• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

27 lutego 2012

Pokoju Matyldy odsłona druga...

Obiecywałam ten post jakiś czas temu, jednak dopracowywanie pokoju mojej małej Księżniczki nadal trwa i trwać będzie jeszcze pewnie parę tygodni:)



Tymczasem odsłona kolejnego kawałka zaczarowanego świata Matyldy - czyli kącik do prac twórczych, czytelnia i kuchnia w jednym:) Zdjęcia niestety lekko prześwietlone - za sprawką pięknego sobotniego slońca...
Oczywiście na pierwszy ogień zdjęcia przed i po:)









Nadal brakuje żyrandola, choć już kupiony dawno temu czeka na pomalowanie i powieszenie - zastanawiamy się z M jak to zrobić:) Już jakiś czas...
Efekt psuja też trochę ciemne drzwi - ale na ich wymianę poczekamy pewnie dłuższy czas, więc udawajcie, że ich tam nie ma (no wiem wiem, to niewykonalne:P)...


Po prawej stronie drzwi jest tablica do pisania kredą, po lewej magnetyczna. Nad tą pierwszą ramki czekają na Tusiowe dzieła...w tle znany Wam już kącik wypoczynkowy.



Krzesełko dostanie jeszcze siedzisko...w swoim czasie:)




W dwa wolne wieczory powstały dwa malutkie hafty - fuksjowy monogram oraz pomarańczowa korona dla małej damy. Kiedy tylko kupiłam te białe ramki wiedziałam, że umieszczę tam wlaśnie te motywy.


Widok z kącika sypialnianego...(ach ten kikut od lampy:P)


I jeszcze kilka ujęć
 dla tych, co dotrwali do tego momentu:)






Mam nadzieję, że po części pierwszej druga Was nie rozczarowała...Ja uwielbiam nowy pokój Matusi, ona też - choć absolutnym fanem tego miejsca w domu jest...Antoś:)

Życzę Wam miłego tygodnia! polubcie poniedziałki:)

45 komentarzy:

  1. ale pięknie! wspaniały pomysł z tymi kącikami:))) i ten róż! uwielbiam:) przepiękna metamorfoza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny pokoik!!! Szalenie podoba mi się kuchenka? To kupna, czy jakiś zdolny majsterkowicz wykonał? Córci się na pewno podoba nowe królestwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jak już pisałam wcześniej, pokoik jest bajkowy. myślałaś o przemalowaniu drzwi np sprayem? zawsze taniej, niż wymiana całości. a efekt może być całkiem niezły.
    jedyne, czego brakuje, to jakiś niewielki dywanik, od razu zrobiłoby się przytulniej.
    a zdradź proszę gdzie kupiłaś ramki?

    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny pokoik, taki dziewczęcy i przytulny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo , ale to na prawdę bardzo mi się podoba :) Jeśli kiedyś będzie mi damne mieć córeczkę to na pewno postaram się urządzić jej podobny pokoik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Aniu to wymyśliłaś! Szczególnie podobają mi się półeczki na książki. Też planuję taką ekspozycję, bo dużo bardziej zachęca do czytania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny pokoik. Ach... jaka to musi być przyjemność tworzyć taki pokój dla Królewny. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Scraperko - no róż jak to róż - uwielbiany przez dziewczynki. Akurat w tym kąciku dominuje, generalnie miesza się z pomaranczą:)

    Zalesinka - ogromna przyjemność...no to tak trochę spełnianie własnych marzeń:)

    Mrs.right - i o to chodziło:) Tusia uwielbia bajki, teraz sama wybiera jaką przeczytamy. I wkroczyliśmy w nowy etap - czytamy pierwszą długą bajkę, co wieczór jeden rozdział...

    wiola - zatem życzę coreczki:)

    Gabi - dziękuję:)

    Foxy - o malowaniu drzwi myslałam już, ale przy wymianie sprzedamy lub oddamy komplet więc nie chcę ich niszczyć...jakoś przeczekamy:) Dywanik będzie, jeszcze wybieram:) A rameczki są z Pepco po całe 3 zł sztuka:)

    Małgosiu - kuchenkę zrobiliśmy z mężem na trzecie urodziny Tusi - oj było to wyzwanie dla nas ogromne:)Relacja w poście ze stycznia 2011:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycające są Twoje pomysły!!Pokoik dla Małej księżniczki-piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie...
    jasno, przytulnie, romantyczno-księżniczkowo-bajkowo, ale z gustem :) Udana metamorfoza!
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pokoik...dla mnie wręcz boski...piękna metamorfoza...też jestem na etapie urządzania pokoju mojej Mani, ale ze mną to jest tak że zrobię jedno za chwilę gdzieś (a dokładniej najczęściej na jakimś blogu;) zobaczę jakieś inne piękne cudo i już zmiana, troszkę zaczynam się denerwować bo jak tak dalej pójdzie nigdy w pełni nie skończę urządzania;-/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Justynko - oj znam to uczucie - pokój Tusi od momentu gdy powzięłam decyzję o zmianie do chwili obecnej przeszedł długą drogę, pomysłów wiele, wiele modyfikacji:) Cały w tym urok:)

    Moemagda, Khadija - dziękuję:) Nie chciałam przesłodzić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie to wszystko urządziłaś, radość córki bezcenna.
    Nie ma jak biała ściany, pokój nabrał świeżości i fajnie wygląda w zestwaieniu z tym mocnym różem.
    Meblowanie dziecięcych pokoi to chyba największa frajda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafciki wygladają uroczo w tych ramkach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale ładny pokój :0 idealny dla małej księżniczki :) super te ramki i hafciki :)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu - bajka! Cudne królestwo ma Twoja córcia :)
    Jak tam wiosenne plany ogrodowe?? :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. urządziłaś córce znakomite królestwo, godne prawdziwej księżniczki. bardzo dobry pomysł z kącikami do zabaw, sypialnianym itd. niech się dobrze śpi i bawi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny pokoik :)Bardzo podoba mi się pomysł z tablicami i "biblioteczka". Kuchenka wyszła Wam rewelacyjnie, też przymierzam się do zrobienia kuchni mojej Majce, niestety z braku miejsca będzie o wiele mniejsza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pokoik się teraz prezentuje o wiele lepiej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki pokój to marzenie każdej małej dziewczynki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Metamorfoza baaardzo udana !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. kikut od lampy niczym wisienki :)
    bynajmniej na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten pokój-sama chętnie bym w nim zamieszkała;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana ja poniedzialki naprawde lubie:)
    Pokoik jest uroczy, nawet nie wiesz jak bym chciala miec taki jak bylam mala dziewczynka.
    Kazdy koncik bardzo dobrze wykorzystany.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze raz Ci napiszę, że taki pokój to marzenie każdej małej księżniczki! Na pewno długo będzie się w nim dobrze czuła :-) A potem jako nastolatka przemaluje pokój na ... czarno? ;-)))
    Podoba mi się, że masz koncepcję i konsekwentnie ją realizujesz :-) A pokój tworzy po prostu piękną całość!
    Pozdrowienia dla małej księżniczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. pokoik wygląda bardzo fajnie i najważniejsze że córci się podoba...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokoik iście dla małej ślicznej dziewczynki _bajeczny .Oj ile ja bym dała za takie monogramy są BOSKIE .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pokoik idealny dla małej dziewczynki:) piękny!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gosha - oj tak, w pokojach dzieci można się wyżyć wnętrzarsko:) A biel pięknie eksponuje plamy koloru, których nie brak u dzieci:)

    ABily, rrrobaczku - dziękuję:) Staram się

    Arco - oj plany ogrodowe są ogromne w tym roku, tylko czy starczy czasu i pieniędzy??:P

    Córko - taki był zamysł, żeby pokoik podzielić na strefy, chyba się udało:)

    Damar - trzymam kciuki za projekt kuchenny - to wielka frajda dla malucha mieć zabawkę stworzoną przez rodzica:)

    Dagesz, Marysiu, Juwka - dziękuję za miłe slowa!

    Bella Marija - o widzisz - i od razu lampowy kukut zaczął mi się bardziej podobać:) hahahaha, piękna wisienka:)

    Mama84, Atenko - nigdy nie jest za późno na realizowanie marzeń o dziecięcym pokoiku:)

    Mea - no z ta moją koncepcją to rożnie bywało, ale chyba osiągnęłam zamierzony efekt...a czarny pokój też może być inspirujacy:)

    Aga - oj podoba się - to Matusia była główno-dowodzącą jeśli chodzi o kolory:)

    Anetko - dziękuję:) A jeśli chodzi o monogramy, to mogę takie dla Ciebie stworzyć - wlaśnie rusza taki mój mini-projekt zaczarowANY kąt, gdzie będę wstawiać moje małe twory do sprzedania (zakładka pod bannerem mojego bloga)...

    Olu - dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialnie wyglada ten pokoik! Lubie kiedy dzieci sa wsrod kolorow. Haftowane obrazki mnie tez zauroczyly, zdolniacha jestes:)
    I ta tablica z ramka fuksjowa..to bajka...zaraz cos tam narysowalabym. Piekne dodatki w tym kolorze!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Matylda ma śliczny pokoik.Ściany na biało-rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pokoik po metamorfozie jest piękny. Nawet taka duża dziewczynka jak, chętnie by w nim zamieszkała.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, już po północy, ale znalazłam wreszcie chwilę, żeby napisać komentarz. Gratulacje! Pokoik jest rewelacyjny. Bardzo mi się podoba wyraźny podział na strefy. "Dziewczyński", różowy, ale potraktowany z umiarem. Na prawdę ładny. Na pierwszy rzut oka można by ocenić, że to pokoik należący do małej mieszkanki Skandynawii :). Półki na książki - super! Uwielbiam to rozwiązanie.

    Bardzo lubię poniedziałki! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Janya - przyznam szczerze, że też lubię tę wielką tablicę - tylko zawsze z obawą daję Matusi kredę do raczki, bo np. wczoraj wymalowała salonową ławę:/

    Jowi, Dorotko - dziękuję:)

    Kasiu - jak przeczytałam Twój komentarz, to rozpiera mnie teraZ duma:) Na prawdę tak uważasz? Moim marzeniem było, żeby pokoik, był wlaśnie w skandynawskim stylu, bo go uwielbiam:) półki też podpatrzone u naszych sasiadów zza morza:) Dziękuję Ci bardzo - usłyszeć takie slowa z ust projektantki to jest dopiero nobilitacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, oczywiście na prawdę tak uważam :)
    Mam też półki Ekby. Idealne w swojej prostocie, prawda? A książki stoją na tych ikeowskich półkach przeznaczonych na zdjęcia? Super :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kasiu, tak, książki stoją tu na półkach Ribba:)
    Uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pokój boski, i mam pytanie - bo tez mam małą dziewczynke i spodobał Mi się twój pomysł z tablicą do pisania kredą i mgnetyczna (odciążenie lodówki). Gdzie nabyłać te sprzęty. Pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, farbę tablicową i magnetyczną kupiłam w sklepie Fluggera - od niedawna mają też sklep on-line:)

      Usuń
  38. Witam
    Ma Pani piękną fotografie ramek na zdjęcia. Czy miałaby Pani coś przeciwko gdybym trochę zmieniła i użyła jednej z nich na mojej aukcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, zgodzę się tylko jeśli zdjęcia będa podpisane nazwą mojego bloga. Pozdrawiam

      Usuń
  39. Czyli zdjęcia mają mieć podpis: Wymarzony dom Ani? Czy posiadać bezpośredni link do bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do bloga - www.wymarzonydomani.blogspot.com

      I bardzo poroszę potem o link do aukcji:)

      Usuń
  40. http://allegro.pl/stylowa-ramka-ozdobna-biala-retro-prezent-10x15-i2644320331.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne wykonanie! Ale czy naprawdę, skoro jest dziewczynka, to musi być różowy kolor i kuchenka z garami? Mała za bardzo od podłogi nie odrosła a już jest zaszufladkowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Prośba o róż kuchnię "z garami" wyszła od samej zainteresowanej, a ja lubię spełniać jej prośby :) Jak widac - na początku uciekliśmy od różu i było zielono-pomarańczowo. Potem to Matylda zaczęła pwrowadzać różowe akcenty i zrobił się "bałagan". Stąd pomysł na połączenie amarantu i pomarańczy z bielą.A z kuchnią - tak jak napisałam - najbardziej lubi się tam obecnie bawić właśnie Antos - nie szufladkujemy dzieci i pozwalamy im wybierać zabawki. Matylda ma kolekcję pociągów, a Antoś bawi się w dom i wozi lalę w różowym wózeczku :P

      Usuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco