana, wszystkiego najlepszego Ci życzę z okazji urodzin bloga!
    Dopisuję się do kolejki z przyjemnością! Takie cudne Twoje pokusy...! :)
    Uściski!♥
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  14. I ja jestem chętna na takie śliczności!
    Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję Aniu. Chętnie odwiedzam Cię przy każdym nowym poście, dlatego jeszcze chętniej ustawiam się w kolejce po takie śliczności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. zapisuje się z wielką chęcią wchodząć dopiero w ten świat blogowych pasjonatów i już odkryłam wiele wspaniałych blogów; min Twój. pozdrawiam i życzę dalej fajnej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  17. no to ja też się zapiszę i zapraszam też na cukierachy do siebie.
    życzę jeszcze wielu wielu lat blogowania,
    a tych dwóch już gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się nieśmiało bo i podglądam blog od niedawna, piękne podkładki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko idealne do mojej kuchni. Zapisuję się!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne podkładeczki...a kubeczek...o to już bajka!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję rocznicy.
    Zapisuję się z miłą chęcią.
    Buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu z całego serca gratuluję i życzę Ci kolejnych wspaniałych blogowych lat,twórczych, miłych i przyjaznych.
    Ana słodkości też się dopisuję:)

    Pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja również ustawiam się w kolejce :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję 2 rocznicy prowadzenia bloga , bądź tu zawsze z nami :)
    Z miłą chęcią się zapiszę :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  25. ja sie zapisuje i to bardzo chetnie :)

    banerek zaraz bedzie na blogu!
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie

    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  26. ustawiam się w kolejce:)Kochana i zapraszam też an moje candy: http://www.lovingit.pl/2012/07/pierwsze-candy-w-lovingitpl.html

    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne candy. Ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja gratuluję 2giej rocznicy,sama ja niedawna obchodziłam i wiem jakie to fajne uczucie:)Wszystkiego najlepszego i ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję drugiej rocznicy:) Z przyjemnością staję w kolejce po te cudeńka.
    Pozdrawiam.

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Staję, staje :) ze wstydem przyznaje, że dawno mnie u Ciebie nie bylo...lece nadrobić zaleglości :) Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Również staję w kolejce :)
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy i życzę dalszego radosnego i owocnego blogowania. Ja też ustawiam się w kolejce po te śliczności. Przydałyby mi się takie na nową drogę życia... Mój e-mail kwiat79@vp.pl Pozdrawiam! Madzia

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję rocznicy! Ustawiam się w kolejce po te cudowności, przejrzałam całego Twojego bloga i jestem zachwycona zmianami jakie poczyniłas w domu :)
    świetna zmiana koloru kuchni!!! ale i tak najbardziej zazdroszczę Twego ogrodu, świetnie zaplanowanego i pięknie porosnietego :)
    aha i urodziłam się tego samego dnia co Twoja córka, tylko kilkanaście lat wcześniej ;))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam zaglądać na Twój blog, jest bardzo inspirujący;
    Pozdrawiam
    anula_n@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. sto lat! sto lat! wszystkiego co naj :) ustawiam się w kolejce po słodkości i zamierzam gościć u Ciebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. DOłączam do udziału w candy i ustawiam się w kolejce :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. cudne prezenty zapisuję się i zapraszam na candy do mnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne te podkładki:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. to wielkie gratulacje!!!I staje do kolejeczki!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się i ja:)Pozdrawiam i gratuluję rocznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce:) Gratuluję rocznicy:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Karolina
    Jak tu nie brać udziału?:)
    karcia334@wp.pl
    oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Agnieszka
    agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję rocznicy! ;)

    Agnieszka

    kokrocz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Trafiłam do Ciebie właśnie przez candy :) Wspaniałe te słodkości -ustawiam się więc w kolejce, a teraz biegnę sie porozglądać po Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ojoj, wspaniale, staję w kolejce :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne candy, takie kolorowe. Podkładki są wspaniałe, miło by było mieć je u siebie :)
    Zapisuję się !
    Zapraszam do siebie na cukierka
    Pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny zestawik, kubek przyda się na kawkę:)
    pozdrawiam
    ewunia.5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. zgłaszam się :) mam słabość do róż ;) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Staję w kolejce :)
    Daria
    senioritasss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. To i ja ustawię się w kolejce... i może szczęście uśmiechnie się do mnie ;)
    Gratuluję rocznicy, wspaniały blog, który podziwiam od dawna.
    Ściskam
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  52. cudne kolory i podkładki mi się marzą już ho ho..kubeczek na kawusię dla męża i podkładeczka przepiękna.Z wielką chęcią się piszę! I zapraszam też do siebie na cukieraski!

    OdpowiedzUsuń
  53. O matulu! Takie cudności, że nie jestem w stanie odmówić :D Ustawiam się prędziutko w kolejce i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. te podkładki... niesamowite :) jakbym widziała robotę mojej Babci. nie pozostaje mi nic innego, jak też ustawić się w kolejce i liczyć na szczęście :)
    Pozdrawiam,
    Monika
    senninha@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja z chcecia sie zapisze:)

    kubaszek002@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja też oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Och, jakie fajne kubasy i podkładka! Oczywiście ustawiam się w kolejce :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jakie piękności i ja się zapiszę
    Pozdrawiam Ala

    Olikiala@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne, pastelowe kolorki i robótka ręczna. Cudnie byłoby mieć je w swojej kuchni. Chętnie się zapiszę.

    elanaw@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się po te piękne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękne nagrody, chętnie spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kolejnych udanych lat w blogosferze życzę:)
    I oczywiście zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  63. Hi Ana
    Ich bin zwar Österreich aber dein Blog gefällt mir gut und ich würde auch gerne mitmachen.
    Ich verlinke deinen Blog und das Bild bei mir.
    Vielleicht schaust du auch einmal bei mir vorbei.
    Liebe Grüße Maria aus Österriech.
    Beautiful Blog Candy

    OdpowiedzUsuń
  64. yupii, zapisuje sie na cukierasy i zapraszam na swoje candy!

    OdpowiedzUsuń
  65. Z przyjemnością staję w ogonku i czekam na losowanie:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  66. chętnie biorę udział i dołączam do obserwatorów :-)
    cruelorchid@o2.pl
    pozdrawiam,
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  67. Hallo,
    eine schöne Seite bei Dir! Lg Ines

    OdpowiedzUsuń
  68. Piękne podkładki i cała reszta,tak więc zapisuję się;))

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się :)

    Kasia
    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Ciekawy blog ;>

    oczywiście zgłaszam się ;)
    Patrycja
    e-mily-1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Karolina
    kalinka130@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Obserwuję i stoję w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. z chęcią się zapisuję do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Podkładki piękne i kubek taki duży też by się przydał :) Chętnie się zapisuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  76. zgłaszam się
    Ania
    anija20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. i ja też chętnie wezmę udział w losowaniu:) pozdrawiam! Karolka
    karolina1234-87@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. zgłaszam się
    Karolina
    cisowianka20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Gratuluję rocznicy :)Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja jestem baaardzo chętna!;)
    Banerek jest na moim blogu z prawej strony.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  81. wlasnie dzisiaj zalozylam swojego bloga wiec za rok o tej porze będzie moje Candy rocznicowe:))pięknie gratuluję Aniu. Ten blog to istne cudoo calusy

    OdpowiedzUsuń
  82. Serdeczne gratulacje!
    Zgłaszam się do konkursu.
    ula226@o2.pl, Urszula:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Dołączam się i ja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję rocznicy! i koniecznie ustawiam się w kolejce:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  85. Super prezenty dla nas przygotowałaś :).

    Zapisuję się :).

    a.m.math@poczta.fm,
    Agnieszka.

    Jakby co będę dopiero po 12 sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
  86. Również się zgłaszam. magda.zlotkowska@wp.pl
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jeny jeny jakie fantastiko! Ostatnio tez zaczelam szydełkować, ale... no nie wychodzi zbyt dobrze :(
    Moze sie zalapie na profesjonalne podkladkim :)

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się:)
    arcoiris.blogi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Hej,
    Zapraszam do dołączenia rozdania do Spisu blogowych konkursów: blogowecandy.blogspot.com
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam
    I ja się zapisuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam i zapisze sie z checia.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Zachęcam do odwiedzenia mojego bloga na którym dałam odnośnik do twojego bloga:) serdecznie zapraszam może znajdziesz cos co Cię zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  93. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  94. i ja się zapisuje :)
    Angelika
    a_rey@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Z chęcią się zapisuję :)
    Pozdrawiam!
    hiperbola(at)onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  96. uwielbiam kubki i z chęcią ustawię się w kolejce, ale przede wszystkim mam wielką ochotę na podkładeczki :) są idealne jak dla mnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Cudowna nagroda, piękne wykonanie i te kolory!
    Zapisuję się.
    e-mail: joanna.kolodziejczyk9393@gmail.com
    Pozdrawiam!; )
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  98. Cudowności. Przepiękny komplecik. =)
    http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Dołączam do zabawy ;-)

    Obserwuję blog jako: Alicja M.
    Informacja już umieszczona na blogu + banerek po prawej: http://my-candys.blogspot.com/2012/08/136.html
    Mail: alicja.mw.net@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam również na konkurs:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    OdpowiedzUsuń
  100. chętnie dołączam do was i zaczynam obserwować bloga bo naprawdę warto! Zapraszam również do mnie na candy

    OdpowiedzUsuń
  101. zgłaszam się.
    mój blog: http://darmow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. Śliczności, zapisuję się.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Prowadzę krótko blog i powoli zaczynam przygodę z Candy, może kiedyś uda mi się coś wygrać, a to zmobilizuje mnie do wykonania dla moich czytelników równie czegoś pięknego.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. swietne podkładki. miły blog;)
    asia
    joanna.lukasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. mniamniuśne candy !! zapisuję się, ewa

    OdpowiedzUsuń
  106. Marzę,żeby mieć.Pozdrawiam.Kasia
    kejty@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  108. Ale super nagrody:) Oczywiście się zgłaszam!
    Zapraszam również na moje Candy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  109. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  110. wow! ale smakowite cukieraski:):) zapisuje się z chęcią i ja!
    Pozdrawiam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com ☺

    OdpowiedzUsuń
  111. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:) Oczywiście zgłaszam się do konkursu...
    Umieściłam o nim banner na blogu VanityLife.blox.pl

    Paulina S.

    OdpowiedzUsuń
  112. Zapisuję się. ♥
    Mam nadzieję, że do 8 sierpnia włącznie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. i ja się zapisuję:))Piękne Candy!!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  114. Zapisuję się!
    Weronika.
    ally34.67@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco