• Pinterest
  • Facebook
  • Instagram

10 października 2011

Na słodko...

Tak wlaśnie postanowiłam podać Wam wyniki mojego skromnego rozdawnictwa:)




Maszyna losująca w postaci mojego synka Antosia po gruntownym wymieszaniu wszystkich losów i kilkukrotnym wysypaniu ich na podłogę, wybrała:


Los numer 27, należący do

MIRY :)

Gratuluję!!

Ponieważ Antoś bardzo przejął się swoją niezwykle odpowiedzialną rolą, a ja uszczęśliwona byłam niezmiernie tak dużą ilością chętnych - odbyło się kolejne losowanie, ale tym razem szczęsliwy los był ostatnim, który pozastał w maszynie po wysypaniu zawartości przez autora "zamieszania":)

Los numer 23, należący do

POMIDORRY:),

która otrzyma małą niespodziankę:)




Dziewczyny gratuluję i proszę o maila z adresami!


I tak przy okazji poproszę bardziej doświadczone bloggerki o pomoc, ponieważ nie mogę od dłuzszego już czasu ptwierać na swoim komputerze bloga Miry właśnie i skojarzyłam, że wszystkie blogi z szatą graficzną Shabbyblog.com są dla mnie niedostępne:( Jak to odkręcić? znacie jakiś sposób?

A na osłodę dla wszystkich podczytywaczy jesienne ciacho marchewkowo-orzechowe...PALCE LIZAĆ i łyżeczki i talerzyki!!!


JESIENNE CIASTO


Przepis zaczerpnięty z bloga Agutka - Prettypleasure, na prawdę polecam!!

"Do upieczenia tego ciasta potrzebne będą:



1,5 szklanki mąki
1 łyżeczka proszku do pieczenia
1 łyżeczka sody
1 łyżeczka cynamonu
0,5 łyżeczki soli
1 szklanka cukru
2/3 szklanki oleju
3 jajka
1,5 szklanki marchwi startej na grubych oczkach
1 opakowanie ( 16g) cukru waniliowego
1,5 szklanki orzechów włoskich


Jajka, cukier i cukier waniliowy ubijamy. Dodajemy mąkę z proszkiem do pieczenia, solą, sodą i cynamonem. Miksujemy. Dodajemy olej i porządnie rozmiksowujemy.
Dodajemy marchew i 3/4 szklanki orzechów. Orzechy można siekać lub rozbić.  Całą masę trzeba dokładnie rozmieszać i przelać w okrągłą formę, wysmarowaną masłem i posypaną bułką tartą, o średnicy ok 22cm. Wkładamy do nagrzanego do 180*C piekarnika i pieczemy ok 1godz. Po ostygnięciu ciasta ścinamy górę na wysokości ok 1/3 ( patrząc od dołu ) żeby powstała taka "czapa".


Na polewę potrzebujemy:


4 łyżki masła w temp. pokojowej
1,5 szklanki cukru pudru
250g serka śmietankowego ( ja kupuję taki pakowany w papierek i w folię )
1 opakowanie (16g) cukru waniliowego


Wszystko rozmiksowujemy razem na gęstą masę. Połową przekładamy ciasto, a drugą połową smarujemy górę i posypujemy pozostałą częścią orzechów ( również rozdrobnionych ) - ja calość orzechów dałam do ciasta:)
Ciasto można włożyć na ok. 1godz. do lodówki aby krem trochę stężał, ale nie jest to konieczne".

Muszę przyznać, że ciasto po całonocnym leżakowaniu w lodówce było po prostu genialne w smaku!!:)

smacznego i do zobaczenia wkrótce:)

16 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciazczyniom i usciski dla Antosia:)
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za zorganizowanie candy, gratuluję zwycięzczyniom. Antoś jest śliczny! Ma urocze loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie mogę uwierzyć :) To ja? Naprawdę? Miałam taka ochotę na Twoje rysunki Aniu, że teraz po prostu nie mogę uwierzyć, że los kierując rączkami Antosia okazał się dla mnie taki szczęśliwy :)) Ucałuj ode mnie synka i wyściskaj. Jeszcze raz życzę Ci wielu słodyczy z okazji urodzin. Nie żałuj tej dwójki z przodu, trójka też przynosi wiele dobrego :)))
    Ponieważ nie wiem, co mogłoby być powodem blokowania mojej stronki, to ... zmieniłam tapetę na inną, już nie ze Shabbyblog. Daj znać, czy teraz mnie widzisz. Ściskam mocno i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mira - sprawdziłam i niestety nadal to samo:( więc to nie o szatę graficzną chodzi. po wpisaniu adresu widzę tylko nagłówek Twój z ksiażkami i zegarem i nic więcej. nie mogę zjechac niżej, nic:( Moze jak M wróci do domu to coś razem wymyslimy - w srawach technicznych jest zdecydownie lepszy ode mnie:P

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję dziewczyną!!!:)i dzięki za zabawę!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za zabawę i gratulacje dla szczęśliwych ;))
    a ciastko robię podobne ;))
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za zabawę i gratuluję wylosowanym
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana Aniu,
    nie bylo mnie dlugi czas, wiec przegapilam post z candy, niestety:( Ale i tak gratuluje wylosowanym dziewczynam! Dziekuje za przepis i sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje serdecznie i dziekuje za zabawe! Calusy dla Antosia!
    Ale ciacho zrobilas!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko takie fajne. Maszyna losująca, pyszny marchwiaczek. Bardzo lubię to ciasto, teraz wypróbuję Twoją wersję. No i oczywiście gratulacje dla wygranych

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja, o ja, o ja!!!!!!! Nie mogę uwierzyć, że dostanę niespodziankę!!! Jestem tak szczęśliwa, że skaczę pod sufit :))) I nie mogę skupić się na reszcie posta - będę musiała go jeszcze raz przeczytać, bo widzę, że smakowity :)

    Ucałuj rączki Antosia za takie moje szczęście! :) Buziaki wielkie i dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

NEWSLETTER

Zapisz się na newsletter i bądź na bieżąco