• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

17 kwietnia 2012

Get inspired...

Jestem, wróciłam, żyję i cieszę się, że ... nie mieszkam w dużym mieście:)
Możo to kwestia przyzwyczajenia, może moje lenistwo, może fakt, że mieszkam na obrzeżach małego miasta...Warszawa piękna jest i wspaniała, ale dwa dni to dla mnie akurat:) Bo warszawa jest też głośna, rozkopana i przeraźliwie ruchliwa, a to już zbyt wiele jak na moją skromną osobę...ale o tym w następnym poście.

Miało być o IKEI i wystawie, to będzie:)


Było bardzo klimatycznie, kolorowo i zabawnie, choć nie idealne. To ideału brakowało malutkich prostokatnych szczególików...plakietek, które pozwoliłyby blogerom odnaleźć się w tym - już nie wirtualnym - świecie. Miałam to szczęście, że w tłumie odnalazla mnie Aga (Dwa Domy) i przegadałyśmy kilka godzin pałaszujac specjały serwowane w goszczącej nas restauracji, potem spacerując Marszałkowską...To niesamowite jak bardzo zblizone są nasze marzenia, nasze postrzeganie świata. Aga - fantastycznie było Cię poznać!

Ale wracając do samej wystawy - w restauracji mozna było oglądać wszystkie meble z nowej kolekcji IKEA PS i przyznam, że w oko wpadła mi biała witrynka-biblioteczka oraz dwu-elementowa komoda sosnowa z czerwonym wnętrzem. Choć pewnie w moim domu jasna sosna zostałaby trochę "sponiewierana":)


Generalnie jest to bardzo wesoła, energetyczna kolekcja, mnóstwo koloru w dodatkach - kolorowe tkaniny, świeczniki, krzesełka. Jak przystało na IKEĘ jest też miejsce dla bieli i drewna - w duchu skandynawskiego wzornictwa - proste formy są przecież najpiękniejsze.





Ale pisząc o wystawie nie mogę nie wspomnieć samej Restauracji Śródmiejskiej - dla mnie BOMBA! Z zewnątrz troszkę niechlujna (ups), wewnątrz cieszy oko kolorami, umeblowaniem...rządzą tu sofy z palet na "antycznych" nóżkach, drewniane stoliki ze szpul po kablach ze śrubami na wierzchu (ach, czy ja kiedyś taki znajdę!) , konewki w roli lamp, pomarańczowe i różowe fluorescencyjne sztukaterie i szafki, wielka ściana tablicowa z menu. Bez nadęcia, niekonwencjonalnie, trochę skandynawsko, trochę loftowo, ale na pewno INACZEJ!!! Tego miejsca i jego klimatu po prostu nie da się ot tak zapomnieć (jak i równie barwnych i oryginalnych pań kelnerek:P). Wszystkim odwiedzającym stolicę polecę zajrzeć do Środmiejskiej!



W weekend możecie wstapić tam na warsztaty dla dzieciaków i przy okazji obejrzeć jeszcze meble z kolekcji. Polecam!



Pozdrawiam też przemiłe Panie organizatorki i kustoszki wystawy - na prawdę miło było poznać i pozazdrościć trochę takiej pracy:)


A już jutro MOJA Warszawa w skrócie - czyli Starówka w pigułce:P

Do zobaczenia!

                                                                         

7 komentarzy:

  1. No wrażeń to miałaś Kochana :)zazdroszczę ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. ja z Warszawy zawsze wracam z bólem głowy, wolę moją pipidówę, chociaż zazdroszczę dostępności sklepów, wystaw wszelakich i restauracji - no ale coś za coś :)
    relacja fajna, Śródmiejską postaram się odwiedzić kiedyś
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, podobno szukały nas dziewczyny z Heureki, ale ja też cieszę się przede wszystkim z rozmowy z Tobą
    na tematy, które są bliskie nam obu, mimo, że w tak odległych światach. Pozdrawiam i czekam na relację ze Starówki. Miałam ochotę tam pospacerować, ale jak widać u mnie na zdjęciach doszłam tylko do Krakowskiego Przedmieścia, a Zamek ledwo mi zamajaczył. Nogi omówiły posłuszeństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez wole Aniu moje male przytulne miasteczko:-)) Wow piekne wrazenia z wystawy!!!:-))) Pozdrawiam cieplusio

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super, że mogłaś tam być!wspaniale!
    Ja też wolę mniejsze miasta, zdecydowanie:-)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda Aniu, ze ten hasał w stolicy na dłuższą metę jest uciążliwy. Miejsce , które pokazałaś bardzo fajne. Może dane mi będzie się tam kiedys wybrac. Dziękujemy za ten wpis.Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. mieszkałam w stolicy 8 miesięcy i nigdy nie jej polubiłam... też wolę swoje wiejskie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco